This HTML5 document contains 46 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n11http://localhost/temp/predkladatel/
n6http://purl.org/net/nknouf/ns/bibtex#
n17http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n14http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/subjekt/
n13http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n16https://schema.org/
shttp://schema.org/
n4http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n9http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F70883521%3A28130%2F11%3A43865954%21RIV12-MSM-28130___/
n7http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n19http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n20http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n8http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n15http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n12http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n18http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F70883521%3A28130%2F11%3A43865954%21RIV12-MSM-28130___
rdf:type
skos:Concept n13:Vysledek
dcterms:description
Monografie se zabývá možnostmi zavádění marketingových principů do řízení regionálních symfonických orchestrů. Situaci sleduje na příkladu symfonických orchestrů sídlících ve čtyřech moravských krajských městech, Filharmonie Brno, Moravské filharmonie Olomouc, Filharmonie Bohuslava Martinů Zlín a Janáčkovy filharmonie Ostrava. Zkoumá souvislosti mezi kulturním prostředím v těchto čtyřech městech, charakteristikami publika jednotlivých orchestrů, jejich produkty, prostředím konání koncertů, specifiky cenotvorby a používanými nástroji marketingové komunikace. Jádro tvoří dvě výzkumné sondy do postojů filharmonického publika a obecné veřejnosti k vážné hudbě a k symfonickým orchestrům. Kniha si všímá dílčích aspektů marketingového řízení regionálních symfonických orchestrů, tedy proměn jejich marketingového prostředí, především prostředí společenského a konkurenčního, možností segmentace publika, otázky tvorby produktu a jeho zákaznických benefitů, podmínek konzumace hudby a jejích ekonomických a společenských nákladů, možností propagace vážné hudby a podmínek financování její produkce včetně využití nástrojů fundraisingu. This monograph deals with the possibilities of implementing marketing principles in symphony orchestras in four Moravian regional seats, Brno Philharmonic Orchestra, Moravian Philharmonic Olomouc, Bohuslav Martinů Philharmonic Zlín and Janáček’s Philharmonic Orchestra Ostrava. It explores the relationship between cultural environment in the four cities, dimensions of the orchestra’s audience, their products (especially number and qualities of their subscription series), environment of their venues, specifications of the price setting and their marketing communication. Merits of the monograph are in two research studies aimed at the attitudes of the symphony orchestras’ audience and the public in the four cities towards classical music and their orchestras. The monograph is focused on the partial aspects of regional symphony orchestras’ marketing management, such as changes of their marketing, societal and competitive environment, possibilities of market segmentation, questions of development the product and its customers’ benefits, terms of consumption of the music and its economic and social costs, possibilities of classical music’s promotion and conditions of funding its performance from public and private resources. Monografie se zabývá možnostmi zavádění marketingových principů do řízení regionálních symfonických orchestrů. Situaci sleduje na příkladu symfonických orchestrů sídlících ve čtyřech moravských krajských městech, Filharmonie Brno, Moravské filharmonie Olomouc, Filharmonie Bohuslava Martinů Zlín a Janáčkovy filharmonie Ostrava. Zkoumá souvislosti mezi kulturním prostředím v těchto čtyřech městech, charakteristikami publika jednotlivých orchestrů, jejich produkty, prostředím konání koncertů, specifiky cenotvorby a používanými nástroji marketingové komunikace. Jádro tvoří dvě výzkumné sondy do postojů filharmonického publika a obecné veřejnosti k vážné hudbě a k symfonickým orchestrům. Kniha si všímá dílčích aspektů marketingového řízení regionálních symfonických orchestrů, tedy proměn jejich marketingového prostředí, především prostředí společenského a konkurenčního, možností segmentace publika, otázky tvorby produktu a jeho zákaznických benefitů, podmínek konzumace hudby a jejích ekonomických a společenských nákladů, možností propagace vážné hudby a podmínek financování její produkce včetně využití nástrojů fundraisingu.
dcterms:title
Marketing symfonických orchestrů: publikum a veřejnost moravských filharmonií Marketing symfonických orchestrů: publikum a veřejnost moravských filharmonií Marketing of Symphony Orchestras: the Audience and Public of the Moravian Philharmonic Orchestras
skos:prefLabel
Marketing symfonických orchestrů: publikum a veřejnost moravských filharmonií Marketing of Symphony Orchestras: the Audience and Public of the Moravian Philharmonic Orchestras Marketing symfonických orchestrů: publikum a veřejnost moravských filharmonií
skos:notation
RIV/70883521:28130/11:43865954!RIV12-MSM-28130___
n13:predkladatel
n14:orjk%3A28130
n4:aktivita
n20:V
n4:aktivity
V
n4:dodaniDat
n18:2012
n4:domaciTvurceVysledku
n17:4151631
n4:druhVysledku
n12:B
n4:duvernostUdaju
n19:S
n4:entitaPredkladatele
n9:predkladatel
n4:idSjednocenehoVysledku
210714
n4:idVysledku
RIV/70883521:28130/11:43865954
n4:jazykVysledku
n8:cze
n4:klicovaSlova
symphony orchestra, philharmonic, culture, art, classical music, marketing, management, marketing communication
n4:klicoveSlovo
n7:management n7:symphony%20orchestra n7:classical%20music n7:culture n7:art n7:marketing%20communication n7:marketing n7:philharmonic
n4:kontrolniKodProRIV
[960E84C55450]
n4:mistoVydani
Zlín
n4:nazevEdiceCisloSvazku
1103
n4:nazevZdroje
Marketing symfonických orchestrů: publikum a veřejnost moravských filharmonií
n4:obor
n15:AJ
n4:pocetDomacichTvurcuVysledku
1
n4:pocetStranKnihy
184
n4:pocetTvurcuVysledku
1
n4:rokUplatneniVysledku
n18:2011
n4:tvurceVysledku
Bačuvčík, Radim
s:numberOfPages
184
n6:hasPublisher
VeRBuM
n16:isbn
978-80-87500-03-3
n11:organizacniJednotka
28130