This HTML5 document contains 42 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n11http://localhost/temp/predkladatel/
n15http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n7http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/projekt/
n14http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
shttp://schema.org/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n3http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
n18http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F70883521%3A28130%2F06%3A63504287%21RIV07-GA0-28130___/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n12http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n9http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n17http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n13http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n16http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n6http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n10http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F70883521%3A28130%2F06%3A63504287%21RIV07-GA0-28130___
rdf:type
skos:Concept n14:Vysledek
dcterms:description
Třídílný seriál se zabýval interpretací výsledků výzkumu, který byl realizován FMK UTB v rámci řešení GAČR 402/06/0509 - KULTURNÍ ASPEKTY ČESKÉ A EVROPSKÉ REKLAMY. Zabýval se analýzou praktického spotřebního chování českých žen s akcentem na různé formy in store komunikace v hypermarketech. 1. Jak nakupují české ženy 2. Jakou roli hraje impulsivní nakupování 3. Vliv marketingových komunikací na nákupní chování spotřebitelek The-three-part study interprets the results of a survey organized by FMK UTB within the project GAČR 402/06/0509 - CULTURAL ASPECTS OF CZECH AND EUROPEAN ADVERTISING and analysis practical consumer behaviour of Czech women with the accent placed on various forms of in store communication in hypermarkets. 1. How do Czech women shop? 2. Impulse shopping - what role does it play? 3. Effect of marketing communications on the shopping behaviour of female consumers Třídílný seriál se zabýval interpretací výsledků výzkumu, který byl realizován FMK UTB v rámci řešení GAČR 402/06/0509 - KULTURNÍ ASPEKTY ČESKÉ A EVROPSKÉ REKLAMY. Zabýval se analýzou praktického spotřebního chování českých žen s akcentem na různé formy in store komunikace v hypermarketech. 1. Jak nakupují české ženy 2. Jakou roli hraje impulsivní nakupování 3. Vliv marketingových komunikací na nákupní chování spotřebitelek
dcterms:title
RESEARCH OF SHOPPING BEHAVIOUR OF CZECH FEMALE CONSUMERS- Effect of marketing communications on the shopping behaviour of female consumers VÝZKUM NÁKUPNÍHO CHOVÁNÍ ČESKÝCH SPOTŘEBITELEK - Vliv marketingových komunikací na nákupní chování spotřebitelek VÝZKUM NÁKUPNÍHO CHOVÁNÍ ČESKÝCH SPOTŘEBITELEK - Vliv marketingových komunikací na nákupní chování spotřebitelek
skos:prefLabel
VÝZKUM NÁKUPNÍHO CHOVÁNÍ ČESKÝCH SPOTŘEBITELEK - Vliv marketingových komunikací na nákupní chování spotřebitelek RESEARCH OF SHOPPING BEHAVIOUR OF CZECH FEMALE CONSUMERS- Effect of marketing communications on the shopping behaviour of female consumers VÝZKUM NÁKUPNÍHO CHOVÁNÍ ČESKÝCH SPOTŘEBITELEK - Vliv marketingových komunikací na nákupní chování spotřebitelek
skos:notation
RIV/70883521:28130/06:63504287!RIV07-GA0-28130___
n3:strany
30-32
n3:aktivita
n17:P
n3:aktivity
P(GA402/06/0509)
n3:cisloPeriodika
11
n3:dodaniDat
n10:2007
n3:domaciTvurceVysledku
n15:6092535 n15:1818031
n3:druhVysledku
n16:J
n3:duvernostUdaju
n9:S
n3:entitaPredkladatele
n18:predkladatel
n3:idSjednocenehoVysledku
508465
n3:idVysledku
RIV/70883521:28130/06:63504287
n3:jazykVysledku
n13:cze
n3:klicovaSlova
Practical consumer behaviour of Czech women; impulse shopping; effect of marketing communications
n3:klicoveSlovo
n12:Practical%20consumer%20behaviour%20of%20Czech%20women n12:effect%20of%20marketing%20communications n12:impulse%20shopping
n3:kodStatuVydavatele
CZ - Česká republika
n3:kontrolniKodProRIV
[D58AB5342828]
n3:nazevZdroje
In-Store Marketing
n3:obor
n6:AJ
n3:pocetDomacichTvurcuVysledku
2
n3:pocetTvurcuVysledku
2
n3:projekt
n7:GA402%2F06%2F0509
n3:rokUplatneniVysledku
n10:2006
n3:tvurceVysledku
Pavlů, Dušan Světlík, Jaroslav
s:issn
1214-5238
s:numberOfPages
2
n11:organizacniJednotka
28130