This HTML5 document contains 42 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n12http://purl.org/net/nknouf/ns/bibtex#
n11http://localhost/temp/predkladatel/
n15http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n10http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/subjekt/
n9http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n16https://schema.org/
shttp://schema.org/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n3http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n6http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n13http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n18http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F70883521%3A28130%2F13%3A43870531%21RIV14-MSM-28130___/
n19http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n14http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n17http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n8http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n4http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F70883521%3A28130%2F13%3A43870531%21RIV14-MSM-28130___
rdf:type
skos:Concept n9:Vysledek
dcterms:description
Stále ještě převažují neziskové organizace, které nespatřují důvod k využívání profesionálních marketingových pracovníků. Hlavní příčinu spatřují v nedostatku financí i lidského potenciálu, což potvrzují i výsledky výzkumného šetření. Marketingové aktivity tak následně nemají v těchto organizacích žádný stanovený systém, nedrží se pevného řádu, nejsou stanoveny cíle marketingových aktivit, způsob kontroly a veškerá marketingová komunikace se děje bez přesně určeného plánu. Jednou z možností, jak neziskovým organizacím pomoci, je realizace kooperace se studenty vysokých škol příslušných oborů. K významný přínosům tak můžeme zařadit speciální kurz projekty neziskových organizací (PRON), jenž je již desátým rokem realizován na Ústavu marketingových komunikací FMK UTB ve Zlíně a jehož obsahem je rozšíření reciproční kooperace s organizacemi neziskového sektoru se zaměřením na zpracování projektů neziskových organizací v aktuálním sociálním kontextu partnerského prostředí. Stále ještě převažují neziskové organizace, které nespatřují důvod k využívání profesionálních marketingových pracovníků. Hlavní příčinu spatřují v nedostatku financí i lidského potenciálu, což potvrzují i výsledky výzkumného šetření. Marketingové aktivity tak následně nemají v těchto organizacích žádný stanovený systém, nedrží se pevného řádu, nejsou stanoveny cíle marketingových aktivit, způsob kontroly a veškerá marketingová komunikace se děje bez přesně určeného plánu. Jednou z možností, jak neziskovým organizacím pomoci, je realizace kooperace se studenty vysokých škol příslušných oborů. K významný přínosům tak můžeme zařadit speciální kurz projekty neziskových organizací (PRON), jenž je již desátým rokem realizován na Ústavu marketingových komunikací FMK UTB ve Zlíně a jehož obsahem je rozšíření reciproční kooperace s organizacemi neziskového sektoru se zaměřením na zpracování projektů neziskových organizací v aktuálním sociálním kontextu partnerského prostředí. There is still a majority of organizations which do not see a reason to use professional marketing staff. The reason for not utilizing their expertise is claimed to be the lack of finances and human potential, which has been confirmed also by the research results. Subsequently, marketing activities in these organizations lack any kind of an established system, they do not follow a fixed order, there are no set objectives of marketing activities, not even control methods and all marketing communications happen without an apparent plan. One of the ways how to help non-profit organizations is the implementation of cooperation with the university students of relevant study programs. One of the significant contributions can be then a special course “Projects of Non-profit Organizations%22 (PRON) which has been organized already for ten years by the Department of Marketing Communications of the Faculty of Multimedia Communications, Tomas Bata University in Zlín. The course deals with enhancing reciprocal cooperation with non-profit sector organizations with focus on processing projects of non-profit organizations in the current social context of partnership environment. When processing projects, the emphasis is put on a systemic theoretical solution of all stages of the marketing process, as well as on their practical realization.
dcterms:title
Chaos and System in Non-profit Sector Chaos a řád v neziskovém sektoru Chaos a řád v neziskovém sektoru
skos:prefLabel
Chaos a řád v neziskovém sektoru Chaos a řád v neziskovém sektoru Chaos and System in Non-profit Sector
skos:notation
RIV/70883521:28130/13:43870531!RIV14-MSM-28130___
n9:predkladatel
n10:orjk%3A28130
n3:aktivita
n19:I
n3:aktivity
I
n3:dodaniDat
n4:2014
n3:domaciTvurceVysledku
n15:1611038
n3:druhVysledku
n17:C
n3:duvernostUdaju
n13:S
n3:entitaPredkladatele
n18:predkladatel
n3:idSjednocenehoVysledku
64987
n3:idVysledku
RIV/70883521:28130/13:43870531
n3:jazykVysledku
n14:cze
n3:klicovaSlova
projects of non-profit organizations; non-profit non-governmental organizations; non-profit sector; system; Chaos
n3:klicoveSlovo
n6:Chaos n6:non-profit%20sector n6:system n6:projects%20of%20non-profit%20organizations n6:non-profit%20non-governmental%20organizations
n3:kontrolniKodProRIV
[E3CA10B3A8C8]
n3:mistoVydani
Zlín
n3:nazevZdroje
Chaos a řád v projektovém managementu a marketingových komunikacích
n3:obor
n8:AE
n3:pocetDomacichTvurcuVysledku
1
n3:pocetStranKnihy
128
n3:pocetTvurcuVysledku
1
n3:rokUplatneniVysledku
n4:2013
n3:tvurceVysledku
Göttlichová, Marcela
s:numberOfPages
20
n12:hasPublisher
VeRBuM
n16:isbn
978-80-87500-46-0
n11:organizacniJednotka
28130