This HTML5 document contains 41 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n16http://localhost/temp/predkladatel/
n9http://purl.org/net/nknouf/ns/bibtex#
n18http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n11http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n19https://schema.org/
n15http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/zamer/
shttp://schema.org/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n4http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n6http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F70883521%3A28120%2F06%3A63504831%21RIV07-MSM-28120___/
n7http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n12http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n17http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n14http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n20http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n5http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n8http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F70883521%3A28120%2F06%3A63504831%21RIV07-MSM-28120___
rdf:type
n11:Vysledek skos:Concept
dcterms:description
Schopnosti a dovednosti marketingových managerů se odvíjí od požadavků současných firem, jejichž stanovenou prioritou je - uspět na trhu. Růst marketingu jako vědecké disciplíny je ovlivněn s rozvojem zkoumání v oblastech ekonomických a sociálních věd. Všechny tyto disciplíny se rozvíjí svými vlastními vědeckými metodami, ale výsledky se obtížně aplikují pro potřeby firem v dnešním podnikatelském prostředí. Má-li marketingový manažer naplnit očekávání firem musí při řešení problémů vycházet z interdisciplinarity vědomostí a dovedností v oblasti komplexně prováděného marketingu, kde v současnosti sehrává rozhodující roli schopnost spolupracovat s konkurencí a tvořit kooperující aliance firem na bázi vzájemné důvěry. Schopnosti a dovednosti marketingových managerů se odvíjí od požadavků současných firem, jejichž stanovenou prioritou je - uspět na trhu. Růst marketingu jako vědecké disciplíny je ovlivněn s rozvojem zkoumání v oblastech ekonomických a sociálních věd. Všechny tyto disciplíny se rozvíjí svými vlastními vědeckými metodami, ale výsledky se obtížně aplikují pro potřeby firem v dnešním podnikatelském prostředí. Má-li marketingový manažer naplnit očekávání firem musí při řešení problémů vycházet z interdisciplinarity vědomostí a dovedností v oblasti komplexně prováděného marketingu, kde v současnosti sehrává rozhodující roli schopnost spolupracovat s konkurencí a tvořit kooperující aliance firem na bázi vzájemné důvěry. Schopnosti a dovednosti marketingových managerů se odvíjí od požadavků současných firem, jejichž stanovenou prioritou je - uspět na trhu. Růst marketingu jako vědecké disciplíny je ovlivněn s rozvojem zkoumání v oblastech ekonomických a sociálních věd. Všechny tyto disciplíny se rozvíjí svými vlastními vědeckými metodami, ale výsledky se obtížně aplikují pro potřeby firem v dnešním podnikatelském prostředí. Má-li marketingový manažer naplnit očekávání firem musí při řešení problémů vycházet z interdisciplinarity vědomostí a dovedností v oblasti komplexně prováděného marketingu, kde v současnosti sehrává rozhodující roli schopnost spolupracovat s konkurencí a tvořit kooperující aliance firem na bázi vzájemné důvěry.
dcterms:title
Firemní požadavky na schopnosti a dovednosti marketingového manažera Firemní požadavky na schopnosti a dovednosti marketingového manažera Firms´ Requirements on Marketing Manager´s Skills and Abilities
skos:prefLabel
Firemní požadavky na schopnosti a dovednosti marketingového manažera Firms´ Requirements on Marketing Manager´s Skills and Abilities Firemní požadavky na schopnosti a dovednosti marketingového manažera
skos:notation
RIV/70883521:28120/06:63504831!RIV07-MSM-28120___
n4:strany
95-98
n4:aktivita
n14:Z
n4:aktivity
Z(MSM 265300021)
n4:dodaniDat
n8:2007
n4:domaciTvurceVysledku
n18:9740570
n4:druhVysledku
n20:D
n4:duvernostUdaju
n12:S
n4:entitaPredkladatele
n6:predkladatel
n4:idSjednocenehoVysledku
475901
n4:idVysledku
RIV/70883521:28120/06:63504831
n4:jazykVysledku
n17:cze
n4:klicovaSlova
Firm requirements; marketing manager skills and abilities; managerś interdiciplinarity; cooperation trust
n4:klicoveSlovo
n7:manager%C5%9B%20interdiciplinarity n7:cooperation%20trust n7:marketing%20manager%20skills%20and%20abilities n7:Firm%20requirements
n4:kontrolniKodProRIV
[542E069FE72C]
n4:mistoVydani
Olomouc
n4:nazevZdroje
Ekonomické znalosti pro tržní praxi
n4:obor
n5:AH
n4:pocetDomacichTvurcuVysledku
1
n4:pocetTvurcuVysledku
1
n4:rokUplatneniVysledku
n8:2006
n4:tvurceVysledku
Chovancová, Miloslava
n4:zamer
n15:MSM%20265300021
s:numberOfPages
3
n9:hasPublisher
Univerzita Palackého v Olomouci
n19:isbn
80-244-1468-6
n16:organizacniJednotka
28120