This HTML5 document contains 34 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n10http://localhost/temp/predkladatel/
n16http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n13http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/subjekt/
n6http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n3http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n14http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F68407700%3A21260%2F12%3A00199609%21RIV13-MSM-21260___/
n12http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n15http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n17http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n9http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n8http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n4http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n11http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F68407700%3A21260%2F12%3A00199609%21RIV13-MSM-21260___
rdf:type
skos:Concept n6:Vysledek
dcterms:description
The main goal of this work was either to prove or disapprove the assertion that drivers driving under the influence of alcohol tend to take more risk and move %22zigzag%22 and to find out whether they keep a safe driving distance from the reference vehicle. First part of this thesis describes the EU attitude to driving under influence of alcohol. Particularly, I have focused on the effects of alcohol on the human organism, dependency of the alcohol blood level on the risk of a traffic accident. A part of this chapter has been devoted to the identification of causes of varying numbers of lethal traffic accidents in individual European countries caused under the influence of alcohol. The second part of the work included an inquiry based research with aim at establishing how often the drivers drive their vehicles consciously under the influence of alcohol. In other chapters, I describe vehicle simulators used as modelled by testing circuits, experimental experience, created methodologies and description of the monitored tracks. A substantial part of the work is focused on the experiment, methodology and data analysis. Last part of this thesis describes conclusion, resume and shows next development. Hlavním cílem této práce je prokázání či vyvrácení tvrzení, zda řidiči pod vlivem alkoholu mají tendenci více riskovat a kličkovat a zda během jízdy dodržují bezpečnou konstantní vzdálenost od referenčního vozidla. První část disertační práce je věnována postoji Evropské unie k řízení vozidla pod vlivem alkoholu. V této kapitole se zabývám vlivem alkoholu na lidský organismus, závislosti hladiny alkoholu v krvi na způsobení dopravní nehody a statistikám dopravních nehod způsobených pod vlivem alkoholu. Druhá část je zaměřena na dotazníkové šetření řidičů, které obsahuje otázky týkající se jízdy pod vlivem alkoholu. V dalších kapitolách jsou popsány možností vozových simulátorů, získané zkušenosti z předchozích experimentů a popis testovacích tratí. Podstatná část práce je věnována samotnému experimentu, vytvořené metodice a analýzám naměřených dat. Poslední část disertační práce je věnována souhrnným výsledkům a naznačuje další možný vývoj na dané téma. Hlavním cílem této práce je prokázání či vyvrácení tvrzení, zda řidiči pod vlivem alkoholu mají tendenci více riskovat a kličkovat a zda během jízdy dodržují bezpečnou konstantní vzdálenost od referenčního vozidla. První část disertační práce je věnována postoji Evropské unie k řízení vozidla pod vlivem alkoholu. V této kapitole se zabývám vlivem alkoholu na lidský organismus, závislosti hladiny alkoholu v krvi na způsobení dopravní nehody a statistikám dopravních nehod způsobených pod vlivem alkoholu. Druhá část je zaměřena na dotazníkové šetření řidičů, které obsahuje otázky týkající se jízdy pod vlivem alkoholu. V dalších kapitolách jsou popsány možností vozových simulátorů, získané zkušenosti z předchozích experimentů a popis testovacích tratí. Podstatná část práce je věnována samotnému experimentu, vytvořené metodice a analýzám naměřených dat. Poslední část disertační práce je věnována souhrnným výsledkům a naznačuje další možný vývoj na dané téma.
dcterms:title
Studie vlivu alkoholu na faktory ovlivňující spolehlivost funkce řidiče Studie vlivu alkoholu na faktory ovlivňující spolehlivost funkce řidiče Influence of alcohol on reliability and safety driver
skos:prefLabel
Studie vlivu alkoholu na faktory ovlivňující spolehlivost funkce řidiče Studie vlivu alkoholu na faktory ovlivňující spolehlivost funkce řidiče Influence of alcohol on reliability and safety driver
skos:notation
RIV/68407700:21260/12:00199609!RIV13-MSM-21260___
n6:predkladatel
n13:orjk%3A21260
n3:aktivita
n9:S
n3:aktivity
S
n3:dodaniDat
n11:2013
n3:domaciTvurceVysledku
n16:3618749
n3:druhVysledku
n4:O
n3:duvernostUdaju
n15:S
n3:entitaPredkladatele
n14:predkladatel
n3:idSjednocenehoVysledku
172021
n3:idVysledku
RIV/68407700:21260/12:00199609
n3:jazykVysledku
n17:cze
n3:klicovaSlova
alkohol; vozový simulátor; dopravní nehody
n3:klicoveSlovo
n12:alkohol n12:dopravn%C3%AD%20nehody n12:vozov%C3%BD%20simul%C3%A1tor
n3:kontrolniKodProRIV
[F576A89F94BE]
n3:obor
n8:AQ
n3:pocetDomacichTvurcuVysledku
1
n3:pocetTvurcuVysledku
1
n3:rokUplatneniVysledku
n11:2012
n3:tvurceVysledku
Piekník, Roman
n10:organizacniJednotka
21260