This HTML5 document contains 35 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n16http://localhost/temp/predkladatel/
n17http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n13http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/subjekt/
n12http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n4http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/zamer/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n3http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n15http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F68407700%3A21260%2F13%3A00209670%21RIV14-MSM-21260___/
n9http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n14http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n18http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n6http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n10http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n8http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n11http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F68407700%3A21260%2F13%3A00209670%21RIV14-MSM-21260___
rdf:type
skos:Concept n12:Vysledek
dcterms:description
At present, prepared opening modernization of the railway line Prague main railway station - Prague Hostivař, which is part of the fourth transit corridor. This track also significantly contributes to urban public transport in the southeast of Prague, in the southern area of the Central Region. The above line section featured in the current state of significant restrictions on further development of rail transport in the area. Post a view to possible increased involvement of modern rail infrastructure in an integrated public transport system in Prague and Central Bohemia. Implementation of this project allows the creation of conditions for it to become a railroad in the future backbone transport system for full operation of the city and its surroundings. The example of the southeast sector of Prague are zoomed possibility of a real city rail as operated in comparable European cities and regions. V současné době je připravováno zahájení modernizace železniční tratě Praha hlavní nádraží – Praha Hostivař, která je součástí 4. tranzitního koridoru. Tato trať se rovněž významně podílí na příměstské hromadné dopravě na jihovýchodě Prahy a v jižní oblasti Středočeského kraje. Výše uvedený traťový úsek představoval ve stávajícím stavu výrazné omezení pro další rozvoj kolejové dopravy v dané oblasti. Příspěvek je pohledem na možné intenzivnější zapojení moderní železniční infrastruktury do integrovaného systému hromadné dopravy v Praze a Středočeském kraji. Realizace této stavby umožňuje vytvoření předpokladů pro to, aby se železnice v budoucnu stala páteřním dopravním systémem pro plnohodnotnou obsluhu města a jeho okolí. Na příkladu jihovýchodního sektoru Prahy jsou přiblíženy možnosti vzniku skutečné městské železnice tak, jak je provozována ve srovnatelných městech a regionech Evropy. V současné době je připravováno zahájení modernizace železniční tratě Praha hlavní nádraží – Praha Hostivař, která je součástí 4. tranzitního koridoru. Tato trať se rovněž významně podílí na příměstské hromadné dopravě na jihovýchodě Prahy a v jižní oblasti Středočeského kraje. Výše uvedený traťový úsek představoval ve stávajícím stavu výrazné omezení pro další rozvoj kolejové dopravy v dané oblasti. Příspěvek je pohledem na možné intenzivnější zapojení moderní železniční infrastruktury do integrovaného systému hromadné dopravy v Praze a Středočeském kraji. Realizace této stavby umožňuje vytvoření předpokladů pro to, aby se železnice v budoucnu stala páteřním dopravním systémem pro plnohodnotnou obsluhu města a jeho okolí. Na příkladu jihovýchodního sektoru Prahy jsou přiblíženy možnosti vzniku skutečné městské železnice tak, jak je provozována ve srovnatelných městech a regionech Evropy.
dcterms:title
Urban Railway in South-east Sector of Prague Městská železnice v jihovýchodním sektoru Prahy Městská železnice v jihovýchodním sektoru Prahy
skos:prefLabel
Urban Railway in South-east Sector of Prague Městská železnice v jihovýchodním sektoru Prahy Městská železnice v jihovýchodním sektoru Prahy
skos:notation
RIV/68407700:21260/13:00209670!RIV14-MSM-21260___
n12:predkladatel
n13:orjk%3A21260
n3:aktivita
n18:Z
n3:aktivity
Z(MSM6840770043)
n3:dodaniDat
n11:2014
n3:domaciTvurceVysledku
n17:2890127
n3:druhVysledku
n8:O
n3:duvernostUdaju
n14:S
n3:entitaPredkladatele
n15:predkladatel
n3:idSjednocenehoVysledku
87440
n3:idVysledku
RIV/68407700:21260/13:00209670
n3:jazykVysledku
n6:cze
n3:klicovaSlova
urban railway; traffic service in region; passenger transport
n3:klicoveSlovo
n9:traffic%20service%20in%20region n9:urban%20railway n9:passenger%20transport
n3:kontrolniKodProRIV
[B2385321F658]
n3:obor
n10:AP
n3:pocetDomacichTvurcuVysledku
1
n3:pocetTvurcuVysledku
1
n3:rokUplatneniVysledku
n11:2013
n3:tvurceVysledku
Hájek, Karel
n3:zamer
n4:MSM6840770043
n16:organizacniJednotka
21260