This HTML5 document contains 43 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n10http://localhost/temp/predkladatel/
n7http://purl.org/net/nknouf/ns/bibtex#
n11http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n16http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n20https://schema.org/
n14http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/zamer/
shttp://schema.org/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n4http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
n15http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F70883521%3A28120%2F06%3A63504868%21RIV07-MSM-28120___/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n6http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n9http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n17http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n8http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n18http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n5http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n19http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F70883521%3A28120%2F06%3A63504868%21RIV07-MSM-28120___
rdf:type
skos:Concept n16:Vysledek
dcterms:description
Příspěvek se zabývá postavením marketingu v době digitálních technologií a Internetu. Klasické marketingové aktivity ustupují do pozadí před novými technologiemi. Jestliže firmy chtějí udržet krok s vývojem Internetu a technologiemi, musejí jim přizpůsobovat svoji marketingovou strategii a svůj marketingový mix. Jednou z těchto strategií jsou e-business a digitální marketing. This paper deals with marketing position in digital technologies and Internet age. The traditional marketing activities recede against new technologies. If the companies want to keep up with Internet evolution a technologies they have to adapt their marketing strategy and their marketing mix. One of these strategies is e-business and digital marketing. Both of them are part of electronic marketing forms. This paper deals with marketing position in digital technologies and Internet age. The traditional marketing activities recede against new technologies. If the companies want to keep up with Internet evolution a technologies they have to adapt their marketing strategy and their marketing mix. One of these strategies is e-business and digital marketing. Both of them are part of electronic marketing forms.
dcterms:title
Internet, e-business a digitální marketing Internet, e-business a digitální marketing Internet, e-business and digital marketing
skos:prefLabel
Internet, e-business a digitální marketing Internet, e-business a digitální marketing Internet, e-business and digital marketing
skos:notation
RIV/70883521:28120/06:63504868!RIV07-MSM-28120___
n4:strany
60
n4:aktivita
n8:Z
n4:aktivity
Z(MSM 265300021)
n4:dodaniDat
n19:2007
n4:domaciTvurceVysledku
n11:5345170
n4:druhVysledku
n18:D
n4:duvernostUdaju
n9:S
n4:entitaPredkladatele
n15:predkladatel
n4:idSjednocenehoVysledku
480154
n4:idVysledku
RIV/70883521:28120/06:63504868
n4:jazykVysledku
n17:eng
n4:klicovaSlova
Marketing; Internet; Internetový marketing; Digitální marketing; Marketingový mix; E-Commerce. E-Business
n4:klicoveSlovo
n6:Marketingov%C3%BD%20mix n6:E-Commerce.%20E-Business n6:Digit%C3%A1ln%C3%AD%20marketing n6:Internetov%C3%BD%20marketing n6:Internet n6:Marketing
n4:kontrolniKodProRIV
[C3571D534BF2]
n4:mistoVydani
Zlín
n4:nazevZdroje
sborník konference Internet a bezpečnost organizací
n4:obor
n5:AH
n4:pocetDomacichTvurcuVysledku
1
n4:pocetTvurcuVysledku
1
n4:rokUplatneniVysledku
n19:2006
n4:tvurceVysledku
Pilík, Michal
n4:zamer
n14:MSM%20265300021
s:numberOfPages
5
n7:hasPublisher
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
n20:isbn
80-7318-393-5
n10:organizacniJednotka
28120