This HTML5 document contains 53 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
n21http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/typAkce/
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n15http://purl.org/net/nknouf/ns/bibtex#
n12http://localhost/temp/predkladatel/
n9http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n8http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n18https://schema.org/
n10http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/zamer/
shttp://schema.org/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n3http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n17http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F70883521%3A28120%2F04%3A63502233%21RIV%2F2005%2FMSM%2F281205%2FN/
n4http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n11http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n19http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n14http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n20http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n7http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n6http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F70883521%3A28120%2F04%3A63502233%21RIV%2F2005%2FMSM%2F281205%2FN
rdf:type
n8:Vysledek skos:Concept
dcterms:description
V současném období silné konkurence, kdy výrobky, jejich kvalita a parametry jsou téměř totožné, je zřejmé, že hlavní konkurenční výhoda bude spočívat zejména na úrovni doprovodných služeb a komunikaci podniku s potenciálními zákazníky. V rámci marketingové komunikace získávají často podniky konkurenční výhodu pomocí reklamy. Je však důležité si uvědomit, že kromě návrhu, přípravy a realizace reklamy je nezbytnou součástí reklamního procesu správně změřit výsledky, vyhodnotit je a vyvodit závěry tak, aby byly aplikovány do další praktické činnosti. Cílem příspěvku je předložit takovou metodiku měření účinnosti reklamy v podniku, která bude srozumitelná, jednoduchá, finančně i časově nenáročná a bude dodržena míra určité vypovídací schopnosti. Úspěšnost měření účinnosti reklamy závisí zejména na správném výběru metodiky, na správné volbě metody, na správném použití této metody v praxi, na správném vyhodnocení výsledků a jejich prezentaci. V současném období silné konkurence, kdy výrobky, jejich kvalita a parametry jsou téměř totožné, je zřejmé, že hlavní konkurenční výhoda bude spočívat zejména na úrovni doprovodných služeb a komunikaci podniku s potenciálními zákazníky. V rámci marketingové komunikace získávají často podniky konkurenční výhodu pomocí reklamy. Je však důležité si uvědomit, že kromě návrhu, přípravy a realizace reklamy je nezbytnou součástí reklamního procesu správně změřit výsledky, vyhodnotit je a vyvodit závěry tak, aby byly aplikovány do další praktické činnosti. Cílem příspěvku je předložit takovou metodiku měření účinnosti reklamy v podniku, která bude srozumitelná, jednoduchá, finančně i časově nenáročná a bude dodržena míra určité vypovídací schopnosti. Úspěšnost měření účinnosti reklamy závisí zejména na správném výběru metodiky, na správné volbě metody, na správném použití této metody v praxi, na správném vyhodnocení výsledků a jejich prezentaci. In contemporary epoch high competition, when products, their quality and parameter are as good as identical, is a broad, that basic competitive advantage it'd be consist especially in level of the attendant service trades and communication between company potential customer. Intra marketing communication often company obtain competitive advantage by means of the advertising. Is however consequential awake, that bar design, preparing and realization advertising is a necessary part of advertising process correctly measure results, evaluation and deduce such as to was application into another effectual activities. the main aim of this article is it bring up such methodology measurement effectiveness advertising in the company, that it'd be comprehensible, homely, financial and up to date unpretending and compliance extent certain predicate ability. Successfull measurement effectiveness advertising depend especially in a correct access methodology, in a correct options method, in a correct appl
dcterms:title
Metodika měření účinnosti reklamy jako nástroj konkurenční schopnosti podniku Methodology for Measurement Efficiency of Advertising as a Tool of the Enterprise Competitive Ability Metodika měření účinnosti reklamy jako nástroj konkurenční schopnosti podniku
skos:prefLabel
Metodika měření účinnosti reklamy jako nástroj konkurenční schopnosti podniku Metodika měření účinnosti reklamy jako nástroj konkurenční schopnosti podniku Methodology for Measurement Efficiency of Advertising as a Tool of the Enterprise Competitive Ability
skos:notation
RIV/70883521:28120/04:63502233!RIV/2005/MSM/281205/N
n3:strany
165-169
n3:aktivita
n14:Z
n3:aktivity
Z(MSM 265300021)
n3:dodaniDat
n6:2005
n3:domaciTvurceVysledku
n9:1741748
n3:druhVysledku
n20:D
n3:duvernostUdaju
n11:S
n3:entitaPredkladatele
n17:predkladatel
n3:idSjednocenehoVysledku
573223
n3:idVysledku
RIV/70883521:28120/04:63502233
n3:jazykVysledku
n19:cze
n3:klicovaSlova
In contemporary epoch high competition; when products; their quality and parameter are as good as identical; is a broad; that basic competitive advantage it'd be consist especially in level of the attendant service trades and communication between company potential customer. Intra marketing communication often company obtain competitive advantage by means of the advertising. Is however consequential awake; that bar design; preparing and realization advertising is a necessary part of advertising process correctly measure results; evaluation and deduce such as to was application into another effectual activities. the main aim of this article is it bring up such methodology measurement effectiveness advertising in the company; that it'd be comprehensible; homely; financial and up to date unpretending and compliance extent certain predicate ability. Successfull measurement effectiveness advertising depend especially in a correct access methodology; in a correct options method; in a correct application th…
n3:klicoveSlovo
n4:their%20quality%20and%20parameter%20are%20as%20good%20as%20identical n4:in%20a%20correct%20application%20th%E2%80%A6 n4:when%20products n4:in%20a%20correct%20options%20method n4:that%20bar%20design n4:that%20basic%20competitive%20advantage%20it%27d%20be%20consist%20especially%20in%20level%20of%20the%20attendant%20service%20trades%20and%20communication%20between%20company%20potential%20customer.%20Intra%20marketing%20communication%20often%20company%20obtain%20competitive%20advantage%20by%20means%20of%20the%20advertising.%20Is%20however%20consequential%20awake n4:evaluation%20and%20deduce%20such%20as%20to%20was%20application%20into%20another%20effectual%20activities.%20the%20main%20aim%20of%20this%20article%20is%20it%20bring%20up%20such%20methodology%20measurement%20effectiveness%20advertising%20in%20the%20company n4:that%20it%27d%20be%20comprehensible n4:is%20a%20broad n4:preparing%20and%20realization%20advertising%20is%20a%20necessary%20part%20of%20advertising%20process%20correctly%20measure%20results n4:In%20contemporary%20epoch%20high%20competition n4:homely n4:financial%20and%20up%20to%20date%20unpretending%20and%20compliance%20extent%20certain%20predicate%20ability.%20Successfull%20measurement%20effectiveness%20advertising%20depend%20especially%20in%20a%20correct%20access%20methodology
n3:kontrolniKodProRIV
[0898488F2EFF]
n3:mistoKonaniAkce
Zlín
n3:mistoVydani
Zlín
n3:nazevZdroje
Výsledky výzkumu stavu a rozvoje konkurenční schopnosti podniků zlínského regionu
n3:obor
n7:AH
n3:pocetDomacichTvurcuVysledku
1
n3:pocetTvurcuVysledku
1
n3:rokUplatneniVysledku
n6:2004
n3:tvurceVysledku
Staňková, Pavla
n3:typAkce
n21:CST
n3:zahajeniAkce
2004-01-01+01:00
n3:zamer
n10:MSM%20265300021
s:numberOfPages
5
n15:hasPublisher
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
n18:isbn
80-7318-179-7
n12:organizacniJednotka
28120