This HTML5 document contains 46 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n20http://localhost/temp/predkladatel/
n16http://purl.org/net/nknouf/ns/bibtex#
n11http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n5http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/subjekt/
n4http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n17https://schema.org/
shttp://schema.org/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n3http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n12http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F70883521%3A28130%2F12%3A43868235%21RIV13-MSM-28130___/
n7http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n13http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n10http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n6http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n19http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n14http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n15http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F70883521%3A28130%2F12%3A43868235%21RIV13-MSM-28130___
rdf:type
n4:Vysledek skos:Concept
dcterms:description
Kapitola se zabývá problematikou soukromých a veřejných statků v kultuře. Soukromé a veřejné statky jsou ekonomickou definicí situace, kdy určité produkty nemohou být produkovány na základě tržního principu z důvodu své nezmenšitelnosti a nevylučitelnosti ze spotřeby. Produkce veřejných statků je obvykle podporována z veřejných rozpočtů. Teoretičtí ekonomové nicméně stále vedou diskusi, zda veřejné statky opravdu existují, nebo zda zde o pokus ex-post vysvětlit, proč se státy angažují v produkci určitých statků. Kulturní produkty jsou ve své většině statky smíšenými, které nesou hodnoty související se soukromými i veřejnými statky. Tato kapitola se pokouší definovat, jaké aspekty to jsou, jak je vnímají konzumenti kulturních produktů a veřejnost kulturních organizací a zda se aspekt soukromého a veřejného v tomto smyslu projevuje také v marketingové komunikaci kulturních organizací. Kapitola se zabývá problematikou soukromých a veřejných statků v kultuře. Soukromé a veřejné statky jsou ekonomickou definicí situace, kdy určité produkty nemohou být produkovány na základě tržního principu z důvodu své nezmenšitelnosti a nevylučitelnosti ze spotřeby. Produkce veřejných statků je obvykle podporována z veřejných rozpočtů. Teoretičtí ekonomové nicméně stále vedou diskusi, zda veřejné statky opravdu existují, nebo zda zde o pokus ex-post vysvětlit, proč se státy angažují v produkci určitých statků. Kulturní produkty jsou ve své většině statky smíšenými, které nesou hodnoty související se soukromými i veřejnými statky. Tato kapitola se pokouší definovat, jaké aspekty to jsou, jak je vnímají konzumenti kulturních produktů a veřejnost kulturních organizací a zda se aspekt soukromého a veřejného v tomto smyslu projevuje také v marketingové komunikaci kulturních organizací. The chapter deals with private and public goods in culture. Private and public goods represent the economic definition of a situation where certain products can be produced on the base of market principles because of their non-rivalry and non-excludability on consumption. The production of public goods is usually supported from public sources. Theoretical economists, however, still go on a discussion whether public goods really exist, or if they mean only an attempt to explain ex post why the states are involved in the production of certain goods. Most of the cultural products are so called mixed goods that carry aspects or values associated with public and private goods. This chapter attempts to define these aspects, describe their perception by consumers of cultural products and the public of cultural organisations and find whether private and public aspects in this sense of word are also evident in marketing communication of cultural organizations.
dcterms:title
Soukromé a veřejné statky v kultuře Soukromé a veřejné statky v kultuře Private and Public Goods in Cultural Production
skos:prefLabel
Soukromé a veřejné statky v kultuře Private and Public Goods in Cultural Production Soukromé a veřejné statky v kultuře
skos:notation
RIV/70883521:28130/12:43868235!RIV13-MSM-28130___
n4:predkladatel
n5:orjk%3A28130
n3:aktivita
n10:V
n3:aktivity
V
n3:dodaniDat
n15:2013
n3:domaciTvurceVysledku
n11:4151631
n3:druhVysledku
n19:C
n3:duvernostUdaju
n13:S
n3:entitaPredkladatele
n12:predkladatel
n3:idSjednocenehoVysledku
170044
n3:idVysledku
RIV/70883521:28130/12:43868235
n3:jazykVysledku
n6:cze
n3:klicovaSlova
private goods, public goods, mixed goods, culture, art, marketing communication, audience, public
n3:klicoveSlovo
n7:audience n7:private%20goods n7:mixed%20goods n7:culture n7:public n7:public%20goods n7:marketing%20communication n7:art
n3:kontrolniKodProRIV
[69F6FC5A78D5]
n3:mistoVydani
Zlín
n3:nazevEdiceCisloSvazku
1204
n3:nazevZdroje
Soukromé a veřejné v marketingové komunikaci
n3:obor
n14:AJ
n3:pocetDomacichTvurcuVysledku
1
n3:pocetStranKnihy
152
n3:pocetTvurcuVysledku
1
n3:rokUplatneniVysledku
n15:2012
n3:tvurceVysledku
Bačuvčík, Radim
s:numberOfPages
12
n16:hasPublisher
VeRBuM
n17:isbn
978-80-87500-20-0
n20:organizacniJednotka
28130