This HTML5 document contains 48 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n16http://localhost/temp/predkladatel/
n8http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/projekt/
n5http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n15http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/subjekt/
n20http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F68407700%3A21260%2F13%3A00202323%21RIV14-MSM-21260___/
n14http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n18http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/zamer/
shttp://schema.org/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n4http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n10http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n12http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n17http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n13http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n19http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n7http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n11http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F68407700%3A21260%2F13%3A00202323%21RIV14-MSM-21260___
rdf:type
skos:Concept n14:Vysledek
dcterms:description
Příspěvek je zaměřen na problematiku hluku ze železniční dopravy. Klíčovým tématem je vliv různých konstrukcí železničního svršku na hladinu akustického tlaku. V úvodu jsou diskutovány obecné zákonitosti vzniku a šíření hluku ze železniční dopravy. Následuje část věnovaná vlastním terénním měřením, která probíhala v letech 2011 a 2012. Pro měření byly vybrány takové lokality, které umožňovaly měření průjezdu jedné vlakové soupravy vždy současně na dvou místech vybrané trati s rozdílným stavem železničního svršku. Tato část je doplněna o fotodokumentaci, která dokresluje výběr lokalit i samotný průběh měření. V závěru příspěvku jsou pak naměřená data vyhodnocena, a to jak v textové, tak také v grafické podobě a získané výsledky jsou shrnuty a zobecněny. Příspěvek je zaměřen na problematiku hluku ze železniční dopravy. Klíčovým tématem je vliv různých konstrukcí železničního svršku na hladinu akustického tlaku. V úvodu jsou diskutovány obecné zákonitosti vzniku a šíření hluku ze železniční dopravy. Následuje část věnovaná vlastním terénním měřením, která probíhala v letech 2011 a 2012. Pro měření byly vybrány takové lokality, které umožňovaly měření průjezdu jedné vlakové soupravy vždy současně na dvou místech vybrané trati s rozdílným stavem železničního svršku. Tato část je doplněna o fotodokumentaci, která dokresluje výběr lokalit i samotný průběh měření. V závěru příspěvku jsou pak naměřená data vyhodnocena, a to jak v textové, tak také v grafické podobě a získané výsledky jsou shrnuty a zobecněny. This paper is focused on rail noise. A key issue is the impact of different structures of the superstructure on the sound level. The introduction discusses the basic principles of the formation and propagation of noise from rail transport. The next section summarizes the actual measurement in the years 2011 to 2012. The measurement locations were chosen such that allowed measurement of the passage of one train is always in two places at the selected track with a different state of the superstructure. This part is complemented by photographic documentation, which illustrates the selection of sites and the measurement itself. In the conclusion, the measured data are evaluated, both in the text and also in graphical form and the results obtained are summarized and generalized.
dcterms:title
Vliv různých konstrukcí železničního svršku na hluk ze železniční dopravy Influence of Various Track Forms upon Railway Noise Vliv různých konstrukcí železničního svršku na hluk ze železniční dopravy
skos:prefLabel
Influence of Various Track Forms upon Railway Noise Vliv různých konstrukcí železničního svršku na hluk ze železniční dopravy Vliv různých konstrukcí železničního svršku na hluk ze železniční dopravy
skos:notation
RIV/68407700:21260/13:00202323!RIV14-MSM-21260___
n14:predkladatel
n15:orjk%3A21260
n4:aktivita
n13:Z n13:P
n4:aktivity
P(TA01030087), Z(MSM6840770043)
n4:cisloPeriodika
1
n4:dodaniDat
n11:2014
n4:domaciTvurceVysledku
n5:6977642 n5:7059515 n5:1479407
n4:druhVysledku
n7:J
n4:duvernostUdaju
n12:S
n4:entitaPredkladatele
n20:predkladatel
n4:idSjednocenehoVysledku
114690
n4:idVysledku
RIV/68407700:21260/13:00202323
n4:jazykVysledku
n17:cze
n4:klicovaSlova
Railway; Noise; Noise Measurement
n4:klicoveSlovo
n10:Railway n10:Noise%20Measurement n10:Noise
n4:kodStatuVydavatele
CZ - Česká republika
n4:kontrolniKodProRIV
[DE92C3B8817C]
n4:nazevZdroje
Nové železniční trendy
n4:obor
n19:JO
n4:pocetDomacichTvurcuVysledku
3
n4:pocetTvurcuVysledku
4
n4:projekt
n8:TA01030087
n4:rokUplatneniVysledku
n11:2013
n4:svazekPeriodika
21
n4:tvurceVysledku
Vašica, David Neubergová, Kristýna Ládyš, Libor Týfa, Lukáš
n4:zamer
n18:MSM6840770043
s:issn
1210-3942
s:numberOfPages
5
n16:organizacniJednotka
21260