This HTML5 document contains 44 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n17http://localhost/temp/predkladatel/
n10http://purl.org/net/nknouf/ns/bibtex#
n19http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n20http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/subjekt/
n14http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n18https://schema.org/
shttp://schema.org/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n3http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
n13http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F70883521%3A28130%2F13%3A43870539%21RIV14-MSM-28130___/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n7http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n16http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n15http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n4http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n12http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n9http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n11http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F70883521%3A28130%2F13%3A43870539%21RIV14-MSM-28130___
rdf:type
n14:Vysledek skos:Concept
dcterms:description
Kapitola analyzuje alternativní marketingové strategie, které použili zahraniční i čeští hudebníci v několika posledních letech. Ve stručnosti je zde představen vývoj hudebního průmyslu s akcentem na jeho současnou situaci. Hlavní důraz je kladen na porovnání alternativních marketingových strategií ve světovém i českém hudebním průmyslu a nalezení odlišností vůči běžnému marketingu a propagaci hudebních nahrávek. Strategie jsou hodnoceny podle prodejnosti hudby a různých dalších dostupných údajů a faktorů. V závěru kapitola nabízí obecné shrnutí a doporučení pro marketing a propagaci hudebních nahrávek. Kapitola analyzuje alternativní marketingové strategie, které použili zahraniční i čeští hudebníci v několika posledních letech. Ve stručnosti je zde představen vývoj hudebního průmyslu s akcentem na jeho současnou situaci. Hlavní důraz je kladen na porovnání alternativních marketingových strategií ve světovém i českém hudebním průmyslu a nalezení odlišností vůči běžnému marketingu a propagaci hudebních nahrávek. Strategie jsou hodnoceny podle prodejnosti hudby a různých dalších dostupných údajů a faktorů. V závěru kapitola nabízí obecné shrnutí a doporučení pro marketing a propagaci hudebních nahrávek. The chapter analyses the alternative marketing strategies used by several foreign and Czech musicians in recent years. In short, the development of the music industry with emphasis on its current state is introduced. The main part is devoted to a comparison of alternative marketing strategies in the global and Czech music industry and finding the differences between common and alternative marketing strategies in music recordings’ promotion. The strategies are evaluated based on the sales performance of the music and various other aspects. The chapter concludes the summary and several recommendations regarding music marketing and promotion.
dcterms:title
Alternativní marketingové strategie při prodeji hudby Alternativní marketingové strategie při prodeji hudby Alternative Marketing Strategies for the Sale of Music
skos:prefLabel
Alternativní marketingové strategie při prodeji hudby Alternative Marketing Strategies for the Sale of Music Alternativní marketingové strategie při prodeji hudby
skos:notation
RIV/70883521:28130/13:43870539!RIV14-MSM-28130___
n14:predkladatel
n20:orjk%3A28130
n3:aktivita
n4:I
n3:aktivity
I
n3:dodaniDat
n11:2014
n3:domaciTvurceVysledku
n19:4151631
n3:druhVysledku
n9:C
n3:duvernostUdaju
n16:S
n3:entitaPredkladatele
n13:predkladatel
n3:idSjednocenehoVysledku
60180
n3:idVysledku
RIV/70883521:28130/13:43870539
n3:jazykVysledku
n15:cze
n3:klicovaSlova
Music, music industry, marketing, marketing strategies, internet
n3:klicoveSlovo
n7:music%20industry n7:Music n7:internet n7:marketing n7:marketing%20strategies
n3:kontrolniKodProRIV
[1146D916EF61]
n3:mistoVydani
Zlín
n3:nazevEdiceCisloSvazku
Protipóly marketingové komunikace
n3:nazevZdroje
Globální a lokální v marketingové komunikaci
n3:obor
n12:AJ
n3:pocetDomacichTvurcuVysledku
1
n3:pocetStranKnihy
136
n3:pocetTvurcuVysledku
2
n3:rokUplatneniVysledku
n11:2013
n3:tvurceVysledku
Šilhavík, Jakub Bačuvčík, Radim
s:numberOfPages
13
n10:hasPublisher
VeRBuM
n18:isbn
978-80-87500-36-1
n17:organizacniJednotka
28130