This HTML5 document contains 43 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n16http://localhost/temp/predkladatel/
n11http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n14http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
shttp://schema.org/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n3http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n8http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n9http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
n15http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F70883521%3A28120%2F10%3A63509835%21RIV11-MSM-28120___/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n12http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n6http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n17http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n13http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n7http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F70883521%3A28120%2F10%3A63509835%21RIV11-MSM-28120___
rdf:type
skos:Concept n14:Vysledek
dcterms:description
Článek se zabývá metodickým popisem nejdůležitějších kroků vedoucích k vytvoření obrazu o užívání kulturních aspektů v televizní reklamě. Autorka se zaměřuje především na výzkumné metody u odlišných cílových skupin a na příkladu dílčích výsledků analyzuje kulturní aspekty využité k oslovení potenciálního spotřebitele televizní reklamou. Článek se zabývá metodickým popisem nejdůležitějších kroků vedoucích k vytvoření obrazu o užívání kulturních aspektů v televizní reklamě. Autorka se zaměřuje především na výzkumné metody u odlišných cílových skupin a na příkladu dílčích výsledků analyzuje kulturní aspekty využité k oslovení potenciálního spotřebitele televizní reklamou. The article deals with the methodological description of the most important steps to create a picture of the using cultural aspects in television advertising. The author focuses mainly on research methods for different target groups and the partial results serves as the basis for analysing of cultural aspects, which can be used in television advertising to reach potential consumers.
dcterms:title
Methodology of Research in Field of Using Cultural Aspects in TV Advertising Metodika výzkumu v oblasti využití kulturních aspektů v televizní reklamě Metodika výzkumu v oblasti využití kulturních aspektů v televizní reklamě
skos:prefLabel
Methodology of Research in Field of Using Cultural Aspects in TV Advertising Metodika výzkumu v oblasti využití kulturních aspektů v televizní reklamě Metodika výzkumu v oblasti využití kulturních aspektů v televizní reklamě
skos:notation
RIV/70883521:28120/10:63509835!RIV11-MSM-28120___
n3:aktivita
n12:S
n3:aktivity
S
n3:cisloPeriodika
4
n3:dodaniDat
n7:2011
n3:domaciTvurceVysledku
n11:6368204
n3:druhVysledku
n13:J
n3:duvernostUdaju
n9:S
n3:entitaPredkladatele
n15:predkladatel
n3:idSjednocenehoVysledku
270954
n3:idVysledku
RIV/70883521:28120/10:63509835
n3:jazykVysledku
n6:cze
n3:klicovaSlova
Marketing research; questionnaire; cultural aspects; advertising appeal; experts; general public; TV advertising.
n3:klicoveSlovo
n8:questionnaire n8:Marketing%20research n8:advertising%20appeal n8:TV%20advertising. n8:experts n8:cultural%20aspects n8:general%20public
n3:kodStatuVydavatele
CZ - Česká republika
n3:kontrolniKodProRIV
[A73DB6D4A08E]
n3:nazevZdroje
Media4u Magazine
n3:obor
n17:AE
n3:pocetDomacichTvurcuVysledku
1
n3:pocetTvurcuVysledku
1
n3:rokUplatneniVysledku
n7:2010
n3:svazekPeriodika
7
n3:tvurceVysledku
Kubíčková, Eliška
s:issn
1214-9187
s:numberOfPages
7
n16:organizacniJednotka
28120