This HTML5 document contains 36 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n14http://localhost/temp/predkladatel/
n4http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n17http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/subjekt/
n12http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n3http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n16http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F70883521%3A28120%2F11%3A43867127%21RIV12-MSM-28120___/
n5http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n8http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n13http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n6http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n15http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n11http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n10http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F70883521%3A28120%2F11%3A43867127%21RIV12-MSM-28120___
rdf:type
n12:Vysledek skos:Concept
dcterms:description
The paper deals with new marketing and business trends influence – discount portals – on loyalty and customers´ faithfulness. It also reflects on the ethical plane of customer behaviour. So far, all marketing theory talks about that the customer is more profitable who returns regularly and spend money in our shop. Today it is possible to believe that this is not so long ago. Profitable for the company becomes a customer who visits the company once and perhaps never returns than the one who returns regularly. Why? To keep the customer, you need to invest much money. Článek se zabývá vlivem nových marketingových a obchodních trendů – slevových portálů a srovnávačů cen – na věrnost a loajalitu zákazníků. Také se zamýšlí nad etickou rovinou tohoto zákaznického chování. Doposud veškeré marketingové teorie hovoří o tom, že ziskovější zákazník je ten, který se vrací a který pravidelně utrácí v naší prodejně (firmě) peníze. Dnes je možné se domnívat, že tomu už dávno tak není. Ziskovějším se pro firmu stává zákazník, který navštíví firmu jednou a možná se už nevrátí než ten, který se vrací pravidelně. Proč? Aby firma udržela zákazníka, musí do něj investovat mnoho peněz. Článek se zabývá vlivem nových marketingových a obchodních trendů – slevových portálů a srovnávačů cen – na věrnost a loajalitu zákazníků. Také se zamýšlí nad etickou rovinou tohoto zákaznického chování. Doposud veškeré marketingové teorie hovoří o tom, že ziskovější zákazník je ten, který se vrací a který pravidelně utrácí v naší prodejně (firmě) peníze. Dnes je možné se domnívat, že tomu už dávno tak není. Ziskovějším se pro firmu stává zákazník, který navštíví firmu jednou a možná se už nevrátí než ten, který se vrací pravidelně. Proč? Aby firma udržela zákazníka, musí do něj investovat mnoho peněz.
dcterms:title
Je etické být neloajální? Je etické být neloajální? Is it ethical to be disloyal?
skos:prefLabel
Je etické být neloajální? Je etické být neloajální? Is it ethical to be disloyal?
skos:notation
RIV/70883521:28120/11:43867127!RIV12-MSM-28120___
n12:predkladatel
n17:orjk%3A28120
n3:aktivita
n13:S
n3:aktivity
S
n3:dodaniDat
n10:2012
n3:domaciTvurceVysledku
n4:5345170
n3:druhVysledku
n15:O
n3:duvernostUdaju
n8:S
n3:entitaPredkladatele
n16:predkladatel
n3:idSjednocenehoVysledku
206369
n3:idVysledku
RIV/70883521:28120/11:43867127
n3:jazykVysledku
n6:cze
n3:klicovaSlova
marketing, new marketing trends, discount portals, faithfulness, loyalty
n3:klicoveSlovo
n5:loyalty n5:faithfulness n5:new%20marketing%20trends n5:marketing n5:discount%20portals
n3:kontrolniKodProRIV
[38C53FD00577]
n3:obor
n11:AE
n3:pocetDomacichTvurcuVysledku
1
n3:pocetTvurcuVysledku
1
n3:rokUplatneniVysledku
n10:2011
n3:tvurceVysledku
Pilík, Michal
n14:organizacniJednotka
28120