This HTML5 document contains 43 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
n12http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F70883521%3A28130%2F14%3A43872211%21RIV15-MSM-28130___/
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n7http://localhost/temp/predkladatel/
n11http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n14http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
shttp://schema.org/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n3http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n4http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n9http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n13http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n8http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n17http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n16http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n6http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F70883521%3A28130%2F14%3A43872211%21RIV15-MSM-28130___
rdf:type
skos:Concept n14:Vysledek
dcterms:description
Nejlépe je stále přijímána reklama na místě prodeje, většina populace považuje tento typ reklamy za přiměřený a část populace by dokonce přivítala větší množství, především pokud jde o ochutnávky (31 % jich „chce více“). Reklama na místě prodeje se dlouhodobě jeví jako „nejperspektivnější“ médium, kde jsou lidé reklamou nejméně přesyceni a jsou ochotni přijímat ji v současné intenzitě a v některých případech přivítají i její zvýšení. Skutečnost že většina nákupních rozhodnutí je dělána na místě prodeje, jen podtrhuje důležitost tohoto zjištění. Pokud jde o nadlinková média je největší přesycenost deklarována u komerčních televizí (Nova, Prima) a naopak nejmenší u rozhlasu a novin. Je vidět rozdíl v postojích k hodnocení přiměřenosti reklamy u České televize po jejím omezení. Uváděné přesycení dle výsledků z minulých výzkumů automaticky neznamená, že reklama v daném médiu nemá šanci na zaznamenání, roli hraje mnoho dalších faktorů. Určitý prostor pro další reklamu je kromě té na místech prodeje i u product placementu, u novin a u písemných pozvánek do soutěží. Nejlépe je stále přijímána reklama na místě prodeje, většina populace považuje tento typ reklamy za přiměřený a část populace by dokonce přivítala větší množství, především pokud jde o ochutnávky (31 % jich „chce více“). Reklama na místě prodeje se dlouhodobě jeví jako „nejperspektivnější“ médium, kde jsou lidé reklamou nejméně přesyceni a jsou ochotni přijímat ji v současné intenzitě a v některých případech přivítají i její zvýšení. Skutečnost že většina nákupních rozhodnutí je dělána na místě prodeje, jen podtrhuje důležitost tohoto zjištění. Pokud jde o nadlinková média je největší přesycenost deklarována u komerčních televizí (Nova, Prima) a naopak nejmenší u rozhlasu a novin. Je vidět rozdíl v postojích k hodnocení přiměřenosti reklamy u České televize po jejím omezení. Uváděné přesycení dle výsledků z minulých výzkumů automaticky neznamená, že reklama v daném médiu nemá šanci na zaznamenání, roli hraje mnoho dalších faktorů. Určitý prostor pro další reklamu je kromě té na místech prodeje i u product placementu, u novin a u písemných pozvánek do soutěží. The best advertising is still taken at the point of sale, the majority of the population considers this Ad for a reasonable proportion of the population would welcome even greater amount, especially as regards the tasting (31% of them %22want more%22). Advertising at the point of sale in the long term seems %22Most promising%22 medium, where people are advertising the least cloying and are willing to accept her in the current intensity and in some cases also welcomes its increase. The fact that most Purchasing decisions are made at the point of sale, only underscores the importance of this finding. Regarding Above the line is the largest media supersaturation declared in commercial television (Nova, Prima), while the smallest in radio and newspaper. One can see the difference in attitudes to assessment adequacy of advertising at Czech Television after its limitations. Reported glut according to results from previous research does not automatically mean that advertising in this medium has no chance of noting the role played by many other factors. Some space for additional advertising in addition to the points of sale even product placement, u newspapers and by written invitations to competitions.
dcterms:title
Czechs and Advertising Češi a reklama 2014 Češi a reklama 2014
skos:prefLabel
Češi a reklama 2014 Češi a reklama 2014 Czechs and Advertising
skos:notation
RIV/70883521:28130/14:43872211!RIV15-MSM-28130___
n3:aktivita
n13:V
n3:aktivity
V
n3:cisloPeriodika
1
n3:dodaniDat
n6:2015
n3:domaciTvurceVysledku
n11:4582063
n3:druhVysledku
n16:J
n3:duvernostUdaju
n9:S
n3:entitaPredkladatele
n12:predkladatel
n3:idSjednocenehoVysledku
6543
n3:idVysledku
RIV/70883521:28130/14:43872211
n3:jazykVysledku
n8:cze
n3:klicovaSlova
advertising, point of sale, sales, population, media, television, product placement
n3:klicoveSlovo
n4:point%20of%20sale n4:product%20placement n4:television n4:advertising n4:population n4:media n4:sales
n3:kodStatuVydavatele
CZ - Česká republika
n3:kontrolniKodProRIV
[D5DF3395E6F9]
n3:nazevZdroje
Marketing a komunikace
n3:obor
n17:AJ
n3:pocetDomacichTvurcuVysledku
1
n3:pocetTvurcuVysledku
1
n3:rokUplatneniVysledku
n6:2014
n3:svazekPeriodika
2014
n3:tvurceVysledku
Vysekalová, Jitka
s:issn
1211-5622
s:numberOfPages
2
n7:organizacniJednotka
28130