This HTML5 document contains 43 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
n19http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/typAkce/
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n15http://purl.org/net/nknouf/ns/bibtex#
n11http://localhost/temp/predkladatel/
n9http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n14http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F70883521%3A28120%2F09%3A63508419%21RIV10-MSM-28120___/
n10http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
shttp://schema.org/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n3http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n4http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n13http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n17http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n12http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n16http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n8http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n18http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F70883521%3A28120%2F09%3A63508419%21RIV10-MSM-28120___
rdf:type
n10:Vysledek skos:Concept
dcterms:description
Marketingová komunikace v prostředí měst a obcí hraje stále důležitější úlohu, a to nejen při řešení krizových či specifických situací a událostí, ale i v běžném životě. Města a obce, stejně jako podniky existují v konkurenčním prostředí. Soupeří s ostatními městy a obcemi o turisty, snaží se přilákat nové investory, firmy i občany. K tomu využívají různé marketingové nástroje, včetně marketingové komunikace. Cílem tohoto příspěvku je prezentovat využití nástrojů marketingové komunikace kulturních institucí ve Zlínském kraji a vyvodit závěry a doporučení pro efektivní marketingovou komunikaci ve specifickém prostředí. Marketingová komunikace v prostředí měst a obcí hraje stále důležitější úlohu, a to nejen při řešení krizových či specifických situací a událostí, ale i v běžném životě. Města a obce, stejně jako podniky existují v konkurenčním prostředí. Soupeří s ostatními městy a obcemi o turisty, snaží se přilákat nové investory, firmy i občany. K tomu využívají různé marketingové nástroje, včetně marketingové komunikace. Cílem tohoto příspěvku je prezentovat využití nástrojů marketingové komunikace kulturních institucí ve Zlínském kraji a vyvodit závěry a doporučení pro efektivní marketingovou komunikaci ve specifickém prostředí. Marketing communication is very important in environs of cities and villages, not only for solutions of crisis or specific situation and occasion, but in common life. Cities and villages, as well as firms, exist in competitive environs. They compete with other cities and villages for tourists, strive for attract new investors, firms and citizens. They use different marketing tools for this, marketing communication including. The aim of this paper is to present utilization of marketing communication tools of culture institutions in Zlin Region and to draw conclusions and recommendation for efficient marketing communication in specific environs.
dcterms:title
Využití marketingové komunikace kulturních institucí ve Zlínském kraji Využití marketingové komunikace kulturních institucí ve Zlínském kraji Utilization of marketing communication tools of culture institutions in Zlin Region
skos:prefLabel
Využití marketingové komunikace kulturních institucí ve Zlínském kraji Utilization of marketing communication tools of culture institutions in Zlin Region Využití marketingové komunikace kulturních institucí ve Zlínském kraji
skos:notation
RIV/70883521:28120/09:63508419!RIV10-MSM-28120___
n3:aktivita
n17:V
n3:aktivity
V
n3:dodaniDat
n18:2010
n3:domaciTvurceVysledku
n9:1741748
n3:druhVysledku
n8:D
n3:duvernostUdaju
n13:S
n3:entitaPredkladatele
n14:predkladatel
n3:idSjednocenehoVysledku
350858
n3:idVysledku
RIV/70883521:28120/09:63508419
n3:jazykVysledku
n12:cze
n3:klicovaSlova
Marketing communications; towns and willages; culture institutions; competitive environs.
n3:klicoveSlovo
n4:Marketing%20communications n4:competitive%20environs. n4:towns%20and%20willages n4:culture%20institutions
n3:kontrolniKodProRIV
[D3335EB7B6AE]
n3:mistoKonaniAkce
Ostrava
n3:mistoVydani
Ostrava
n3:nazevZdroje
TECHNÉ OSTRAVA 2009
n3:obor
n16:AE
n3:pocetDomacichTvurcuVysledku
1
n3:pocetTvurcuVysledku
2
n3:rokUplatneniVysledku
n18:2009
n3:tvurceVysledku
Pytlová, Dagmar Staňková, Pavla
n3:typAkce
n19:EUR
n3:zahajeniAkce
2009-10-21+02:00
s:issn
1216-8808
s:numberOfPages
4
n15:hasPublisher
DK POKLAD, s. r. o.
n11:organizacniJednotka
28120