This HTML5 document contains 41 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n20http://purl.org/net/nknouf/ns/bibtex#
n6http://localhost/temp/predkladatel/
n18http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n9http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n17https://schema.org/
n5http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/zamer/
shttp://schema.org/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n4http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n8http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n16http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n15http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F70883521%3A28120%2F07%3A63506347%21RIV08-MSM-28120___/
n14http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n13http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n19http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n11http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n10http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F70883521%3A28120%2F07%3A63506347%21RIV08-MSM-28120___
rdf:type
n9:Vysledek skos:Concept
dcterms:description
Ethics as the system of moral values is conditioned to many aspects. The main aspects are especially: the percept of law each other country, attitude of the public, customers and organizations and conduct of individuals. The basic ethical aspect of advertising is presenting the true and complete information about the product that is being introduced. Ethics in advertising is impossible to restrict by legal regulations, therefore the market uses as the main tool self-regulation. The contribution is oriented on the determination of the position of ethics in the advertising, presents the ethics aspects of the advertising and introduces tools and possibilities of solution to ethical problems in advertising. Etika, jako systém morálních hodnot, je podmíněna mnoha aspekty. Mezi hlavní aspekty patří zejména právní normy jednotlivých zemí, postoje a názory veřejnosti, zákazníků a organizací a chování jednotlivců. Základním etickým aspektem reklamy je podávat veřejnosti pravdivé a úplné informace o nabízeném produktu. Etiku v reklamě nelze omezit právním předpisem, proto využívá trh jako základní nástroj tzv. samoregulaci. Příspěvek je zaměřený na vymezení základního postavení etiky v reklamě, prezentuje etické aspekty reklamy a předkládá nástroje a možnosti při řešení etických problémů v reklamě. Etika, jako systém morálních hodnot, je podmíněna mnoha aspekty. Mezi hlavní aspekty patří zejména právní normy jednotlivých zemí, postoje a názory veřejnosti, zákazníků a organizací a chování jednotlivců. Základním etickým aspektem reklamy je podávat veřejnosti pravdivé a úplné informace o nabízeném produktu. Etiku v reklamě nelze omezit právním předpisem, proto využívá trh jako základní nástroj tzv. samoregulaci. Příspěvek je zaměřený na vymezení základního postavení etiky v reklamě, prezentuje etické aspekty reklamy a předkládá nástroje a možnosti při řešení etických problémů v reklamě.
dcterms:title
Etické aspekty reklamy Etické aspekty reklamy Ethical Aspects of Advertising
skos:prefLabel
Etické aspekty reklamy Ethical Aspects of Advertising Etické aspekty reklamy
skos:notation
RIV/70883521:28120/07:63506347!RIV08-MSM-28120___
n4:strany
1-4
n4:aktivita
n14:Z
n4:aktivity
Z(MSM 265300021)
n4:dodaniDat
n10:2008
n4:domaciTvurceVysledku
n18:1741748
n4:druhVysledku
n11:D
n4:duvernostUdaju
n16:S
n4:entitaPredkladatele
n15:predkladatel
n4:idSjednocenehoVysledku
420538
n4:idVysledku
RIV/70883521:28120/07:63506347
n4:jazykVysledku
n13:cze
n4:klicovaSlova
Ethics; Advertising; Self-regulation; Ethics code
n4:klicoveSlovo
n8:Advertising n8:Self-regulation n8:Ethics%20code n8:Ethics
n4:kontrolniKodProRIV
[9336D12A022B]
n4:mistoVydani
Zlín
n4:nazevZdroje
%22(KO)MÉDIA%22
n4:obor
n19:AH
n4:pocetDomacichTvurcuVysledku
1
n4:pocetTvurcuVysledku
1
n4:rokUplatneniVysledku
n10:2007
n4:tvurceVysledku
Staňková, Pavla
n4:zamer
n5:MSM%20265300021
s:numberOfPages
4
n20:hasPublisher
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
n17:isbn
978-80-7318-677-7
n6:organizacniJednotka
28120