This HTML5 document contains 46 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
n11http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/typAkce/
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n14http://localhost/temp/predkladatel/
n12http://purl.org/net/nknouf/ns/bibtex#
n15http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n20http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n19https://schema.org/
n4http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F70883521%3A28150%2F10%3A63509936%21RIV11-MSM-28150___/
shttp://schema.org/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n3http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n6http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n17http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n16http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n13http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n9http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n8http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n7http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F70883521%3A28150%2F10%3A63509936%21RIV11-MSM-28150___
rdf:type
skos:Concept n20:Vysledek
dcterms:description
U zdravotnických pracovníků, ale také studentů Ošetřovatelství, hraje při poskytování ošetřovatelské péče významnou roli odpovědnost. Jak přistupuje student k práci během praxe na klinických pracovištích, tak se většinou tato skutečnost odráží na jeho přístupu při výkonu budoucího povolání. Proto je tomuto aspektu věnována velká pozornost. Autorky ve svém příspěvku seznamují s dílčími výsledky šetření, které proběhlo v rámci výzkumné práce s názvem Metakognitivní strategie jako nástroj k rozvoji odpovědnosti studentů ošetřovatelství na praxi. Předmětem této části výzkumu bylo zjistit, jaký mají sestry názor na odpovědnost studentů praktikujících na pracovištích, kde pracují a zjistit, zda a jaké metakognitivní strategie tyto sestry využívají při práci se studenty. U zdravotnických pracovníků, ale také studentů Ošetřovatelství, hraje při poskytování ošetřovatelské péče významnou roli odpovědnost. Jak přistupuje student k práci během praxe na klinických pracovištích, tak se většinou tato skutečnost odráží na jeho přístupu při výkonu budoucího povolání. Proto je tomuto aspektu věnována velká pozornost. Autorky ve svém příspěvku seznamují s dílčími výsledky šetření, které proběhlo v rámci výzkumné práce s názvem Metakognitivní strategie jako nástroj k rozvoji odpovědnosti studentů ošetřovatelství na praxi. Předmětem této části výzkumu bylo zjistit, jaký mají sestry názor na odpovědnost studentů praktikujících na pracovištích, kde pracují a zjistit, zda a jaké metakognitivní strategie tyto sestry využívají při práci se studenty. For health workers, but also students of nursing care an important role responsibility. How to treat the student to work during practice at the clinics, so this is usually reflected in its approach in future work. Therefore, this aspect of attention. In her contribution acquainted with some results of investigations carried out in the research, called metacognitive strategies as a tool to develop students´ responsibility for nursing practice. The object of this part of the research was to determine how they view the responsibility of nurse practitioners students at the places where they work and determine wheater and how such metacognitive strategies nurses used when working with students.
dcterms:title
Odpovědnost studentů ošetřovatelství na praxi z pohledu sester Responsibility of nursing students to practice from the perspective of nurses Odpovědnost studentů ošetřovatelství na praxi z pohledu sester
skos:prefLabel
Odpovědnost studentů ošetřovatelství na praxi z pohledu sester Responsibility of nursing students to practice from the perspective of nurses Odpovědnost studentů ošetřovatelství na praxi z pohledu sester
skos:notation
RIV/70883521:28150/10:63509936!RIV11-MSM-28150___
n3:aktivita
n16:V
n3:aktivity
V
n3:dodaniDat
n7:2011
n3:domaciTvurceVysledku
n15:8381844 n15:8307091
n3:druhVysledku
n9:D
n3:duvernostUdaju
n17:S
n3:entitaPredkladatele
n4:predkladatel
n3:idSjednocenehoVysledku
276445
n3:idVysledku
RIV/70883521:28150/10:63509936
n3:jazykVysledku
n13:cze
n3:klicovaSlova
responsibilities; practical trainning; student; nurse; cooperation; support
n3:klicoveSlovo
n6:cooperation n6:practical%20trainning n6:responsibilities n6:support n6:nurse n6:student
n3:kontrolniKodProRIV
[52446C106E07]
n3:mistoKonaniAkce
Brno
n3:mistoVydani
Brno
n3:nazevZdroje
Sborník z 5. Mezinárodní konference všeobecných sester a pracovníků vzdělávajících nelékařská zdravotnická povolání
n3:obor
n8:AN
n3:pocetDomacichTvurcuVysledku
2
n3:pocetTvurcuVysledku
2
n3:rokUplatneniVysledku
n7:2010
n3:tvurceVysledku
Krátká, Anna Cichá, Martina
n3:typAkce
n11:EUR
n3:zahajeniAkce
2010-01-01+01:00
s:numberOfPages
5
n12:hasPublisher
NCO NZO
n19:isbn
978-80-7013-514-3
n14:organizacniJednotka
28150