This HTML5 document contains 42 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n19http://purl.org/net/nknouf/ns/bibtex#
n8http://localhost/temp/predkladatel/
n5http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n12http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n18https://schema.org/
shttp://schema.org/
n4http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n13http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F70883521%3A28120%2F14%3A43872439%21RIV15-MSM-28120___/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n14http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n16http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n15http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n11http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n7http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n6http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n9http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F70883521%3A28120%2F14%3A43872439%21RIV15-MSM-28120___
rdf:type
skos:Concept n12:Vysledek
dcterms:description
Televizní reklama byla hodnocena u pivovarů Starobrno, Krušovice, Zlatopramen, Gambrinus, Braník, Velké Popovice, Radegast, Staropramen a v odlišném režimu Bernard. Na základě teoretických východisek byly sestaveny čtyři fokus group o 10 členech. Aby byla dodržena odbornost respondentů, bylo jejich získávání prováděno při akcích pivovarů např. dny otevřených dveří nebo výročí pivovaru. TV advertisement was evaluated concerning breweries STAROBRNO, KRUSOVICE, ZLATOPRAMEN, BRANIK, VELKE POPOVICE, RADEGAST, STAROPRAMEN and in a different frame of BERNARD brewery. Based on theoretical output, 4 focus groups were established, each having 10 members. To keep respondents expertise, their were chosen during breweries PR activities, such as „open-up doors“ or brewery anniversary. Televizní reklama byla hodnocena u pivovarů Starobrno, Krušovice, Zlatopramen, Gambrinus, Braník, Velké Popovice, Radegast, Staropramen a v odlišném režimu Bernard. Na základě teoretických východisek byly sestaveny čtyři fokus group o 10 členech. Aby byla dodržena odbornost respondentů, bylo jejich získávání prováděno při akcích pivovarů např. dny otevřených dveří nebo výročí pivovaru.
dcterms:title
Televizní reklamy českých pivovarů a jejich vnímání TV Commercials Czech Breweries and their Perception Televizní reklamy českých pivovarů a jejich vnímání
skos:prefLabel
Televizní reklamy českých pivovarů a jejich vnímání TV Commercials Czech Breweries and their Perception Televizní reklamy českých pivovarů a jejich vnímání
skos:notation
RIV/70883521:28120/14:43872439!RIV15-MSM-28120___
n4:aktivita
n15:V
n4:aktivity
V
n4:dodaniDat
n9:2015
n4:domaciTvurceVysledku
n5:4180690
n4:druhVysledku
n6:B
n4:duvernostUdaju
n16:S
n4:entitaPredkladatele
n13:predkladatel
n4:idSjednocenehoVysledku
49683
n4:idVysledku
RIV/70883521:28120/14:43872439
n4:jazykVysledku
n11:cze
n4:klicovaSlova
respondents expertise; focus groups; breweries; TV advertisement
n4:klicoveSlovo
n14:focus%20groups n14:breweries n14:respondents%20expertise n14:TV%20advertisement
n4:kontrolniKodProRIV
[FEECFB00CBFD]
n4:mistoVydani
Zlín
n4:nazevEdiceCisloSvazku
1
n4:nazevZdroje
Televizní reklamy českých pivovarů a jejich vnímání
n4:obor
n7:AE
n4:pocetDomacichTvurcuVysledku
1
n4:pocetStranKnihy
92
n4:pocetTvurcuVysledku
2
n4:rokUplatneniVysledku
n9:2014
n4:tvurceVysledku
Kozák, Vratislav Kozáková, Věra
s:numberOfPages
92
n19:hasPublisher
VeRBuM
n18:isbn
978-80-87500-62-0
n8:organizacniJednotka
28120