This HTML5 document contains 46 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
n12http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/typAkce/
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n17http://purl.org/net/nknouf/ns/bibtex#
n15http://localhost/temp/predkladatel/
n9http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n10http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n16https://schema.org/
n11http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/zamer/
shttp://schema.org/
n5http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n18http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F70883521%3A28120%2F05%3A63503144%21RIV06-MSM-28120___/
n6http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n14http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n13http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n7http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n21http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n20http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n8http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F70883521%3A28120%2F05%3A63503144%21RIV06-MSM-28120___
rdf:type
skos:Concept n10:Vysledek
dcterms:description
Excelentní organizace znají a dokonale chápou své zákazníky a snaží se s nimi vytvářet vzájemně prospěšnou interakci. Uvědomují si, že zákazníci jsou konečnými arbitry kvality výrobků a služeb. Rovněž pociťují, že jejich budoucnost v dnešním globálním světě je bytostně závislá na chování jednotlivých skupin zákazníků, maximalizaci míry jejich spokojenosti a loajality a právě na tvorbě a udržování dlouhodobě prospěšných vztahů s nimi. Příspěvek upozorní na provázanost strategie CRM a managementem jakosti, neboť právě tato synergie řízení se může stát klíčovou pro organizace, které chtějí obstát v hyperkonkurenci 21. století. Excelentní organizace znají a dokonale chápou své zákazníky a snaží se s nimi vytvářet vzájemně prospěšnou interakci. Uvědomují si, že zákazníci jsou konečnými arbitry kvality výrobků a služeb. Rovněž pociťují, že jejich budoucnost v dnešním globálním světě je bytostně závislá na chování jednotlivých skupin zákazníků, maximalizaci míry jejich spokojenosti a loajality a právě na tvorbě a udržování dlouhodobě prospěšných vztahů s nimi. Příspěvek upozorní na provázanost strategie CRM a managementem jakosti, neboť právě tato synergie řízení se může stát klíčovou pro organizace, které chtějí obstát v hyperkonkurenci 21. století. All companies who are striving for excellence will become aware of and will completely know and understand its customers and will try to establish mutually beneficial interaction between them. These are companies who realize that the customer is the final arbiter of services and product quality. They equally know and properly sense that, their future on today#s global stage is directly related to the actions of individual groups of customers, which will maximize the measure of their satisfaction and loyalty by creating and contribute to maintaining a long-term relationship with them. This contribution will point out the inter-dependence between the CRM strategy and quality management, because it is just this type of management synergy, which will be the key for organizations, who will want to survive in a new world of hyper-competition of the 21st century.
dcterms:title
Mutual synergy between CRM and Quality Management for attaining the company#s ability to compete in global markets Vzájemná synergie CRM a managementu jakosti k dosahování konkurenceschopnosti podniku na globálních trzích Vzájemná synergie CRM a managementu jakosti k dosahování konkurenceschopnosti podniku na globálních trzích
skos:prefLabel
Vzájemná synergie CRM a managementu jakosti k dosahování konkurenceschopnosti podniku na globálních trzích Vzájemná synergie CRM a managementu jakosti k dosahování konkurenceschopnosti podniku na globálních trzích Mutual synergy between CRM and Quality Management for attaining the company#s ability to compete in global markets
skos:notation
RIV/70883521:28120/05:63503144!RIV06-MSM-28120___
n5:strany
G14-18
n5:aktivita
n13:Z
n5:aktivity
Z(MSM 265300021)
n5:dodaniDat
n8:2006
n5:domaciTvurceVysledku
n9:8347263 n9:5202337
n5:druhVysledku
n21:D
n5:duvernostUdaju
n14:S
n5:entitaPredkladatele
n18:predkladatel
n5:idSjednocenehoVysledku
551119
n5:idVysledku
RIV/70883521:28120/05:63503144
n5:jazykVysledku
n7:cze
n5:klicovaSlova
quality management; CRM; mutual synergy; hypercompetition
n5:klicoveSlovo
n6:mutual%20synergy n6:hypercompetition n6:CRM n6:quality%20management
n5:kontrolniKodProRIV
[C1B8FB3B9911]
n5:mistoKonaniAkce
Ostrava
n5:mistoVydani
Ostrava
n5:nazevZdroje
Jakost-Quality 2005
n5:obor
n20:AM
n5:pocetDomacichTvurcuVysledku
2
n5:pocetTvurcuVysledku
2
n5:rokUplatneniVysledku
n8:2005
n5:tvurceVysledku
Svoboda, Jiří Voloch, Jaroslav
n5:typAkce
n12:EUR
n5:zahajeniAkce
2005-05-17+02:00
n5:zamer
n11:MSM%20265300021
s:numberOfPages
5
n17:hasPublisher
Dům techniky Ostrava
n16:isbn
80-02-01729-3
n15:organizacniJednotka
28120