This HTML5 document contains 42 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
n19http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/typAkce/
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n17http://localhost/temp/predkladatel/
n7http://purl.org/net/nknouf/ns/bibtex#
n20http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n15http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n8https://schema.org/
shttp://schema.org/
n4http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
n10http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F70883521%3A28120%2F08%3A63507700%21RIV09-MSM-28120___/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n9http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n13http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n16http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n11http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n18http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n5http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n12http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F70883521%3A28120%2F08%3A63507700%21RIV09-MSM-28120___
rdf:type
skos:Concept n15:Vysledek
dcterms:description
Reklama je v současné době výrazem kultury a komunikace v dané zemi. V reklamě se mimo jiné odráží i vnímání sociálních a kulturních hodnot jako jsou např. chudoba ve světě a humanitární pomoc, rasismus, domácí násilí, právo na informace, týrání dětí, práva menšin, ekologie, kouření, smrt na silnicích, lidé bez domova, atd. Příspěvek se zabývá problematikou sociálních a mezikulturních aspektů, jejich využívání v reklamě a odraz této problematiky v etickém chápání reklamy. Reklama je v současné době výrazem kultury a komunikace v dané zemi. V reklamě se mimo jiné odráží i vnímání sociálních a kulturních hodnot jako jsou např. chudoba ve světě a humanitární pomoc, rasismus, domácí násilí, právo na informace, týrání dětí, práva menšin, ekologie, kouření, smrt na silnicích, lidé bez domova, atd. Příspěvek se zabývá problematikou sociálních a mezikulturních aspektů, jejich využívání v reklamě a odraz této problematiky v etickém chápání reklamy. Nowadays, advertising is expression of culture and communication in the present country. Advertising, among others, reflects sensation of social and cultural values as are e. g. poverty abroad and humanitarian help, racism, native force, right to information, abuse of children, law minorities, environmentalism, smoking, death on roads, unsettled people. The main aim of this article is to deal with problems of social and intercultural aspects, their exploitation in advertising and reflection of these problems in ethical comprehension of advertising.
dcterms:title
Sociální a mezikulturní aspekty reklamy Sociální a mezikulturní aspekty reklamy Social and intercultural aspect of advertising
skos:prefLabel
Sociální a mezikulturní aspekty reklamy Sociální a mezikulturní aspekty reklamy Social and intercultural aspect of advertising
skos:notation
RIV/70883521:28120/08:63507700!RIV09-MSM-28120___
n4:aktivita
n16:V
n4:aktivity
V
n4:dodaniDat
n12:2009
n4:domaciTvurceVysledku
n20:1741748
n4:druhVysledku
n5:D
n4:duvernostUdaju
n13:S
n4:entitaPredkladatele
n10:predkladatel
n4:idSjednocenehoVysledku
395552
n4:idVysledku
RIV/70883521:28120/08:63507700
n4:jazykVysledku
n11:cze
n4:klicovaSlova
Advertising; culture; social advertising; ethics
n4:klicoveSlovo
n9:social%20advertising n9:ethics n9:Advertising n9:culture
n4:kontrolniKodProRIV
[258DAE5ED59A]
n4:mistoKonaniAkce
Zlín
n4:mistoVydani
Zlín
n4:nazevZdroje
Mezinárodní konference k evropskému mezikulturnímu dialogu
n4:obor
n18:AE
n4:pocetDomacichTvurcuVysledku
1
n4:pocetTvurcuVysledku
1
n4:rokUplatneniVysledku
n12:2008
n4:tvurceVysledku
Staňková, Pavla
n4:typAkce
n19:CST
n4:zahajeniAkce
2008-09-25+02:00
s:numberOfPages
1
n7:hasPublisher
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
n8:isbn
978-80-7318-768-2
n17:organizacniJednotka
28120