This HTML5 document contains 52 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n19http://localhost/temp/predkladatel/
n18http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/projekt/
n9http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n4http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n16http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/zamer/
shttp://schema.org/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n5http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n15http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F70883521%3A28120%2F06%3A63504925%21RIV07-MSM-28120___/
n7http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n17http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n12http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n6http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n14http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n11http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n10http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F70883521%3A28120%2F06%3A63504925%21RIV07-MSM-28120___
rdf:type
n4:Vysledek skos:Concept
dcterms:description
Tacitní znalosti jsou považovány za významnou součást profesních kompetencí. Jsou považovány za skrytý, vnitřní potenciál subjektu, který se projevuje při řešení sociálních situací. Závažným problémem je objasnit proces utváření tacitních znalostí a jejich využití v profesních, zejména sociálních situacích. Tento problém přímo vybízí k uplatnění metod kvalitativního výzkumu. Autoři příspěvku informují o kombinaci kvalitativních metod při výzkumu tacitních znalostí manažerů. Využili při něm polostrukturovaný rozhovor, metodu dotazníkovou a metodu ohniskové skupiny. Referují o výsledcích 1. etapy výzkumu a poukazují na možnosti aplikace dalších kvalitativních metod: situační Wagnerův test (dotazník), projektivní techniky a metodu tzv. stimulovaného vybavování profesních situací zaznamenaných na videozáznamu (manažer zpětně komentuje a vysvětluje své jednání v těchto situacích). Tacitní znalosti jsou považovány za významnou součást profesních kompetencí. Jsou považovány za skrytý, vnitřní potenciál subjektu, který se projevuje při řešení sociálních situací. Závažným problémem je objasnit proces utváření tacitních znalostí a jejich využití v profesních, zejména sociálních situacích. Tento problém přímo vybízí k uplatnění metod kvalitativního výzkumu. Autoři příspěvku informují o kombinaci kvalitativních metod při výzkumu tacitních znalostí manažerů. Využili při něm polostrukturovaný rozhovor, metodu dotazníkovou a metodu ohniskové skupiny. Referují o výsledcích 1. etapy výzkumu a poukazují na možnosti aplikace dalších kvalitativních metod: situační Wagnerův test (dotazník), projektivní techniky a metodu tzv. stimulovaného vybavování profesních situací zaznamenaných na videozáznamu (manažer zpětně komentuje a vysvětluje své jednání v těchto situacích). Tacit knowledge is considered to be a significant element in professional competencies. It is viewed as being those hidden (i.e. tacit) internal potentials of the subjects which appear (are professed) in the course of resolving social situations. A critical problem is to clarify the tacit knowledge formation process and its exploitation in professional - and especially, social situations. This problem offers an opportunity to apply the qualitative research methods. The authors of this contribution provide information about the combination of qualitative methods in the course of research into the tacit knowledge of managers. They made use of semi-structured interviews, a questionnaire-based method as well Tacit knowledge is considered to be a significant element in professional competencies. It is viewed as being those hidden (i.e. tacit) internal potentials of the subjects which appear (are professed) in the course of resolving social situations. A critical problem is to clarify the tacit knowledge f
dcterms:title
Kombinace kvalitativních metod při výzkumu tacitních znalostí manažerů The Combination of Qualitative Methods in the Managerial Tacit Knowledge Research Kombinace kvalitativních metod při výzkumu tacitních znalostí manažerů
skos:prefLabel
Kombinace kvalitativních metod při výzkumu tacitních znalostí manažerů Kombinace kvalitativních metod při výzkumu tacitních znalostí manažerů The Combination of Qualitative Methods in the Managerial Tacit Knowledge Research
skos:notation
RIV/70883521:28120/06:63504925!RIV07-MSM-28120___
n5:strany
33-39
n5:aktivita
n12:P n12:Z
n5:aktivity
P(GA406/06/1571), Z(MSM 265300021)
n5:cisloPeriodika
1.
n5:dodaniDat
n10:2007
n5:domaciTvurceVysledku
n9:6553478 n9:2488051 n9:2391651 n9:7647832
n5:druhVysledku
n14:J
n5:duvernostUdaju
n17:S
n5:entitaPredkladatele
n15:predkladatel
n5:idSjednocenehoVysledku
481926
n5:idVysledku
RIV/70883521:28120/06:63504925
n5:jazykVysledku
n6:cze
n5:klicovaSlova
tacit knowledge; managers; social situation; semi-structured interview; focus group; special questionnaire
n5:klicoveSlovo
n7:social%20situation n7:managers n7:special%20questionnaire n7:focus%20group n7:semi-structured%20interview n7:tacit%20knowledge
n5:kodStatuVydavatele
CZ - Česká republika
n5:kontrolniKodProRIV
[E967F6773296]
n5:nazevZdroje
Pedagogická orientace
n5:obor
n11:AM
n5:pocetDomacichTvurcuVysledku
4
n5:pocetTvurcuVysledku
4
n5:projekt
n18:GA406%2F06%2F1571
n5:rokUplatneniVysledku
n10:2006
n5:svazekPeriodika
1.
n5:tvurceVysledku
Gregar, Aleš Matošková, Jana Kressová, Petra Švec, Vlastimil
n5:zamer
n16:MSM%20265300021
s:issn
1211-4669
s:numberOfPages
7
n19:organizacniJednotka
28120