This HTML5 document contains 44 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n16http://localhost/temp/predkladatel/
n14http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n13http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n15http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/zamer/
shttp://schema.org/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n3http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n7http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n4http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F70883521%3A28120%2F05%3A63503134%21RIV06-MSM-28120___/
n5http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n17http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n11http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n18http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n8http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n6http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F70883521%3A28120%2F05%3A63503134%21RIV06-MSM-28120___
rdf:type
n13:Vysledek skos:Concept
dcterms:description
If we would like to apply current observation of marketing communication by analogy to promotional activities Bata´s company, we will be surprised, how the philosophy in hand of integrated marketing communication used tu use, how the modern form of each implement of marketing communication used tu use. Of course internet, intranet, CD-ROM and some other modern media of communication didn´t exist in that time. But he utilized the others media free of the rest and he was pioneer by many. Pokud bychom chtěli aplikovat současné poznatky o marketingové komunikaci analogicky na propagační činnosti firmy Baťa, velice bychom se divili, jak rozpracovaná filozofie integrované marketingové komunikace se ve firmě používala, jak byly využívány moderní formy jednotlivých nástrojů marketingové komunikace. Samozřejmě, že v té době neexistoval internet, intranet, CD-ROM a některé další moderní média komunikace, ale ostatní využil beze zbytku a v mnohých byl průkopníkem. Pokud bychom chtěli aplikovat současné poznatky o marketingové komunikaci analogicky na propagační činnosti firmy Baťa, velice bychom se divili, jak rozpracovaná filozofie integrované marketingové komunikace se ve firmě používala, jak byly využívány moderní formy jednotlivých nástrojů marketingové komunikace. Samozřejmě, že v té době neexistoval internet, intranet, CD-ROM a některé další moderní média komunikace, ale ostatní využil beze zbytku a v mnohých byl průkopníkem.
dcterms:title
Přínosy Tomáše Bati marketingové komunikaci Tomas Bata and his asset of the marketing communication Přínosy Tomáše Bati marketingové komunikaci
skos:prefLabel
Tomas Bata and his asset of the marketing communication Přínosy Tomáše Bati marketingové komunikaci Přínosy Tomáše Bati marketingové komunikaci
skos:notation
RIV/70883521:28120/05:63503134!RIV06-MSM-28120___
n3:strany
6-7
n3:aktivita
n11:Z
n3:aktivity
Z(MSM 265300021)
n3:cisloPeriodika
7
n3:dodaniDat
n6:2006
n3:domaciTvurceVysledku
n14:1741748
n3:druhVysledku
n18:J
n3:duvernostUdaju
n5:S
n3:entitaPredkladatele
n4:predkladatel
n3:idSjednocenehoVysledku
538494
n3:idVysledku
RIV/70883521:28120/05:63503134
n3:jazykVysledku
n17:cze
n3:klicovaSlova
Tomas Bata; communication; direct selling; public relations; advertising; sales promotion
n3:klicoveSlovo
n7:Tomas%20Bata n7:direct%20selling n7:public%20relations n7:communication n7:sales%20promotion n7:advertising
n3:kodStatuVydavatele
CZ - Česká republika
n3:kontrolniKodProRIV
[C60946ACA115]
n3:nazevZdroje
Kožařství
n3:obor
n8:AE
n3:pocetDomacichTvurcuVysledku
1
n3:pocetTvurcuVysledku
1
n3:rokUplatneniVysledku
n6:2005
n3:svazekPeriodika
55
n3:tvurceVysledku
Staňková, Pavla
n3:zamer
n15:MSM%20265300021
s:issn
0023-4338
s:numberOfPages
2
n16:organizacniJednotka
28120