This HTML5 document contains 42 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
n4http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/typAkce/
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n19http://localhost/temp/predkladatel/
n9http://purl.org/net/nknouf/ns/bibtex#
n14http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n8http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n12https://schema.org/
shttp://schema.org/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n3http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n15http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F70883521%3A28120%2F09%3A63508321%21RIV10-MSM-28120___/
n10http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n17http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n20http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n16http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n18http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n11http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n6http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F70883521%3A28120%2F09%3A63508321%21RIV10-MSM-28120___
rdf:type
n8:Vysledek skos:Concept
dcterms:description
Je má reklama efektivní?? to je klíčová otázka a zároveň dilema všech zadavatelů reklamy i reklamních agentur. Po skončení reklamní kampaně je nutné zjistit, do jaké míry splnila reklamní kampaň své cíle, jak ovlivnila image značky nebo firmy. Zda byla reklamní kampaň úspěšná či ne, to je možno zjistit zejména z výsledků analýzy prodeje, podílů na trhu či změn názorů zákazníků na značku. Mnoho marketingových odborníků tvrdí, že účinnost reklamy změřit nelze. Není to snadné, ale to neznamená, že bychom to neměli zkusit. Nikdo nezaručí, že měření reklamy bude stoprocentní, obvykle se vyskytnou problémy: abstraktní výsledky, dlouhodobé účinky reklamní kampaně, působení více vlivů najednou, náklady na měření účinnosti, nedostatek informací či problémy s realizací. Is my advertising effective?%22 is the key question that poses a dilemma to all producers and their advertising agencies. After an advertising campaign it is necessary to find out to Chat extent has the ad campaign reached its goals, how has the campaign affected the brand name image or company image etc. Whether an ad campaign has succeeded or not can be determined from sales, market share and relationship alterations towards the brand. Many marketers tell you that you can´t measure advertising effectiveness. It?s not easy, but that does not mean we should not try. Nobody has ever invented a 100 % secure advertising test, as usually the following problems occur: abstract character of the results, long term effects of campaigns, combined influence of more effects at once, costs of measuring, lack of information and realization problems. Je má reklama efektivní?? to je klíčová otázka a zároveň dilema všech zadavatelů reklamy i reklamních agentur. Po skončení reklamní kampaně je nutné zjistit, do jaké míry splnila reklamní kampaň své cíle, jak ovlivnila image značky nebo firmy. Zda byla reklamní kampaň úspěšná či ne, to je možno zjistit zejména z výsledků analýzy prodeje, podílů na trhu či změn názorů zákazníků na značku. Mnoho marketingových odborníků tvrdí, že účinnost reklamy změřit nelze. Není to snadné, ale to neznamená, že bychom to neměli zkusit. Nikdo nezaručí, že měření reklamy bude stoprocentní, obvykle se vyskytnou problémy: abstraktní výsledky, dlouhodobé účinky reklamní kampaně, působení více vlivů najednou, náklady na měření účinnosti, nedostatek informací či problémy s realizací.
dcterms:title
Problems of measuring the advertising efficiency Úskalí měření účinnosti reklamy Úskalí měření účinnosti reklamy
skos:prefLabel
Úskalí měření účinnosti reklamy Úskalí měření účinnosti reklamy Problems of measuring the advertising efficiency
skos:notation
RIV/70883521:28120/09:63508321!RIV10-MSM-28120___
n3:aktivita
n20:V
n3:aktivity
V
n3:dodaniDat
n6:2010
n3:domaciTvurceVysledku
n14:1741748
n3:druhVysledku
n11:D
n3:duvernostUdaju
n17:S
n3:entitaPredkladatele
n15:predkladatel
n3:idSjednocenehoVysledku
348039
n3:idVysledku
RIV/70883521:28120/09:63508321
n3:jazykVysledku
n16:cze
n3:klicovaSlova
Advertising; efficiency; measuring efficiency; economic and non-economics efficiency
n3:klicoveSlovo
n10:economic%20and%20non-economics%20efficiency n10:Advertising n10:efficiency n10:measuring%20efficiency
n3:kontrolniKodProRIV
[2BE0D0EF676C]
n3:mistoKonaniAkce
Zlín
n3:mistoVydani
Zlín, Česká republika
n3:nazevZdroje
Finance a výkonnost firem ve vědě, výuce a praxi
n3:obor
n18:AE
n3:pocetDomacichTvurcuVysledku
1
n3:pocetTvurcuVysledku
1
n3:rokUplatneniVysledku
n6:2009
n3:tvurceVysledku
Staňková, Pavla
n3:typAkce
n4:EUR
n3:zahajeniAkce
2009-04-23+02:00
s:numberOfPages
8
n9:hasPublisher
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
n12:isbn
978-80-7318-798-9
n19:organizacniJednotka
28120