This HTML5 document contains 49 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
n23http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/typAkce/
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n8http://localhost/temp/predkladatel/
n6http://purl.org/net/nknouf/ns/bibtex#
n17http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/projekt/
n9http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n15http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/subjekt/
n11http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n22http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/zamer/
n13https://schema.org/
shttp://schema.org/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n3http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
n19http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F68407700%3A21260%2F12%3A00203073%21RIV13-MSM-21260___/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n14http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n10http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n20http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n5http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n18http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n16http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n7http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F68407700%3A21260%2F12%3A00203073%21RIV13-MSM-21260___
rdf:type
n11:Vysledek skos:Concept
dcterms:description
Železniční tunely jsou kritickým prvkem železniční infrastruktury. Analýza dopravních nehod, ke kterým došlo v tunelech, identifikovala větší následky na lidských životech a dalších aktivech lidského systému ve srovnání s dopravními nehodami, které byly mimo tunely. Předmětný výzkum vyvolala událost, ke které došlo 29. března 2012 v Jižním Vítkovském tunelu v blízkosti hlavního nádraží v Praze, kdy scházelo pouhých dvacet dva metrů k tomu, aby se srazily dva protijedoucí rychlíky plné lidí. Neštěstí zabránilo automatické bezpečnostní zařízení tzv. %22generální stop%22, aktivované odpovědným pracovníkem hlavního nádraží. Předložený článek předkládá případovou studii nouzové situace, ke které by došlo, kdyby srážka vlaků nastala. Metodou What - If simuluje dopady nouzové situace na veřejná aktiva. Pozornost je především soustředěna na identifikaci a ocenění závažnosti následků, které by postihly provoz na hlavním nádraží. Železniční tunely jsou kritickým prvkem železniční infrastruktury. Analýza dopravních nehod, ke kterým došlo v tunelech, identifikovala větší následky na lidských životech a dalších aktivech lidského systému ve srovnání s dopravními nehodami, které byly mimo tunely. Předmětný výzkum vyvolala událost, ke které došlo 29. března 2012 v Jižním Vítkovském tunelu v blízkosti hlavního nádraží v Praze, kdy scházelo pouhých dvacet dva metrů k tomu, aby se srazily dva protijedoucí rychlíky plné lidí. Neštěstí zabránilo automatické bezpečnostní zařízení tzv. %22generální stop%22, aktivované odpovědným pracovníkem hlavního nádraží. Předložený článek předkládá případovou studii nouzové situace, ke které by došlo, kdyby srážka vlaků nastala. Metodou What - If simuluje dopady nouzové situace na veřejná aktiva. Pozornost je především soustředěna na identifikaci a ocenění závažnosti následků, které by postihly provoz na hlavním nádraží. The railway tunnels are critical elements of railway infrastructure. The analysis of traffic accidents that were in tunnels identified greater consequences on human lives and other human system assets in comparison with traffic accidents have being out of tunnels. The present research was started by event that occurred in the Jizni Vitkovsky tunnel near main railway station in Praha on March 29, 2012; at which only twenty two meters separated two express trains full of humans going against themselves. The tragedy was averted by help of automatic security fittings %22general stop%22 activated by responsible person at main railway station. The present paper gives a case study of emergency situation which would happen when crash had come. The possible impacts of emergency situation on public assets are determined by the What, if method application. The attention is above all concentrated to identification and appreciation of relevance of consequences that would be affected the operation at main railway station.
dcterms:title
CASE STUDE MODELLING THE IMPACTS OF ACCIDENT IN TUNNEL UNDER VÍTKOV Případová studie simulující dopady nehody v tunelu pod Vítkovem Případová studie simulující dopady nehody v tunelu pod Vítkovem
skos:prefLabel
Případová studie simulující dopady nehody v tunelu pod Vítkovem Případová studie simulující dopady nehody v tunelu pod Vítkovem CASE STUDE MODELLING THE IMPACTS OF ACCIDENT IN TUNNEL UNDER VÍTKOV
skos:notation
RIV/68407700:21260/12:00203073!RIV13-MSM-21260___
n11:predkladatel
n15:orjk%3A21260
n3:aktivita
n5:Z n5:P
n3:aktivity
P(7E11072), Z(MSM6840770043)
n3:dodaniDat
n7:2013
n3:domaciTvurceVysledku
n9:5792886 n9:4004337
n3:druhVysledku
n18:D
n3:duvernostUdaju
n10:S
n3:entitaPredkladatele
n19:predkladatel
n3:idSjednocenehoVysledku
161797
n3:idVysledku
RIV/68407700:21260/12:00203073
n3:jazykVysledku
n20:cze
n3:klicovaSlova
Case study; Railway tunnel; Accident; Impacts; Significant consequences
n3:klicoveSlovo
n14:Accident n14:Railway%20tunnel n14:Case%20study n14:Impacts n14:Significant%20consequences
n3:kontrolniKodProRIV
[F65D03924A53]
n3:mistoKonaniAkce
Ostrava
n3:mistoVydani
Ostrava
n3:nazevZdroje
Požární ochrana 2012
n3:obor
n16:AQ
n3:pocetDomacichTvurcuVysledku
2
n3:pocetTvurcuVysledku
2
n3:projekt
n17:7E11072
n3:rokUplatneniVysledku
n7:2012
n3:tvurceVysledku
Lánská, Martina Procházková, Danuše
n3:typAkce
n23:EUR
n3:zahajeniAkce
2012-09-05+02:00
n3:zamer
n22:MSM6840770043
s:numberOfPages
4
n6:hasPublisher
Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava
n13:isbn
978-80-7385-115-6
n8:organizacniJednotka
21260