This HTML5 document contains 42 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
n13http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/typAkce/
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n21http://localhost/temp/predkladatel/
n18http://purl.org/net/nknouf/ns/bibtex#
n15http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n20http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n16http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/zamer/
n3https://schema.org/
shttp://schema.org/
n5http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n17http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F70883521%3A28120%2F02%3A63500924%21RIV%2F2003%2FMSM%2F281203%2FN/
n14http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n8http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n12http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n6http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n19http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n10http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n9http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F70883521%3A28120%2F02%3A63500924%21RIV%2F2003%2FMSM%2F281203%2FN
rdf:type
skos:Concept n20:Vysledek
dcterms:description
Schopnost udržet si své postavení ve vysoce konkurenčním prostředí je jádrem úspěchu podnikání. Konkurence nutí podniky hledat nové možnosti, které přispějí k jeho výkonnosti, soudržnému chování nebo k dobré realizaci plánovaných záměrů. Firmy se tedy snaží konkurovat si všemi možnými dostupnými prostředky, aby zákazníky získaly na svou stranu. Mezi hlavní nástroje patří například vysoká kvalita a hodnota výrobku, nízká cena, a v poslední době se stále více dostávjí do popředí zájmu zejména služby. The ability to keep its position in highly competitive surroundings is the corn of the success in business. The competitors make enterprises look for the new possibilities that wil contribute to its efficiency, to coherent behaviour or to good realisation of the planned intentions. The companies therefore try to compete by all available means to win the customers on their side. The main instruments include for example high quality and value of the product, low price and in the recent time services get always more to the limelight.
dcterms:title
Služby zákazníkům jako nástroj konkurenceschopnosti podniků Služby zákazníkům jako nástroj konkurenceschopnosti podniků Marketing management and management marketing
skos:prefLabel
Služby zákazníkům jako nástroj konkurenceschopnosti podniků Služby zákazníkům jako nástroj konkurenceschopnosti podniků Marketing management and management marketing
skos:notation
RIV/70883521:28120/02:63500924!RIV/2003/MSM/281203/N
n5:strany
174-193
n5:aktivita
n12:Z
n5:aktivity
Z(MSM 265300021)
n5:dodaniDat
n9:2003
n5:domaciTvurceVysledku
n15:1741748
n5:druhVysledku
n19:D
n5:duvernostUdaju
n8:S
n5:entitaPredkladatele
n17:predkladatel
n5:idSjednocenehoVysledku
663902
n5:idVysledku
RIV/70883521:28120/02:63500924
n5:jazykVysledku
n6:cze
n5:klicovaSlova
a
n5:klicoveSlovo
n14:a
n5:kontrolniKodProRIV
[AD104A1BEC98]
n5:mistoKonaniAkce
Zlín
n5:mistoVydani
Zlín
n5:nazevZdroje
Marketingový management a manažerský marketing
n5:obor
n10:AH
n5:pocetDomacichTvurcuVysledku
1
n5:pocetTvurcuVysledku
1
n5:pocetUcastnikuAkce
0
n5:pocetZahranicnichUcastnikuAkce
0
n5:rokUplatneniVysledku
n9:2002
n5:tvurceVysledku
Staňková, Pavla
n5:typAkce
n13:WRD
n5:zahajeniAkce
2002-01-01+01:00
n5:zamer
n16:MSM%20265300021
s:numberOfPages
10
n18:hasPublisher
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
n3:isbn
80-7318-079-0
n21:organizacniJednotka
28120