This HTML5 document contains 35 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n16http://localhost/temp/predkladatel/
n17http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n14http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/subjekt/
n13http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n5http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n6http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n15http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n10http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F70883521%3A28120%2F11%3A43865888%21RIV12-MSM-28120___/
n11http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n9http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n8http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n7http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n12http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F70883521%3A28120%2F11%3A43865888%21RIV12-MSM-28120___
rdf:type
n13:Vysledek skos:Concept
dcterms:description
Marketing communication is very important in environs of cities and villages, not only for solutions of crisis or specific situation and occasion, but in common life. Cities and villages, as well as firms, exist in competitive environs. They compete with other cities and villages for tourists, strive for attract new investors, firms and citizens. They use different marketing tools for this, marketing communication including. The aim of this paper is to present utilization of marketing communication tools of culture institutions in Zlin Region and to draw conclusions and recommendation for efficient marketing communication in specific environs. Marketingová komunikace v prostředí měst a obcí hraje stále důležitější úlohu, a to nejen při řešení krizových či specifických situací a událostí, ale i v běžném životě. Města a obce, stejně jako podniky existují v konkurenčním prostředí. Soupeří s ostatními městy a obcemi o turisty, snaží se přilákat nové investory, firmy i občany. K tomu využívají různé marketingové nástroje, včetně marketingové komunikace. Cílem příspěvku je prezentovat využití nástrojů marketingové komunikace ve specifické oblasti městského marketingu, kterým je marketing kulturních institucí ve Zlínském kraji a vyvodit závěry a doporučení pro efektivní marketingovou komunikaci ve specifickém prostředí kultury měst a obcí. Marketingová komunikace v prostředí měst a obcí hraje stále důležitější úlohu, a to nejen při řešení krizových či specifických situací a událostí, ale i v běžném životě. Města a obce, stejně jako podniky existují v konkurenčním prostředí. Soupeří s ostatními městy a obcemi o turisty, snaží se přilákat nové investory, firmy i občany. K tomu využívají různé marketingové nástroje, včetně marketingové komunikace. Cílem příspěvku je prezentovat využití nástrojů marketingové komunikace ve specifické oblasti městského marketingu, kterým je marketing kulturních institucí ve Zlínském kraji a vyvodit závěry a doporučení pro efektivní marketingovou komunikaci ve specifickém prostředí kultury měst a obcí.
dcterms:title
Využití marketingové komunikace kulturních institucí ve Zlínském kraji Využití marketingové komunikace kulturních institucí ve Zlínském kraji The Marketing Communication usage in the Culture Institutions of the Zlin Region
skos:prefLabel
The Marketing Communication usage in the Culture Institutions of the Zlin Region Využití marketingové komunikace kulturních institucí ve Zlínském kraji Využití marketingové komunikace kulturních institucí ve Zlínském kraji
skos:notation
RIV/70883521:28120/11:43865888!RIV12-MSM-28120___
n13:predkladatel
n14:orjk%3A28120
n5:aktivita
n11:V
n5:aktivity
V
n5:dodaniDat
n12:2012
n5:domaciTvurceVysledku
n17:1741748
n5:druhVysledku
n8:O
n5:duvernostUdaju
n15:S
n5:entitaPredkladatele
n10:predkladatel
n5:idSjednocenehoVysledku
240575
n5:idVysledku
RIV/70883521:28120/11:43865888
n5:jazykVysledku
n9:cze
n5:klicovaSlova
Marketing communications, towns and willages, culture institutions, competitive environs.
n5:klicoveSlovo
n6:culture%20institutions n6:competitive%20environs. n6:Marketing%20communications n6:towns%20and%20willages
n5:kontrolniKodProRIV
[195E26B8E8A9]
n5:obor
n7:AE
n5:pocetDomacichTvurcuVysledku
1
n5:pocetTvurcuVysledku
1
n5:rokUplatneniVysledku
n12:2011
n5:tvurceVysledku
Staňková, Pavla
n16:organizacniJednotka
28120