This HTML5 document contains 43 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n11http://localhost/temp/predkladatel/
n17http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n10http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
shttp://schema.org/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n3http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
n9http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F70883521%3A28120%2F10%3A63509821%21RIV11-MSM-28120___/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n5http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n15http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n12http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n4http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n16http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n13http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n14http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F70883521%3A28120%2F10%3A63509821%21RIV11-MSM-28120___
rdf:type
n10:Vysledek skos:Concept
dcterms:description
Článek navazuje na článek Vliv Internetu na obchod: vývoj e-commerce v České republice, který byl zveřejněn ve 2/2009 časopisu Acta academica karviniensia. Příspěvek se zabývá zákaznickým chováním na on-line spotřebitelských trzích. Internetové nakupování zažívá celosvětově obrovský boom. Mnoho zákazníků si uvědomuje, že v dnešní době ekonomické krize, která ovládá celý svět, je možno při on-line nakupování výrazně ušetřit finanční prostředky. On-line nakupování už není pouze nějakým druhem výsady pro ty, kteří mají připojení a pracují s Internetem, ale stává se každodenní součástí našeho života. Firmy se čím dál častěji vydávají cestou Internetu. Zjistily, že čím dál více zákazníků začíná nakupovat právě na B2C on-line trzích. Mnohé z nich došly k závěru, že reklama v tradičních médiích je ztrátou peněz, že daleko efektivnější pro ně je investovat do reklamy internetové, nejen ve formě bannerů, ale především ve formě e-mailové marketingu, affiliate marketingu, PPC reklamy, AdWords, AdSence aj. Článek Článek navazuje na článek Vliv Internetu na obchod: vývoj e-commerce v České republice, který byl zveřejněn ve 2/2009 časopisu Acta academica karviniensia. Příspěvek se zabývá zákaznickým chováním na on-line spotřebitelských trzích. Internetové nakupování zažívá celosvětově obrovský boom. Mnoho zákazníků si uvědomuje, že v dnešní době ekonomické krize, která ovládá celý svět, je možno při on-line nakupování výrazně ušetřit finanční prostředky. On-line nakupování už není pouze nějakým druhem výsady pro ty, kteří mají připojení a pracují s Internetem, ale stává se každodenní součástí našeho života. Firmy se čím dál častěji vydávají cestou Internetu. Zjistily, že čím dál více zákazníků začíná nakupovat právě na B2C on-line trzích. Mnohé z nich došly k závěru, že reklama v tradičních médiích je ztrátou peněz, že daleko efektivnější pro ně je investovat do reklamy internetové, nejen ve formě bannerů, ale především ve formě e-mailové marketingu, affiliate marketingu, PPC reklamy, AdWords, AdSence aj. Článek This paper continues the previous author?s paper Internet impact on business: e-Commerce development in the Czech Republic which was published in Acta academica karviniensia in 2/2009 issue. The paper deals with on-line consumer?s behaviour. Internet buying passes through global boom. A lot of customers understand that it is possible save money in time of economics crisis which rules whole world. On-line buying is not only a kind of privilege for customers who have Internet connection and work with it but it becomes a part of everyday life. The firms noticed that more and more customers buy on B2C on-line markets. Most of them started with Internet advertising because traditional advertising is waste of money. The effective way for them is to invest into Internet advertising not only in banners form but also in forms of e-mail marketing, affiliate marketing, PPC advertising, AdWords, AdSence etc. This paper is continuation of author?s last paper Internet impact on business: e-Commerce development in t
dcterms:title
Zákaznická loajalita v e-marketingovém prostředí na B2C on-line trzích v ČR Zákaznická loajalita v e-marketingovém prostředí na B2C on-line trzích v ČR Customers´ loyalty in e-marketing environment on B2C markets in the Czech Republic
skos:prefLabel
Zákaznická loajalita v e-marketingovém prostředí na B2C on-line trzích v ČR Zákaznická loajalita v e-marketingovém prostředí na B2C on-line trzích v ČR Customers´ loyalty in e-marketing environment on B2C markets in the Czech Republic
skos:notation
RIV/70883521:28120/10:63509821!RIV11-MSM-28120___
n3:aktivita
n12:S
n3:aktivity
S
n3:cisloPeriodika
1
n3:dodaniDat
n14:2011
n3:domaciTvurceVysledku
n17:5345170
n3:druhVysledku
n13:J
n3:duvernostUdaju
n15:S
n3:entitaPredkladatele
n9:predkladatel
n3:idSjednocenehoVysledku
299264
n3:idVysledku
RIV/70883521:28120/10:63509821
n3:jazykVysledku
n4:cze
n3:klicovaSlova
Internet; e-Commerce; consumer; B2C market; e-marketing mix; consumer buying behaviour; loyalty
n3:klicoveSlovo
n5:B2C%20market n5:loyalty n5:e-Commerce n5:Internet n5:consumer n5:e-marketing%20mix n5:consumer%20buying%20behaviour
n3:kodStatuVydavatele
CZ - Česká republika
n3:kontrolniKodProRIV
[6E0781692DED]
n3:nazevZdroje
Acta academica karviniensia
n3:obor
n16:AE
n3:pocetDomacichTvurcuVysledku
1
n3:pocetTvurcuVysledku
1
n3:rokUplatneniVysledku
n14:2010
n3:svazekPeriodika
11
n3:tvurceVysledku
Pilík, Michal
s:issn
1212-415X
s:numberOfPages
9
n11:organizacniJednotka
28120