This HTML5 document contains 45 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
n17http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/typAkce/
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n18http://purl.org/net/nknouf/ns/bibtex#
n13http://localhost/temp/predkladatel/
n16http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n10http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n9https://schema.org/
shttp://schema.org/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n3http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n6http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n14http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n5http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F70883521%3A28120%2F08%3A63507702%21RIV09-MSM-28120___/
n20http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n11http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n19http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n15http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n4http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F70883521%3A28120%2F08%3A63507702%21RIV09-MSM-28120___
rdf:type
n10:Vysledek skos:Concept
dcterms:description
One of the instruments, which we can use for creating and managing the brands, is also the advertising. The advertising can influence the consumers´s behaviour, it can support the familiarity of the brand, it can create the association related to the brand and it also can influence the perception of the brand quality and it can create the loyalty to the brand. These customers are also children. Children are seen as the most vulnerable group of the possible customers, which is affected or even manipulated by the advertising. Children do not have the experiences, they are confident and they can hardly see the difference between the reality and the better world of the advertising. This article is about the toys producer´s brand management. It emphasizes the importance of toys advertising, which are aiming for the children´s customers. Jedním z nástrojů, který lze využít při budování a řízení obchodních značek, je také reklama. Reklama ovlivňuje spotřebitelské chování zákazníků, podporuje známost značky, vytváří asociace spojené se značkou a může také ovlivnit vnímání kvality značky a vybudovat loajalitu ke značce. Ať chceme či nechceme, mezi tyto zákazníky patří také děti. Děti jsou tradičně chápany jako nejvíce zranitelná skupina potenciálních zákazníků, která je ovlivňována či dokonce manipulována reklamou. Děti nemají zkušenosti, jsou velmi důvěřivé a nedokážou tolik odlišit skutečnost od přikrášleného světa reklam. Příspěvek se zabývá řízením značek výrobců hraček, zejména pak klade důraz na vliv reklamy propagující hračky zacílené na dětského zákazníka. Jedním z nástrojů, který lze využít při budování a řízení obchodních značek, je také reklama. Reklama ovlivňuje spotřebitelské chování zákazníků, podporuje známost značky, vytváří asociace spojené se značkou a může také ovlivnit vnímání kvality značky a vybudovat loajalitu ke značce. Ať chceme či nechceme, mezi tyto zákazníky patří také děti. Děti jsou tradičně chápany jako nejvíce zranitelná skupina potenciálních zákazníků, která je ovlivňována či dokonce manipulována reklamou. Děti nemají zkušenosti, jsou velmi důvěřivé a nedokážou tolik odlišit skutečnost od přikrášleného světa reklam. Příspěvek se zabývá řízením značek výrobců hraček, zejména pak klade důraz na vliv reklamy propagující hračky zacílené na dětského zákazníka.
dcterms:title
Branding, advertising and children Branding, reklama a děti Branding, reklama a děti
skos:prefLabel
Branding, reklama a děti Branding, advertising and children Branding, reklama a děti
skos:notation
RIV/70883521:28120/08:63507702!RIV09-MSM-28120___
n3:aktivita
n11:V
n3:aktivity
V
n3:dodaniDat
n4:2009
n3:domaciTvurceVysledku
n16:1741748
n3:druhVysledku
n19:D
n3:duvernostUdaju
n14:S
n3:entitaPredkladatele
n5:predkladatel
n3:idSjednocenehoVysledku
358461
n3:idVysledku
RIV/70883521:28120/08:63507702
n3:jazykVysledku
n20:cze
n3:klicovaSlova
Strategic marketing; relationship marketing; partnership; practice; research and development; Centre for Applied Economic Research; master thesis
n3:klicoveSlovo
n6:partnership n6:practice n6:research%20and%20development n6:Centre%20for%20Applied%20Economic%20Research n6:Strategic%20marketing n6:relationship%20marketing n6:master%20thesis
n3:kontrolniKodProRIV
[559955420170]
n3:mistoKonaniAkce
Zlín
n3:mistoVydani
Zlín
n3:nazevZdroje
Branding
n3:obor
n15:AE
n3:pocetDomacichTvurcuVysledku
1
n3:pocetTvurcuVysledku
1
n3:rokUplatneniVysledku
n4:2008
n3:tvurceVysledku
Staňková, Pavla
n3:typAkce
n17:CST
n3:zahajeniAkce
2008-01-01+01:00
s:numberOfPages
1
n18:hasPublisher
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Česká marketingová společnost
n9:isbn
978-80-7318-773-6
n13:organizacniJednotka
28120