This HTML5 document contains 44 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
n14http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/typAkce/
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n16http://purl.org/net/nknouf/ns/bibtex#
n10http://localhost/temp/predkladatel/
n5http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n4http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n13http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F70883521%3A28120%2F08%3A63507708%21RIV09-MSM-28120___/
shttp://schema.org/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n3http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n9http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n8http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n17http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n12http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n18http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n11http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n19http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F70883521%3A28120%2F08%3A63507708%21RIV09-MSM-28120___
rdf:type
n4:Vysledek skos:Concept
dcterms:description
Aim of the paper is to identify the crucial factors in the SMEs´ cooperation; the relationship findings can create their potential usage for the common marketing strategy formulation of the SMEs involved in the services of the tourism industry. The highest correlation has been found between the trust building and the organizational-and-cultural firm´s spectrum. Cílem příspěvku je identifikovat kritické faktory vznikající v kooperacích malých a středních podniků. Nalezené vztahy mohou být využity při tvorbě společných marketingových strategií malých a středních podniků, které poskytují služby v průmyslu turismu. Nejvyšší korelace byla nalezena mezi budováním důvěry a kulturou organizace Aim of the paper is to identify the crucial factors in the SMEs´ cooperation; the relationship findings can create their potential usage for the common marketing strategy formulation of the SMEs involved in the services of the tourism industry. The highest correlation has been found between the trust building and the organizational-and-cultural firm´s spectrum.
dcterms:title
Otázky kooperací malých a středních podniků v cestovním ruchu Issue of SMEs´ Cooperation in Tourism Issue of SMEs´ Cooperation in Tourism
skos:prefLabel
Issue of SMEs´ Cooperation in Tourism Issue of SMEs´ Cooperation in Tourism Otázky kooperací malých a středních podniků v cestovním ruchu
skos:notation
RIV/70883521:28120/08:63507708!RIV09-MSM-28120___
n3:aktivita
n12:V
n3:aktivity
V
n3:dodaniDat
n19:2009
n3:domaciTvurceVysledku
n5:9740570
n3:druhVysledku
n18:D
n3:duvernostUdaju
n8:S
n3:entitaPredkladatele
n13:predkladatel
n3:idSjednocenehoVysledku
373417
n3:idVysledku
RIV/70883521:28120/08:63507708
n3:jazykVysledku
n17:eng
n3:klicovaSlova
Cooperative factors; organizational and cultural firm´s spectrum; marketing functions; selection of the cooperative partner; cooperative motivation; trust development
n3:klicoveSlovo
n9:Cooperative%20factors n9:organizational%20and%20cultural%20firm%C2%B4s%20spectrum n9:cooperative%20motivation n9:trust%20development n9:marketing%20functions n9:selection%20of%20the%20cooperative%20partner
n3:kontrolniKodProRIV
[80289365244C]
n3:mistoKonaniAkce
Ostrava, Česká republika
n3:mistoVydani
Ostrava, Česká republika
n3:nazevZdroje
Techné Ostrava 2008
n3:obor
n11:AH
n3:pocetDomacichTvurcuVysledku
1
n3:pocetTvurcuVysledku
1
n3:rokUplatneniVysledku
n19:2008
n3:tvurceVysledku
Chovancová, Miloslava
n3:typAkce
n14:EUR
n3:zahajeniAkce
2008-10-22+02:00
s:issn
1214-8806
s:numberOfPages
3
n16:hasPublisher
Dům kultury, Ostrava
n10:organizacniJednotka
28120