This HTML5 document contains 39 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n16http://purl.org/net/nknouf/ns/bibtex#
n12http://localhost/temp/predkladatel/
n11http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n18http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n8https://schema.org/
shttp://schema.org/
n10http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F70883521%3A28120%2F09%3A63508322%21RIV10-MSM-28120___/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n3http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n7http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n13http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n17http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n14http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n19http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n5http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n4http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F70883521%3A28120%2F09%3A63508322%21RIV10-MSM-28120___
rdf:type
skos:Concept n18:Vysledek
dcterms:description
This article examines the relations between corporate social responsibility and advertising, presents different between social advertising and social responsibility of the advertising. Separate chapter presented forms of social responsibility of the advertising, inclusive of examples. Tento článek zkoumá vztah mezi sociální zodpovědností firem a reklamou a prezentuje rozdíly mezi sociální a sociálně zodpovědnou reklamou. V samostatné kapitole jsou pak prezentovány formy sociální zodpovědnosti reklamy včetně konkrétních příkladů. Tento článek zkoumá vztah mezi sociální zodpovědností firem a reklamou a prezentuje rozdíly mezi sociální a sociálně zodpovědnou reklamou. V samostatné kapitole jsou pak prezentovány formy sociální zodpovědnosti reklamy včetně konkrétních příkladů.
dcterms:title
Sociálně zodpovědná reklama Corporate social responsibility, social advertising, social responsibility of the advertising Sociálně zodpovědná reklama
skos:prefLabel
Corporate social responsibility, social advertising, social responsibility of the advertising Sociálně zodpovědná reklama Sociálně zodpovědná reklama
skos:notation
RIV/70883521:28120/09:63508322!RIV10-MSM-28120___
n3:aktivita
n14:V
n3:aktivity
V
n3:dodaniDat
n4:2010
n3:domaciTvurceVysledku
n11:1741748
n3:druhVysledku
n19:C
n3:duvernostUdaju
n13:S
n3:entitaPredkladatele
n10:predkladatel
n3:idSjednocenehoVysledku
341960
n3:idVysledku
RIV/70883521:28120/09:63508322
n3:jazykVysledku
n17:cze
n3:klicovaSlova
Corporate social responsibility; social advertising; social responsibility of the advertising
n3:klicoveSlovo
n7:social%20advertising n7:Corporate%20social%20responsibility n7:social%20responsibility%20of%20the%20advertising
n3:kontrolniKodProRIV
[FCA8552DBF97]
n3:mistoVydani
Hradec Králové, Česká republika
n3:nazevZdroje
Manažerská etika - inspirace pro 21. století?
n3:obor
n5:AE
n3:pocetDomacichTvurcuVysledku
1
n3:pocetStranKnihy
180
n3:pocetTvurcuVysledku
1
n3:rokUplatneniVysledku
n4:2009
n3:tvurceVysledku
Staňková, Pavla
s:numberOfPages
6
n16:hasPublisher
WAMAK
n8:isbn
978-80-86771-32-8
n12:organizacniJednotka
28120