This HTML5 document contains 45 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n21http://purl.org/net/nknouf/ns/bibtex#
n16http://localhost/temp/predkladatel/
n9http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/projekt/
n6http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n14http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/subjekt/
n13http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n5http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F70883521%3A28140%2F11%3A43866624%21RIV12-GA0-28140___/
n15https://schema.org/
shttp://schema.org/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n3http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n11http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n20http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n18http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n7http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n17http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n10http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n12http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F70883521%3A28140%2F11%3A43866624%21RIV12-GA0-28140___
rdf:type
skos:Concept n13:Vysledek
dcterms:description
Informační a komunikační technologie ( ICT umožnily zavést integrovaný e -learning ( INTE -L) jako novou strategii pro výuku fyziky v inženýrském vzdělání. Je založen na metodách, které používají vědy k poznání reálného světa. INTE -L využívá e- laboratoř, která se skládá ze vzdálených experimentů , e- simulací a e- učebnice . K Jeho hlavní funkci patří pozorování reálných jevů, případně ve vyhodnocení dat ,hledání relevantních informací , jejich třídění a skladování . Teprve potom přijde vysvětlení a matematické formování obecných zákonů a jejich důsledků . Základem této metody je aktivní účast student ve vzdělávacím procesu a to jak na seminářích a laboratorních cvičení , ale také jeho / její výrazně zvýšená aktivita ve formě projektů, vyhledávání informací , prezentace apod. V této kapitole uvádíme obrysy vzdálené laboratoře integrované v INTE -L systému, použití Internetového Školního Experimentálního Systému ISES . jako software se využívá ISES WEB Control. Navrhujeme architekturu pro provádění vzdálené laboratoře s přenosem dat po internetu , na základě standardních a opakovaných ISES modulů , jako hardware a software ISES Java l . Learning Management System ( LMS) MOODLE se ukázal, jako velmi účinný prostředek pro organizaci kurzů fyziky . První zkušenosti z výuky jednotek Volný pád ( http://remotelab4.truni.sk ), Jednoduché kyvadlo ( http://remotelab5.truni.sk ) a Vlastní a vynucené kmity odst. www.ises.info jsou presentovány . Internet Natural Science Remote e-Laboratory (INRe-L) as a contribution to a remote laboratories cluster within EU, with remote interactive experiments has been established and is presented. The cluster was established as a common undertaking of three universities - Charles University in Prague, Tomas Bata University in Zlin, and Trnava University in Trnava. At the present stage of development e-laboratory includes the experiments from physics, chemistry and environment monitoring with 13 free access experiments, running round the clock. The laboratory uses the unified approach, as the hardware is the ISES (Internet School Experimental System) and its modules (see www.ises.info), and the software for the server-client connection is based on Internet web services with common browser and Java applets. The unique quality of the system is its simplicity both in the use and in the compiling (using the paste and copy approach of the pre built building blocks), enabling the easy using of experiments by any interested and, on top of this, easy building of new experiments by using ISES hardware and ISES CONTROL KIT software. The experiments may be found both on http://www.ises.info and http://kf.truni.sk/remotelab . The laboratory has been extensively used for teaching purposes using Integrated e-Learning (INTe-L) - a new strategy of education based on e-experimentation. Informační a komunikační technologie ( ICT umožnily zavést integrovaný e -learning ( INTE -L) jako novou strategii pro výuku fyziky v inženýrském vzdělání. Je založen na metodách, které používají vědy k poznání reálného světa. INTE -L využívá e- laboratoř, která se skládá ze vzdálených experimentů , e- simulací a e- učebnice . K Jeho hlavní funkci patří pozorování reálných jevů, případně ve vyhodnocení dat ,hledání relevantních informací , jejich třídění a skladování . Teprve potom přijde vysvětlení a matematické formování obecných zákonů a jejich důsledků . Základem této metody je aktivní účast student ve vzdělávacím procesu a to jak na seminářích a laboratorních cvičení , ale také jeho / její výrazně zvýšená aktivita ve formě projektů, vyhledávání informací , prezentace apod. V této kapitole uvádíme obrysy vzdálené laboratoře integrované v INTE -L systému, použití Internetového Školního Experimentálního Systému ISES . jako software se využívá ISES WEB Control. Navrhujeme architekturu pro provádění vzdálené laboratoře s přenosem dat po internetu , na základě standardních a opakovaných ISES modulů , jako hardware a software ISES Java l . Learning Management System ( LMS) MOODLE se ukázal, jako velmi účinný prostředek pro organizaci kurzů fyziky . První zkušenosti z výuky jednotek Volný pád ( http://remotelab4.truni.sk ), Jednoduché kyvadlo ( http://remotelab5.truni.sk ) a Vlastní a vynucené kmity odst. www.ises.info jsou presentovány .
dcterms:title
An Internet Natural Science Remote e-Labortory (INRe-L) for Remote Experiments, Přírodovědné e-laboratoře se vzdálenými experimenty ( INREe-L) Přírodovědné e-laboratoře se vzdálenými experimenty ( INREe-L)
skos:prefLabel
An Internet Natural Science Remote e-Labortory (INRe-L) for Remote Experiments, Přírodovědné e-laboratoře se vzdálenými experimenty ( INREe-L) Přírodovědné e-laboratoře se vzdálenými experimenty ( INREe-L)
skos:notation
RIV/70883521:28140/11:43866624!RIV12-GA0-28140___
n13:predkladatel
n14:orjk%3A28140
n3:aktivita
n18:P
n3:aktivity
P(GA202/09/1206)
n3:dodaniDat
n12:2012
n3:domaciTvurceVysledku
n6:5809916 n6:9902066
n3:druhVysledku
n10:C
n3:duvernostUdaju
n20:S
n3:entitaPredkladatele
n5:predkladatel
n3:idSjednocenehoVysledku
223660
n3:idVysledku
RIV/70883521:28140/11:43866624
n3:jazykVysledku
n7:cze
n3:klicovaSlova
Remote experiments, Integrated e-Learning, Physics education, Remote and virtual laboratories
n3:klicoveSlovo
n11:Remote%20experiments n11:Integrated%20e-Learning n11:Physics%20education n11:Remote%20and%20virtual%20laboratories
n3:kontrolniKodProRIV
[694A1B7D14DE]
n3:mistoVydani
Arlington, VA, 22205, USA
n3:nazevEdiceCisloSvazku
2011
n3:nazevZdroje
Innovations 2011: World Innovations in Engineering Education and Research
n3:obor
n17:AM
n3:pocetDomacichTvurcuVysledku
2
n3:pocetStranKnihy
427
n3:pocetTvurcuVysledku
2
n3:projekt
n9:GA202%2F09%2F1206
n3:rokUplatneniVysledku
n12:2011
n3:tvurceVysledku
Ožvoldová, Miroslava Schauer, František
s:numberOfPages
18
n21:hasPublisher
INEER, Potomac, MD,
n15:isbn
978-0-9818868-2-4
n16:organizacniJednotka
28140