This HTML5 document contains 44 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n20http://localhost/temp/predkladatel/
n10http://purl.org/net/nknouf/ns/bibtex#
n18http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n12http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n8http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/zamer/
n5https://schema.org/
shttp://schema.org/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n3http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
n19http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F70883521%3A28120%2F06%3A63504878%21RIV07-MSM-28120___/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n9http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n16http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n17http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n4http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n15http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n13http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n14http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F70883521%3A28120%2F06%3A63504878%21RIV07-MSM-28120___
rdf:type
skos:Concept n12:Vysledek
dcterms:description
Market of banking services is a high competitive market and banks use lot of different tools for possibility to influence potentional customers and offer bank products. Nowadays bank companies often use telephonic marketing for competitive faith, as a passive as an active. Advantage of telephonic marketing is 24 hours service for customers, for example make an offer, a transaction, a reclaim and a complete service. The research conducted by Faculty of Management and Economics of Tomas Bata University in Zlín had to find out offer of telephonic marketing especially passive telephonic marketing and reality quality and level of these services too. rh bankovních služeb je vysoce konkurenčním trhem a banky využívají spousty různých nástrojů, jak ovlivnit potenciálního zákazníka a nabídnout mu bankovní produkt. Je již téměř běžnou praxí, že ke svému konkurenčnímu boji používají telemarketing a to jak pasivní, tak i aktivní. Telemarketing má výhodu zejména v tom, že dokáže poskytnout svému zákazníkovi servis 24 hodin denně, jako například příjem objednávek, vyřizování transakcí, příjem reklamací či kompletní servis. Průzkum provedený na Fakultě managementu a ekonomiky Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně měl za úkol zmapovat nejen nabídku telemarketingových služeb s důrazem na pasivní telemarketing, ale rovněž zjistit skutečnou kvalitu a úroveň těchto služeb. rh bankovních služeb je vysoce konkurenčním trhem a banky využívají spousty různých nástrojů, jak ovlivnit potenciálního zákazníka a nabídnout mu bankovní produkt. Je již téměř běžnou praxí, že ke svému konkurenčnímu boji používají telemarketing a to jak pasivní, tak i aktivní. Telemarketing má výhodu zejména v tom, že dokáže poskytnout svému zákazníkovi servis 24 hodin denně, jako například příjem objednávek, vyřizování transakcí, příjem reklamací či kompletní servis. Průzkum provedený na Fakultě managementu a ekonomiky Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně měl za úkol zmapovat nejen nabídku telemarketingových služeb s důrazem na pasivní telemarketing, ale rovněž zjistit skutečnou kvalitu a úroveň těchto služeb.
dcterms:title
Pasívní telemarketing bankovních institucí Pasívní telemarketing bankovních institucí Passive Telephonic Marketing of Bank Institutions
skos:prefLabel
Pasívní telemarketing bankovních institucí Passive Telephonic Marketing of Bank Institutions Pasívní telemarketing bankovních institucí
skos:notation
RIV/70883521:28120/06:63504878!RIV07-MSM-28120___
n3:strany
21
n3:aktivita
n17:Z
n3:aktivity
Z(MSM 265300021)
n3:dodaniDat
n14:2007
n3:domaciTvurceVysledku
n18:1741748
n3:druhVysledku
n13:D
n3:duvernostUdaju
n16:S
n3:entitaPredkladatele
n19:predkladatel
n3:idSjednocenehoVysledku
491593
n3:idVysledku
RIV/70883521:28120/06:63504878
n3:jazykVysledku
n4:cze
n3:klicovaSlova
telemarketing; aktivní a pasivní telemarketing; banky; call centrum; informační linka; telefonní bankovnictví
n3:klicoveSlovo
n9:banky n9:aktivn%C3%AD%20a%20pasivn%C3%AD%20telemarketing n9:telefonn%C3%AD%20bankovnictv%C3%AD n9:call%20centrum n9:informa%C4%8Dn%C3%AD%20linka n9:telemarketing
n3:kontrolniKodProRIV
[F0C8176171CF]
n3:mistoVydani
Ostrava
n3:nazevZdroje
sborník anotací Marketing? Proč ne!
n3:obor
n15:AH
n3:pocetDomacichTvurcuVysledku
1
n3:pocetTvurcuVysledku
2
n3:rokUplatneniVysledku
n14:2006
n3:tvurceVysledku
Staňková, Pavla Králová, Jitka
n3:zamer
n8:MSM%20265300021
s:numberOfPages
8
n10:hasPublisher
Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava
n5:isbn
80-248-1166-9
n20:organizacniJednotka
28120