This HTML5 document contains 41 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n19http://purl.org/net/nknouf/ns/bibtex#
n11http://localhost/temp/predkladatel/
n16http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n14http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n13http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/zamer/
n8https://schema.org/
n12http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F70883521%3A28120%2F07%3A63506341%21RIV08-MSM-28120___/
shttp://schema.org/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n4http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n7http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n9http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n18http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n5http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n15http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n10http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n17http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F70883521%3A28120%2F07%3A63506341%21RIV08-MSM-28120___
rdf:type
skos:Concept n14:Vysledek
dcterms:description
Příspěvek se zabývá využitím Internetu při marketingovém rozhodování a představuje základy internetového marketingu. Popisuje podstatu internetového marketingu, jeho vývoj, účel a význam pro marketing. Zabývá se také konceptem informačního smogu. Příspěvek se zabývá využitím Internetu při marketingovém rozhodování a představuje základy internetového marketingu. Popisuje podstatu internetového marketingu, jeho vývoj, účel a význam pro marketing. Zabývá se také konceptem informačního smogu. This paper deals with Internet usage by marketing decision process and introduction of Internet marketing. It describes the core of Internet marketing, its evolution, its purpose and the importance of Internet as a marketing medium. It clarifies the concept of information smog.
dcterms:title
Internet as a tool for marketing decisions support - internet marketing Internet jako nástroj pro podporu marketingového rozhodování - internetový marketing Internet jako nástroj pro podporu marketingového rozhodování - internetový marketing
skos:prefLabel
Internet jako nástroj pro podporu marketingového rozhodování - internetový marketing Internet jako nástroj pro podporu marketingového rozhodování - internetový marketing Internet as a tool for marketing decisions support - internet marketing
skos:notation
RIV/70883521:28120/07:63506341!RIV08-MSM-28120___
n4:strany
105-111
n4:aktivita
n5:Z
n4:aktivity
Z(MSM 265300021)
n4:dodaniDat
n17:2008
n4:domaciTvurceVysledku
n16:5345170
n4:druhVysledku
n15:D
n4:duvernostUdaju
n9:S
n4:entitaPredkladatele
n12:predkladatel
n4:idSjednocenehoVysledku
427241
n4:idVysledku
RIV/70883521:28120/07:63506341
n4:jazykVysledku
n18:cze
n4:klicovaSlova
Internet; information; informational smog; internet marketing
n4:klicoveSlovo
n7:informational%20smog n7:internet%20marketing n7:Internet n7:information
n4:kontrolniKodProRIV
[62C27C8B2B73]
n4:mistoVydani
Liptovský Mikuláš
n4:nazevZdroje
Manažment - teória, výučba a prax 2007
n4:obor
n10:AH
n4:pocetDomacichTvurcuVysledku
1
n4:pocetTvurcuVysledku
1
n4:rokUplatneniVysledku
n17:2007
n4:tvurceVysledku
Pilík, Michal
n4:zamer
n13:MSM%20265300021
s:numberOfPages
364
n19:hasPublisher
Akadémia ozbrojených síl generála Milana Rastislava Štefánika
n8:isbn
978-80-8040-327-0
n11:organizacniJednotka
28120