This HTML5 document contains 42 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n19http://localhost/temp/predkladatel/
n3http://purl.org/net/nknouf/ns/bibtex#
n18http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n11http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n16https://schema.org/
shttp://schema.org/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n4http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n14http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F70883521%3A28130%2F14%3A43872273%21RIV15-MSM-28130___/
n5http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n10http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n15http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n9http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n17http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n13http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n7http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F70883521%3A28130%2F14%3A43872273%21RIV15-MSM-28130___
rdf:type
skos:Concept n11:Vysledek
dcterms:description
Předkložená práce se zabývá %22Rozhlasovou reklamou a jejími příjemci.%22 Rešerše literárních zdrojů se zaměřuje na mluvený projev, konkrétně na jazykové prvky různých výslovnostích stylů, současně charakterizuje rozhlas jako médium, a to s orientací na základní principy teoretických i praktických aspektů rozhlasové reklamy. Pozornost je orientována na popis fonetických aspektů jak na segmentální, tak i suprasegmentální úrovni. Předkládá základní fonetické charakteristiky českého jazyka ve světle jeho ortoepického standardu. Cílem příspěvku je ukázat na základě výsledků kvantitativního šetření a percepčních testů potenciální využitelnost fonetiky v marketingových komunikacích, zejména pokud jde o variabilitu mluvčích rozhlasových reklam směrem k produktům a cílovým skupinám spotřebitelů, tj ukázat na potenciál českého jazyka a možnosti jeho nejefektivnějšího využití v rozhlasové reklamě. Předkložená práce se zabývá %22Rozhlasovou reklamou a jejími příjemci.%22 Rešerše literárních zdrojů se zaměřuje na mluvený projev, konkrétně na jazykové prvky různých výslovnostích stylů, současně charakterizuje rozhlas jako médium, a to s orientací na základní principy teoretických i praktických aspektů rozhlasové reklamy. Pozornost je orientována na popis fonetických aspektů jak na segmentální, tak i suprasegmentální úrovni. Předkládá základní fonetické charakteristiky českého jazyka ve světle jeho ortoepického standardu. Cílem příspěvku je ukázat na základě výsledků kvantitativního šetření a percepčních testů potenciální využitelnost fonetiky v marketingových komunikacích, zejména pokud jde o variabilitu mluvčích rozhlasových reklam směrem k produktům a cílovým skupinám spotřebitelů, tj ukázat na potenciál českého jazyka a možnosti jeho nejefektivnějšího využití v rozhlasové reklamě. The present work deals with the “Radio Advertising and Its Recipients“. Searches literary sources focuses on speech, specifically on the linguistic elements of various styles of pronunciation, simultaneously characterizes radio as a medium, with a focus on the basic principles of theoretical and practical aspects of radio advertising. Attention is focused on the description of phonetic aspects of both the segmental and suprasegmentally level. It presents basic phonetic characteristics of the Czech language in light of his pronunciation standard. The aim of this paper is to show the results of a quantitative survey and perceptual test the potential utility of phonetics in marketing communications, in particular regarding the variability of radio commercials speakers towards products and target groups of consumers, i.e. show the potential of the Czech language and the possibility of its most efficient use of radio advertising.
dcterms:title
Rozhlasová reklama a její recipienti Rozhlasová reklama a její recipienti Radio Advertising and Its Recipients
skos:prefLabel
Rozhlasová reklama a její recipienti Radio Advertising and Its Recipients Rozhlasová reklama a její recipienti
skos:notation
RIV/70883521:28130/14:43872273!RIV15-MSM-28130___
n4:aktivita
n15:I
n4:aktivity
I
n4:dodaniDat
n7:2015
n4:domaciTvurceVysledku
n18:1611038
n4:druhVysledku
n17:B
n4:duvernostUdaju
n10:S
n4:entitaPredkladatele
n14:predkladatel
n4:idSjednocenehoVysledku
43392
n4:idVysledku
RIV/70883521:28130/14:43872273
n4:jazykVysledku
n9:cze
n4:klicovaSlova
Recipients; Its; and; Advertising; Radio
n4:klicoveSlovo
n5:Its n5:Radio n5:Recipients n5:and n5:Advertising
n4:kontrolniKodProRIV
[63D489060CDC]
n4:mistoVydani
Zlín, Česká republika
n4:nazevEdiceCisloSvazku
659.14:654.195.6; 316.772.4; 658.8:316.77; 81´42
n4:nazevZdroje
Rozhlasová reklama a její recipienti
n4:obor
n13:AI
n4:pocetDomacichTvurcuVysledku
1
n4:pocetStranKnihy
192
n4:pocetTvurcuVysledku
1
n4:rokUplatneniVysledku
n7:2014
n4:tvurceVysledku
Göttlichová, Marcela
s:numberOfPages
192
n3:hasPublisher
VeRBum
n16:isbn
978-80-87500-59-0
n19:organizacniJednotka
28130