This HTML5 document contains 42 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n14http://localhost/temp/predkladatel/
n12http://purl.org/net/nknouf/ns/bibtex#
n20http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n18http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/subjekt/
n6http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n16http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F70883521%3A28120%2F12%3A43868634%21RIV13-MSM-28120___/
n19https://schema.org/
shttp://schema.org/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n4http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n11http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n8http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n15http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n9http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n17http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n10http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n13http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F70883521%3A28120%2F12%3A43868634%21RIV13-MSM-28120___
rdf:type
skos:Concept n6:Vysledek
dcterms:description
Sociální neboli nekomerční reklama poukazuje na určité společenské problémy a snaží se vzbudit v lidech pocit odpovědnosti za to, co je kolem nich děje. Snaží se propagovat veřejně prospěšné jevy a zlepšovat situaci ve společnosti. Aby sociální reklama dosáhla svých cílů, může stejně jako komerční reklama využívat různé psychologické techniky, postupy a apely. Cílem článku je prezentovat výsledky výzkumu psychologických apelů využívaných v sociální reklamě zaměřené na děti a uvést problémy související ze zodpovědností reklamy zaměřené na děti. Social or noncommercial advertisement shows to concrete social problems and trying to inspire in people feeling of responsibility of happening about them. It tries to promote public helpful things and making better the situation in socialization. When social advertisement would like to reach the finish, it can also, as a commercial advertisement, use psychological technics, practices and appeals. Mission of this article is to present the results of examination of psychological appeals used in social advertising oriented at children. Sociální neboli nekomerční reklama poukazuje na určité společenské problémy a snaží se vzbudit v lidech pocit odpovědnosti za to, co je kolem nich děje. Snaží se propagovat veřejně prospěšné jevy a zlepšovat situaci ve společnosti. Aby sociální reklama dosáhla svých cílů, může stejně jako komerční reklama využívat různé psychologické techniky, postupy a apely. Cílem článku je prezentovat výsledky výzkumu psychologických apelů využívaných v sociální reklamě zaměřené na děti a uvést problémy související ze zodpovědností reklamy zaměřené na děti.
dcterms:title
Psychological appeals using as a tool of social responsibility of advertising focused on the children Využití psychologických apelů jako nástroje zodpovědnosti sociální reklamy zaměřené na děti Využití psychologických apelů jako nástroje zodpovědnosti sociální reklamy zaměřené na děti
skos:prefLabel
Psychological appeals using as a tool of social responsibility of advertising focused on the children Využití psychologických apelů jako nástroje zodpovědnosti sociální reklamy zaměřené na děti Využití psychologických apelů jako nástroje zodpovědnosti sociální reklamy zaměřené na děti
skos:notation
RIV/70883521:28120/12:43868634!RIV13-MSM-28120___
n6:predkladatel
n18:orjk%3A28120
n4:aktivita
n9:V
n4:aktivity
V
n4:dodaniDat
n13:2013
n4:domaciTvurceVysledku
n20:1741748
n4:druhVysledku
n17:C
n4:duvernostUdaju
n8:S
n4:entitaPredkladatele
n16:predkladatel
n4:idSjednocenehoVysledku
179663
n4:idVysledku
RIV/70883521:28120/12:43868634
n4:jazykVysledku
n15:cze
n4:klicovaSlova
Psychological appeal, social responsibility, advertising
n4:klicoveSlovo
n11:Psychological%20appeal n11:advertising n11:social%20responsibility
n4:kontrolniKodProRIV
[E303F862DDF0]
n4:mistoVydani
Žilina
n4:nazevEdiceCisloSvazku
1
n4:nazevZdroje
Odpovědný management v podnikání a veřejné správě – cesta do inovační společnosti
n4:obor
n10:AE
n4:pocetDomacichTvurcuVysledku
1
n4:pocetStranKnihy
205
n4:pocetTvurcuVysledku
3
n4:rokUplatneniVysledku
n13:2012
n4:tvurceVysledku
Kratochvílová, Hana Staňková, Pavla
s:numberOfPages
8
n12:hasPublisher
GEORG Žilina a Etika podnikání a veřejné správy, o.s.
n19:isbn
978-80-89401-75-8
n14:organizacniJednotka
28120