This HTML5 document contains 42 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n7http://localhost/temp/predkladatel/
n17http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n10http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/projekt/
n6http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
shttp://schema.org/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n3http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n8http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n5http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
n14http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F70883521%3A28150%2F09%3A63508034%21RIV10-GA0-28150___/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n11http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n4http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n18http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n15http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n16http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F70883521%3A28150%2F09%3A63508034%21RIV10-GA0-28150___
rdf:type
n6:Vysledek skos:Concept
dcterms:description
Sdílení znalostí je kategorií, s níž operují různé obory, např. informatika, sociologie, psychologie, management. V pedagogice jde o relativně nový fenomén, který má své místo ve výzkumu a pedagogické teorii i v pedagogické praxi. Znalosti jsou sdíleny v různých školních pro?středích. Znalosti sdílejí ve výuce učitelé a žáci i žáci mezi sebou. Na škole sdílejí znalosti učitelé s různými pedagogickými zkušenostmi. Sdílení je v tomto prostředí nástrojem rozvoje kompetencí učitelů, a tím i předpo?kladem inovací na škole. Ve svém důsledku se sdílení znalostí mezi uči?teli promítá do úrovně kvality školy. Na sdílení znalostí se připravují bu-doucí učitelé spoluprací se svými vzdělavateli. Významnou úlohu ve sdílení znalostí mezi vzdělavateli a studenty má propojování pedagogické teorie a praxe. Podstatou sdílení je společné řešení úkolu nebo problému dvěma či více subjekty. Hlavními složkami procesu sdílení jsou společné cíle sub?jektů a jejich společná činnost. Do sdílení vstupují subjekty se znalostmi, k Sharing knowledge is a concept that is developed within dif-ferent fields: computer science, sociology, psychology, management, etc. It is however a new phenomenon in pedagogy: in educational research in educational theory and practice. Knowledge is shared in various school environments. It is the teachers who share knowledge as well as the pu-pils. Teachers may share knowledge with other teachers; pupils may share knowledge with each other. In schools, sharing is the mean of developing teacher competences and therefore a prerequisite to innovation. Sharing is also reflected in the quality of school. Prospective teachers learn to share knowledge from teacher educators. An important role in sharing knowledge between teacher students and teacher educators is played by the intertwin-ing of educational theory and practice. Shared aims and cooperation form the basis of sharing. Subjects enter sharing with knowledge that is common as well as with knowledge that is specific to the particular subject, and thu Sdílení znalostí je kategorií, s níž operují různé obory, např. informatika, sociologie, psychologie, management. V pedagogice jde o relativně nový fenomén, který má své místo ve výzkumu a pedagogické teorii i v pedagogické praxi. Znalosti jsou sdíleny v různých školních pro?středích. Znalosti sdílejí ve výuce učitelé a žáci i žáci mezi sebou. Na škole sdílejí znalosti učitelé s různými pedagogickými zkušenostmi. Sdílení je v tomto prostředí nástrojem rozvoje kompetencí učitelů, a tím i předpo?kladem inovací na škole. Ve svém důsledku se sdílení znalostí mezi uči?teli promítá do úrovně kvality školy. Na sdílení znalostí se připravují bu-doucí učitelé spoluprací se svými vzdělavateli. Významnou úlohu ve sdílení znalostí mezi vzdělavateli a studenty má propojování pedagogické teorie a praxe. Podstatou sdílení je společné řešení úkolu nebo problému dvěma či více subjekty. Hlavními složkami procesu sdílení jsou společné cíle sub?jektů a jejich společná činnost. Do sdílení vstupují subjekty se znalostmi, k
dcterms:title
Sdílení znalostí ve školním prostředí Sdílení znalostí ve školním prostředí Sharing knowledge in school environments
skos:prefLabel
Sharing knowledge in school environments Sdílení znalostí ve školním prostředí Sdílení znalostí ve školním prostředí
skos:notation
RIV/70883521:28150/09:63508034!RIV10-GA0-28150___
n3:aktivita
n11:P
n3:aktivity
P(GA406/07/1248)
n3:cisloPeriodika
2
n3:dodaniDat
n16:2010
n3:domaciTvurceVysledku
n17:6553478
n3:druhVysledku
n15:J
n3:duvernostUdaju
n5:S
n3:entitaPredkladatele
n14:predkladatel
n3:idSjednocenehoVysledku
340413
n3:idVysledku
RIV/70883521:28150/09:63508034
n3:jazykVysledku
n4:cze
n3:klicovaSlova
sharing knowledge; school environment; shared solving; sha?red aims; cooperation; reciprocal learning
n3:klicoveSlovo
n8:sha%3Fred%20aims n8:school%20environment n8:shared%20solving n8:reciprocal%20learning n8:sharing%20knowledge n8:cooperation
n3:kodStatuVydavatele
CZ - Česká republika
n3:kontrolniKodProRIV
[D8C01F93AFD9]
n3:nazevZdroje
Pedagogická orientace
n3:obor
n18:AM
n3:pocetDomacichTvurcuVysledku
1
n3:pocetTvurcuVysledku
1
n3:projekt
n10:GA406%2F07%2F1248
n3:rokUplatneniVysledku
n16:2009
n3:tvurceVysledku
Švec, Vlastimil
s:issn
1211-4669
s:numberOfPages
16
n7:organizacniJednotka
28150