This HTML5 document contains 45 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
n17http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/typAkce/
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n18http://localhost/temp/predkladatel/
n4http://purl.org/net/nknouf/ns/bibtex#
n9http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n3http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n16http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/zamer/
n11https://schema.org/
shttp://schema.org/
n6http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n8http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n10http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n7http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F70883521%3A28120%2F06%3A63504865%21RIV07-MSM-28120___/
n19http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n15http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n21http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n20http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n12http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F70883521%3A28120%2F06%3A63504865%21RIV07-MSM-28120___
rdf:type
n3:Vysledek skos:Concept
dcterms:description
Nowadays firms need something more than only a high-quality product or service. They have to persuade customers that just their product brings to him or her greater value than the offers of their competitors. The one of instruments that can help the firm in this is electronic marketing. The paper is focused just in electronic marketing. The authors think over what this component of so-called new marketing can bring to organizations and if it can help into the competitive advantage acquirement. V současném tržním prostředí již firmy neobstojí jen s nabídkou kvalitního výrobku či služby. Musí zákazníka přesvědčit, že právě z jejich produktu získá větší hodnotu, než kdyby zvolil konkurenční nabídky. Jedním z nástrojů, které mohou firmě v tomto pomoci, je elektronický marketing. Právě jím se zabývá tento příspěvek. Autoři se zamýšlí nad tím, co může tento prvek tzv. nového marketingu organizaci přinést, a zda jí může napomoci v získání konkurenční výhody. V současném tržním prostředí již firmy neobstojí jen s nabídkou kvalitního výrobku či služby. Musí zákazníka přesvědčit, že právě z jejich produktu získá větší hodnotu, než kdyby zvolil konkurenční nabídky. Jedním z nástrojů, které mohou firmě v tomto pomoci, je elektronický marketing. Právě jím se zabývá tento příspěvek. Autoři se zamýšlí nad tím, co může tento prvek tzv. nového marketingu organizaci přinést, a zda jí může napomoci v získání konkurenční výhody.
dcterms:title
Elektronický marketing - jeho možnosti a omezení Electronic marketing - possibilities and limitations Elektronický marketing - jeho možnosti a omezení
skos:prefLabel
Electronic marketing - possibilities and limitations Elektronický marketing - jeho možnosti a omezení Elektronický marketing - jeho možnosti a omezení
skos:notation
RIV/70883521:28120/06:63504865!RIV07-MSM-28120___
n6:strany
89
n6:aktivita
n15:Z
n6:aktivity
Z(MSM 265300021)
n6:dodaniDat
n12:2007
n6:domaciTvurceVysledku
n9:5202337 n9:2488051
n6:druhVysledku
n20:D
n6:duvernostUdaju
n10:S
n6:entitaPredkladatele
n7:predkladatel
n6:idSjednocenehoVysledku
473937
n6:idVysledku
RIV/70883521:28120/06:63504865
n6:jazykVysledku
n19:cze
n6:klicovaSlova
Electronic marketing; Internet marketing; Mobile marketing
n6:klicoveSlovo
n8:Mobile%20marketing n8:Electronic%20marketing n8:Internet%20marketing
n6:kontrolniKodProRIV
[4A8B7C0AD273]
n6:mistoKonaniAkce
Zlín
n6:mistoVydani
Zlín
n6:nazevZdroje
Internet a bezpečnost organizací
n6:obor
n21:AH
n6:pocetDomacichTvurcuVysledku
2
n6:pocetTvurcuVysledku
2
n6:rokUplatneniVysledku
n12:2006
n6:tvurceVysledku
Voloch, Jaroslav Matošková, Jana
n6:typAkce
n17:CST
n6:zahajeniAkce
2006-03-14+01:00
n6:zamer
n16:MSM%20265300021
s:numberOfPages
6
n4:hasPublisher
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
n11:isbn
80-7318-393-5
n18:organizacniJednotka
28120