This HTML5 document contains 41 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n14http://purl.org/net/nknouf/ns/bibtex#
n8http://localhost/temp/predkladatel/
n19http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n7http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n15http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/zamer/
n13https://schema.org/
shttp://schema.org/
n5http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n11http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F70883521%3A28120%2F07%3A63506340%21RIV08-MSM-28120___/
n6http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n17http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n20http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n18http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n12http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n10http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n9http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F70883521%3A28120%2F07%3A63506340%21RIV08-MSM-28120___
rdf:type
n7:Vysledek skos:Concept
dcterms:description
The paper deals with Internet advertisement usage by Czech companies. It comes out from dissertation work New Marketing as an Opportunity of Increasing Marketing Influence on Enterprise Competitiveness whit was successfully justified in June 2007. Příspěvek se zabývá využitím internetové reklamy českými firmami. Vychází z disertační práce Nový marketing jako příležitost zvýšení vlivu marketingu na dosažení konkurenčních výhod, která byla úspěšně obhájena v červnu 2007. Příspěvek se zabývá využitím internetové reklamy českými firmami. Vychází z disertační práce Nový marketing jako příležitost zvýšení vlivu marketingu na dosažení konkurenčních výhod, která byla úspěšně obhájena v červnu 2007.
dcterms:title
Internet advertisement as a part of electronic marketing and its usage by Czech companies Internetová reklama jako součást elektronického marketingu a její využití českými firmami Internetová reklama jako součást elektronického marketingu a její využití českými firmami
skos:prefLabel
Internetová reklama jako součást elektronického marketingu a její využití českými firmami Internet advertisement as a part of electronic marketing and its usage by Czech companies Internetová reklama jako součást elektronického marketingu a její využití českými firmami
skos:notation
RIV/70883521:28120/07:63506340!RIV08-MSM-28120___
n5:strany
1
n5:aktivita
n18:Z
n5:aktivity
Z(MSM 265300021)
n5:dodaniDat
n9:2008
n5:domaciTvurceVysledku
n19:5345170
n5:druhVysledku
n10:D
n5:duvernostUdaju
n17:S
n5:entitaPredkladatele
n11:predkladatel
n5:idSjednocenehoVysledku
427245
n5:idVysledku
RIV/70883521:28120/07:63506340
n5:jazykVysledku
n20:cze
n5:klicovaSlova
Internet; advertisement; electronic marketing; Internet advertisement
n5:klicoveSlovo
n6:Internet n6:Internet%20advertisement n6:electronic%20marketing n6:advertisement
n5:kontrolniKodProRIV
[A250805D8266]
n5:mistoVydani
Zlín
n5:nazevZdroje
%22(KO)MÉDIA%22 (KO) jako KOoperace, KOexistence, KOedukace, KOlize, KOrelace Ko jako Komunikace, Komerce, Kompetence, Kompatibilita, Komparace
n5:obor
n12:AH
n5:pocetDomacichTvurcuVysledku
1
n5:pocetTvurcuVysledku
1
n5:rokUplatneniVysledku
n9:2007
n5:tvurceVysledku
Pilík, Michal
n5:zamer
n15:MSM%20265300021
s:numberOfPages
1
n14:hasPublisher
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
n13:isbn
978-80-7318-677-7
n8:organizacniJednotka
28120