This HTML5 document contains 43 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
n19http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/typAkce/
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n16http://localhost/temp/predkladatel/
n8http://purl.org/net/nknouf/ns/bibtex#
n6http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n9http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n12https://schema.org/
shttp://schema.org/
n5http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n10http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F70883521%3A28120%2F08%3A63507737%21RIV09-MSM-28120___/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n7http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n11http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n17http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n13http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n20http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n18http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n14http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F70883521%3A28120%2F08%3A63507737%21RIV09-MSM-28120___
rdf:type
n9:Vysledek skos:Concept
dcterms:description
Marketing měst a obcí získává v praxi stále rostoucí význam, což je způsobeno zejména změnou v uspořádání a financování tohoto sektoru. Obce a města se mezi sebou stávají konkurenty, kteří se snaží získat nové obyvatele, investory a návštěvy z řad turistické veřejnosti za pomoci různých marketingových nástrojů. Marketingová komunikace jako velmi důležitý marketingový nástroj plní v současné době dvě základní úlohy. Prvním úkolem je zajišťovat rozvoj vztahů s cílovými skupinami veřejnosti jako jsou občané, turistická veřejnost, podnikatelské subjekty, neziskové organizace a zaměstnanci obce a státní správy. Druhým úkolem je pomocí tzv. demarketingu snížit nadměrné zatížení obce či města v oblastech, kde je to pro něj nevýhodné či nežádoucí. Právě marketingová komunikace má možnosti ovlivnit chování a jednání cílových skupin veřejnosti tak, aby byl zajištěn zejména přirozený, ekonomický, ekologický a sociální rozvoj obce. Nowadays marketing of town and community is very important, because structure and financing of this sector have been changing. Town and community have become competitive subjects. They need new inhabitants, investors, tourists. Marketing communication as a very important tool has two basic objectives. First of all, town and community need development relationship with inhabitants, tourists, firms, non-profit organizations and staff. Second objective is (with the help of demarketing) reduction extreme load of some area in town, where is inconvenient and undesirable. Marketing communications can be very influential on behavior and action of aim public and can provide natural economical, environmental and social development in town or community. Marketing měst a obcí získává v praxi stále rostoucí význam, což je způsobeno zejména změnou v uspořádání a financování tohoto sektoru. Obce a města se mezi sebou stávají konkurenty, kteří se snaží získat nové obyvatele, investory a návštěvy z řad turistické veřejnosti za pomoci různých marketingových nástrojů. Marketingová komunikace jako velmi důležitý marketingový nástroj plní v současné době dvě základní úlohy. Prvním úkolem je zajišťovat rozvoj vztahů s cílovými skupinami veřejnosti jako jsou občané, turistická veřejnost, podnikatelské subjekty, neziskové organizace a zaměstnanci obce a státní správy. Druhým úkolem je pomocí tzv. demarketingu snížit nadměrné zatížení obce či města v oblastech, kde je to pro něj nevýhodné či nežádoucí. Právě marketingová komunikace má možnosti ovlivnit chování a jednání cílových skupin veřejnosti tak, aby byl zajištěn zejména přirozený, ekonomický, ekologický a sociální rozvoj obce.
dcterms:title
Úloha marketingové komunikace v marketingu měst a obcí Úloha marketingové komunikace v marketingu měst a obcí Marketing Communication and its role in regional marketing
skos:prefLabel
Marketing Communication and its role in regional marketing Úloha marketingové komunikace v marketingu měst a obcí Úloha marketingové komunikace v marketingu měst a obcí
skos:notation
RIV/70883521:28120/08:63507737!RIV09-MSM-28120___
n5:aktivita
n13:V
n5:aktivity
V
n5:dodaniDat
n14:2009
n5:domaciTvurceVysledku
n6:1741748
n5:druhVysledku
n18:D
n5:duvernostUdaju
n11:S
n5:entitaPredkladatele
n10:predkladatel
n5:idSjednocenehoVysledku
401264
n5:idVysledku
RIV/70883521:28120/08:63507737
n5:jazykVysledku
n17:cze
n5:klicovaSlova
Marketing town and community; demarketing; Marketing communication; advertising; public relations
n5:klicoveSlovo
n7:demarketing n7:advertising n7:public%20relations n7:Marketing%20town%20and%20community n7:Marketing%20communication
n5:kontrolniKodProRIV
[51ED21360B65]
n5:mistoKonaniAkce
Zlín
n5:mistoVydani
Zlín
n5:nazevZdroje
Mezinárodní Baťova konference pro doktorandy a mladé vědecké pracovníky
n5:obor
n20:AE
n5:pocetDomacichTvurcuVysledku
1
n5:pocetTvurcuVysledku
1
n5:rokUplatneniVysledku
n14:2008
n5:tvurceVysledku
Staňková, Pavla
n5:typAkce
n19:WRD
n5:zahajeniAkce
2008-04-10+02:00
s:numberOfPages
1
n8:hasPublisher
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
n12:isbn
978-80-7318-663-0
n16:organizacniJednotka
28120