This HTML5 document contains 46 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
n17http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/typAkce/
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n15http://purl.org/net/nknouf/ns/bibtex#
n13http://localhost/temp/predkladatel/
n8http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n5http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n16https://schema.org/
shttp://schema.org/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n3http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n9http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n20http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n11http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F70883521%3A28150%2F09%3A63509906%21RIV11-MSM-28150___/
n19http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n4http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n14http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n12http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n10http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F70883521%3A28150%2F09%3A63509906%21RIV11-MSM-28150___
rdf:type
n5:Vysledek skos:Concept
dcterms:description
One of the most important health worker´s quality is the responsibility. That´s why it is important to pay an appropriate attention to its development alrady during studies. Metacognitive strategies can significantly influence the developement of responsibility for students of caregiving. These strategies offer not only posibilities to better and purposefully understand new pieces of knowledge and informations, but they also make these informations possible to be used in the real life. Metacognitive strategies can make the students to be also responsible for executed interventions and their behaviour in interaction with patients. Those students will be also able to realize the possible effects of their conduct. Odpovědnost je jednou z nejdůležitějších vlastností zdravotnického pracovníka, proto je důležité věnovat jejímu rozvoji náležitou pozornost již v profesní přípravě. U studentů ošetřovatelství mohou rozvoj odpovědnosti významně ovlivnit metakognitivní strategie, které nabízejí nejen možnosti lépe a účelněji porozumět novým poznatkům a informacím, ale také umožňují smysluplné využití těchto poznatků v praxi. Metakognitivní postupy mohou přispět k spoluodpovědnosti studentů za vykonané intervence a jejich chování v interakci s pacientem v takové míře, že si budou uvědomovat i možné důsledky svého jednání. Odpovědnost je jednou z nejdůležitějších vlastností zdravotnického pracovníka, proto je důležité věnovat jejímu rozvoji náležitou pozornost již v profesní přípravě. U studentů ošetřovatelství mohou rozvoj odpovědnosti významně ovlivnit metakognitivní strategie, které nabízejí nejen možnosti lépe a účelněji porozumět novým poznatkům a informacím, ale také umožňují smysluplné využití těchto poznatků v praxi. Metakognitivní postupy mohou přispět k spoluodpovědnosti studentů za vykonané intervence a jejich chování v interakci s pacientem v takové míře, že si budou uvědomovat i možné důsledky svého jednání.
dcterms:title
Metacognitive strategies as a tool or how to develop students´ responsibility in practice Metakognitivní strategie jako nástroj aneb jak rozvíjet odpovědnost studentů na praxi Metakognitivní strategie jako nástroj aneb jak rozvíjet odpovědnost studentů na praxi
skos:prefLabel
Metakognitivní strategie jako nástroj aneb jak rozvíjet odpovědnost studentů na praxi Metakognitivní strategie jako nástroj aneb jak rozvíjet odpovědnost studentů na praxi Metacognitive strategies as a tool or how to develop students´ responsibility in practice
skos:notation
RIV/70883521:28150/09:63509906!RIV11-MSM-28150___
n3:aktivita
n4:V
n3:aktivity
V
n3:dodaniDat
n10:2011
n3:domaciTvurceVysledku
n8:8307091
n3:druhVysledku
n12:D
n3:duvernostUdaju
n20:S
n3:entitaPredkladatele
n11:predkladatel
n3:idSjednocenehoVysledku
325600
n3:idVysledku
RIV/70883521:28150/09:63509906
n3:jazykVysledku
n19:cze
n3:klicovaSlova
Metacognitive strategies; responsibility; nurs; student; Self-reflection; support; patient; klient
n3:klicoveSlovo
n9:responsibility n9:klient n9:patient n9:Self-reflection n9:support n9:student n9:Metacognitive%20strategies n9:nurs
n3:kontrolniKodProRIV
[88642905F53A]
n3:mistoKonaniAkce
Katedra ošetřovatelství LF MU Brno
n3:mistoVydani
Brno
n3:nazevZdroje
IV. Mezinárodní konference ošetřovatelství. Nové trendy v ošetřovatelské péči
n3:obor
n14:AM
n3:pocetDomacichTvurcuVysledku
1
n3:pocetTvurcuVysledku
1
n3:rokUplatneniVysledku
n10:2009
n3:tvurceVysledku
Krátká, Anna
n3:typAkce
n17:CST
n3:zahajeniAkce
2009-01-01+01:00
s:numberOfPages
90
n15:hasPublisher
NCO NZO v Brně
n16:isbn
978-80-7013-490-0
n13:organizacniJednotka
28150