This HTML5 document contains 46 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
n16http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/typAkce/
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n12http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F68407700%3A21630%2F08%3A00150674%21RIV13-GA0-21630___/
n20http://purl.org/net/nknouf/ns/bibtex#
n13http://localhost/temp/predkladatel/
n18http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/projekt/
n4http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n15http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n8https://schema.org/
shttp://schema.org/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n3http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n11http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n7http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n19http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n14http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n17http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n9http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n21http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F68407700%3A21630%2F08%3A00150674%21RIV13-GA0-21630___
rdf:type
n15:Vysledek skos:Concept
dcterms:description
Příspěvek pojednává o výsledcích empirické sondy do vědomostního základu na závěr výuky předmětu pedagogika (formou didaktického testu) provedené v letech 2003 - 2007 u studentů bakalářského studia učitelství odborných předmětů (475 studentů formy prezenční i kombinované) Největší problémy dělala studentům Bloomova taxonomie cílů a teorie vymezování učiva, dále pojetí vyučovacího procesu, metody mravní výchovy, podstata vyučování, teorie vzdělávání a další. Příspěvek pojednává o výsledcích empirické sondy do vědomostního základu na závěr výuky předmětu pedagogika (formou didaktického testu) provedené v letech 2003 - 2007 u studentů bakalářského studia učitelství odborných předmětů (475 studentů formy prezenční i kombinované) Největší problémy dělala studentům Bloomova taxonomie cílů a teorie vymezování učiva, dále pojetí vyučovacího procesu, metody mravní výchovy, podstata vyučování, teorie vzdělávání a další. The contribution concerns results of empirical probe to knowledge foundation in the close of teaching the subject pedagogy made (by didactic test) in years 2003 - 2007 on students of bachelor level studies of teaching professional subjects (475 students of both attending and combined levels). Students had the most problems with Bloom´s taxonomy of targets and theory of defining teaching issue, conception of teaching process, methods of moral education, the essence of teaching, theory of education and further ones.
dcterms:title
Vědomostní základ pedagogické kompetence techniků (studentů učitelství odborných předmětů) Vědomostní základ pedagogické kompetence techniků (studentů učitelství odborných předmětů) Knowledge Foundation of Pedagogy Competency of Technicians (students of teaching professional subjects)
skos:prefLabel
Knowledge Foundation of Pedagogy Competency of Technicians (students of teaching professional subjects) Vědomostní základ pedagogické kompetence techniků (studentů učitelství odborných předmětů) Vědomostní základ pedagogické kompetence techniků (studentů učitelství odborných předmětů)
skos:notation
RIV/68407700:21630/08:00150674!RIV13-GA0-21630___
n3:aktivita
n19:P
n3:aktivity
P(GA406/06/1414)
n3:dodaniDat
n21:2013
n3:domaciTvurceVysledku
n4:4353889 n4:2779102
n3:druhVysledku
n17:D
n3:duvernostUdaju
n7:S
n3:entitaPredkladatele
n12:predkladatel
n3:idSjednocenehoVysledku
402403
n3:idVysledku
RIV/68407700:21630/08:00150674
n3:jazykVysledku
n14:cze
n3:klicovaSlova
Pedagogy; studies of teaching professional subjects; didactic test; mistakeness; knowledge foundation of teacher´s competency.
n3:klicoveSlovo
n11:Pedagogy n11:didactic%20test n11:knowledge%20foundation%20of%20teacher%C2%B4s%20competency. n11:studies%20of%20teaching%20professional%20subjects n11:mistakeness
n3:kontrolniKodProRIV
[2D88E3B8450A]
n3:mistoKonaniAkce
Hradec Králové
n3:mistoVydani
Hradec Králové
n3:nazevZdroje
Pedagogický výzkum jako podpora proměny současné školy
n3:obor
n9:AM
n3:pocetDomacichTvurcuVysledku
2
n3:pocetTvurcuVysledku
2
n3:projekt
n18:GA406%2F06%2F1414
n3:rokUplatneniVysledku
n21:2008
n3:tvurceVysledku
Škrabal, Milan Semrád, Jiří
n3:typAkce
n16:CST
n3:zahajeniAkce
2008-09-02+02:00
s:numberOfPages
8
n20:hasPublisher
Gaudeamus při VŠP
n8:isbn
978-80-7041-287-9
n13:organizacniJednotka
21630