This HTML5 document contains 42 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n19http://localhost/temp/predkladatel/
n11http://purl.org/net/nknouf/ns/bibtex#
n4http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n20http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n12http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/zamer/
n9https://schema.org/
shttp://schema.org/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n3http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
n15http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F70883521%3A28120%2F07%3A63506348%21RIV08-MSM-28120___/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n17http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n16http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n18http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n13http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n6http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n5http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n7http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F70883521%3A28120%2F07%3A63506348%21RIV08-MSM-28120___
rdf:type
skos:Concept n20:Vysledek
dcterms:description
Environmentální reklama je široce akceptována jako nový trend v marketingové komunikaci. V důsledku růstu významu ekologických problémů v naší společnosti se i reklamní veřejnost rozhodla rozšířit oblast reklamy o sebekázeň a odpovědné využívání environmentální reklamy. Environmentální reklamu můžeme chápat jako reklamu s environmentálním aspektem, tzn. reklamu obsahující jakýkoliv prvek činností, výrobků nebo služeb organizací, který může ovlivňovat životní prostředí. Cílem příspěvku je prezentovat základní zásady a problémy environmentální reklamy s důrazem etiku a společenskou odpovědnost firem. Environmentální reklama je široce akceptována jako nový trend v marketingové komunikaci. V důsledku růstu významu ekologických problémů v naší společnosti se i reklamní veřejnost rozhodla rozšířit oblast reklamy o sebekázeň a odpovědné využívání environmentální reklamy. Environmentální reklamu můžeme chápat jako reklamu s environmentálním aspektem, tzn. reklamu obsahující jakýkoliv prvek činností, výrobků nebo služeb organizací, který může ovlivňovat životní prostředí. Cílem příspěvku je prezentovat základní zásady a problémy environmentální reklamy s důrazem etiku a společenskou odpovědnost firem. Environmental advertising is widely accepted as a new trend of marketing communications. Because of the growing importance of environmental issues in our society, advertising public decided to extend the area of self-discipline and responsible use environmental advertising. Environmental advertising is to be taken as advertising with environmental aspect, that means advertising with an element of an organisation´s activities or products that can interact with the environment. The main aim of this article is to present major principles and problems of the environmental advertising forcefully an ethics and a Corporate Social Responsibility.
dcterms:title
Environmentální reklama jako nový trend marketingové komunikace Environmental advertising as a new trend of marketing communications Environmentální reklama jako nový trend marketingové komunikace
skos:prefLabel
Environmentální reklama jako nový trend marketingové komunikace Environmental advertising as a new trend of marketing communications Environmentální reklama jako nový trend marketingové komunikace
skos:notation
RIV/70883521:28120/07:63506348!RIV08-MSM-28120___
n3:strany
120
n3:aktivita
n13:Z
n3:aktivity
Z(MSM 265300021)
n3:dodaniDat
n7:2008
n3:domaciTvurceVysledku
n4:1741748
n3:druhVysledku
n5:D
n3:duvernostUdaju
n16:S
n3:entitaPredkladatele
n15:predkladatel
n3:idSjednocenehoVysledku
420289
n3:idVysledku
RIV/70883521:28120/07:63506348
n3:jazykVysledku
n18:cze
n3:klicovaSlova
Ethics; Corporate Social Responsibility; Marketing Communication; Environmental Advertising; Environmental Ethics Code
n3:klicoveSlovo
n17:Corporate%20Social%20Responsibility n17:Ethics n17:Marketing%20Communication n17:Environmental%20Advertising n17:Environmental%20Ethics%20Code
n3:kontrolniKodProRIV
[6C76077138B7]
n3:mistoVydani
Zlín
n3:nazevZdroje
Znalostní ekonomika - trendy rozvoje vzdělávání, vědy a praxe
n3:obor
n6:AH
n3:pocetDomacichTvurcuVysledku
1
n3:pocetTvurcuVysledku
1
n3:rokUplatneniVysledku
n7:2007
n3:tvurceVysledku
Staňková, Pavla
n3:zamer
n12:MSM%20265300021
s:numberOfPages
6
n11:hasPublisher
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
n9:isbn
978-80-7318-646-3
n19:organizacniJednotka
28120