This HTML5 document contains 44 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n17http://purl.org/net/nknouf/ns/bibtex#
n9http://localhost/temp/predkladatel/
n20http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n14http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/subjekt/
n10http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n18https://schema.org/
shttp://schema.org/
n4http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
n19http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F70883521%3A28130%2F13%3A43870537%21RIV14-MSM-28130___/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n8http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n5http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n15http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n11http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n13http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n12http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n7http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F70883521%3A28130%2F13%3A43870537%21RIV14-MSM-28130___
rdf:type
skos:Concept n10:Vysledek
dcterms:description
The monograph deals with the issue of what kind of a relationship particular parts of the public have to museums and fine arts as kinds of artistic production or forms of leisure time activities. Research data referred to and presented in the book respond to questions regarding how often people attend museums and galleries, what types of museums or fine arts they prefer and what associations with them they have. The main goal is to show the differences among behaviours and preferences of particular groups of the public (men and women, various age groups, people of various jobs, etc.) and what has affected their attitudes to museums and fine arts (the influence of family and upbringing, society and reference groups). The monograph is the second part of a more profound survey in public attitudes to various field of culture, which follows the survey dealing with the theatre and the cinema and will be followed by a detailed view on literature or classic and popular music. Concurrently, it is a part of a long-term research of buying behaviour on cultural products markets which examines the relationship between the demand sides of particular cultural product markets and tries to describe these markets in terms of the condition and evolution of preferences of buying behaviour of the Czech Republic inhabitants. Monografie přináší pohled na to, jaký je vztah lidí k muzeím, památkám a výtvarnému umění. Jednotlivé kapitoly se blíže zabývají otázkou, s čím vším zájem o muzea a výtvarné umění a ochota navštěvovat jejich prezentace může souviset. Je zde zkoumán vliv návštěv těchto kulturních zařízení v dětství s rodiči či jinými příbuznými (tedy jinými slovy vliv výchovy a rodiny), to, zda se o výstavy a výtvarné umění zajímají též známí a přátelé respondentů (tedy vliv společenského prostředí), preference konkrétních typů muzejních prezentací a druhů výtvarného umění, okolnosti návštěv obou typů kulturních prezentací (s kým je respondenti navštěvují, kdo je iniciátorem návštěv), asociace, které si lidé s těmito oblastmi kultury spojují a konečně souvislosti všech výše zmíněných proměnných s rodinným stavem, vzděláním či profesí, jíž se člověk věnuje. Celá kniha představuje druhou část hlubší sondy do postojů veřejnosti k jednotlivým oblastem kulturní produkce. Předchozí část se týkala divadel a filmu (kina), pokračování se bude týkat literatury (čtení knih) a hudby (vážné a populární). Výsledkem by pak mělo být širší srovnání toho, jak lidé jednotlivé oblasti kultury vnímají a jak k nim přistupují. Monografie přináší pohled na to, jaký je vztah lidí k muzeím, památkám a výtvarnému umění. Jednotlivé kapitoly se blíže zabývají otázkou, s čím vším zájem o muzea a výtvarné umění a ochota navštěvovat jejich prezentace může souviset. Je zde zkoumán vliv návštěv těchto kulturních zařízení v dětství s rodiči či jinými příbuznými (tedy jinými slovy vliv výchovy a rodiny), to, zda se o výstavy a výtvarné umění zajímají též známí a přátelé respondentů (tedy vliv společenského prostředí), preference konkrétních typů muzejních prezentací a druhů výtvarného umění, okolnosti návštěv obou typů kulturních prezentací (s kým je respondenti navštěvují, kdo je iniciátorem návštěv), asociace, které si lidé s těmito oblastmi kultury spojují a konečně souvislosti všech výše zmíněných proměnných s rodinným stavem, vzděláním či profesí, jíž se člověk věnuje. Celá kniha představuje druhou část hlubší sondy do postojů veřejnosti k jednotlivým oblastem kulturní produkce. Předchozí část se týkala divadel a filmu (kina), pokračování se bude týkat literatury (čtení knih) a hudby (vážné a populární). Výsledkem by pak mělo být širší srovnání toho, jak lidé jednotlivé oblasti kultury vnímají a jak k nim přistupují.
dcterms:title
Muzea a galerie : nákupní chování na trzích kulturních produktů 2012 Museums and galleries : buying behavior on cultural products markets 2012 Muzea a galerie : nákupní chování na trzích kulturních produktů 2012
skos:prefLabel
Muzea a galerie : nákupní chování na trzích kulturních produktů 2012 Museums and galleries : buying behavior on cultural products markets 2012 Muzea a galerie : nákupní chování na trzích kulturních produktů 2012
skos:notation
RIV/70883521:28130/13:43870537!RIV14-MSM-28130___
n10:predkladatel
n14:orjk%3A28130
n4:aktivita
n11:I
n4:aktivity
I
n4:dodaniDat
n7:2014
n4:domaciTvurceVysledku
n20:4151631
n4:druhVysledku
n13:B
n4:duvernostUdaju
n5:S
n4:entitaPredkladatele
n19:predkladatel
n4:idSjednocenehoVysledku
90260
n4:idVysledku
RIV/70883521:28130/13:43870537
n4:jazykVysledku
n15:cze
n4:klicovaSlova
Museum, gallery, buying behavior, culture, art, marketing
n4:klicoveSlovo
n8:buying%20behavior n8:marketing n8:art n8:culture n8:gallery n8:Museum
n4:kontrolniKodProRIV
[3B46811E128A]
n4:mistoVydani
Zlín
n4:nazevEdiceCisloSvazku
1305
n4:nazevZdroje
Muzea a galerie : nákupní chování na trzích kulturních produktů 2012
n4:obor
n12:AO
n4:pocetDomacichTvurcuVysledku
1
n4:pocetStranKnihy
124
n4:pocetTvurcuVysledku
1
n4:rokUplatneniVysledku
n7:2013
n4:tvurceVysledku
Bačuvčík, Radim
s:numberOfPages
124
n17:hasPublisher
VeRBuM
n18:isbn
978-80-87500-34-7
n9:organizacniJednotka
28130