This HTML5 document contains 44 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
n8http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F68407700%3A21260%2F11%3A00192657%21RIV13-TA0-21260___/
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n18http://localhost/temp/predkladatel/
n10http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n9http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/projekt/
n14http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/subjekt/
n6http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n3http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n4http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n17http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n15http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n7http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n16http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n13http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n12http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F68407700%3A21260%2F11%3A00192657%21RIV13-TA0-21260___
rdf:type
n6:Vysledek skos:Concept
dcterms:description
Základním tématem této diplomové práce je prověřit různé způsoby řízení na křižovatkách umístěných blízko za sebou nebo v linii proměnným zatížením, s důrazem na intenzity blízké saturaci. Vybraná oblast leží v nákupní zóně Zličín na Praze 5. Jako nástroj pro tvorbu dopravního modelu bylo využito simulační prostředí AIMSUN NG 5.0. Prvním cílem je zjistit jestli je možné dosáhnout zlepšení parametrů řízení změnami signálních plánů. Druhým cílem je nalézt takovou úpravu dopravního řešení kritických míst, která zjednoduší návrh řízení a tyto varianty signálních plánů prověřit. Posledním cílem je porovnat vliv okružních křižovatek a na plynulost provozu při vložení do koordinovaného tahu. Main theme of this thesis is verification of traffic control methods at selected area. This methods will be verificated at time varying flows with accent to oversaturated flows. Selected area is shopping zone at Praha 5 Zličín. Selected simulation tool is AIMSUN NG 5.0. First objective solve if its possible to achieve better traffic control in focus of quality of traffic flow. Second objective look for black spots in the network and suggests new intersection layout for easier proposal of traffic control. Last objective is aim to compare roundabouts with linked lights and its infuence to traffic flow. Základním tématem této diplomové práce je prověřit různé způsoby řízení na křižovatkách umístěných blízko za sebou nebo v linii proměnným zatížením, s důrazem na intenzity blízké saturaci. Vybraná oblast leží v nákupní zóně Zličín na Praze 5. Jako nástroj pro tvorbu dopravního modelu bylo využito simulační prostředí AIMSUN NG 5.0. Prvním cílem je zjistit jestli je možné dosáhnout zlepšení parametrů řízení změnami signálních plánů. Druhým cílem je nalézt takovou úpravu dopravního řešení kritických míst, která zjednoduší návrh řízení a tyto varianty signálních plánů prověřit. Posledním cílem je porovnat vliv okružních křižovatek a na plynulost provozu při vložení do koordinovaného tahu.
dcterms:title
Využití simulačního prostředí pro ověřování různých způsobů řízení dopravy na vybrané oblasti Using simulation environment for verification of traffic control methods at selected area Využití simulačního prostředí pro ověřování různých způsobů řízení dopravy na vybrané oblasti
skos:prefLabel
Využití simulačního prostředí pro ověřování různých způsobů řízení dopravy na vybrané oblasti Využití simulačního prostředí pro ověřování různých způsobů řízení dopravy na vybrané oblasti Using simulation environment for verification of traffic control methods at selected area
skos:notation
RIV/68407700:21260/11:00192657!RIV13-TA0-21260___
n6:predkladatel
n14:orjk%3A21260
n3:aktivita
n15:P
n3:aktivity
P(TA01030603)
n3:dodaniDat
n12:2013
n3:domaciTvurceVysledku
n10:9311416
n3:druhVysledku
n16:O
n3:duvernostUdaju
n17:S
n3:entitaPredkladatele
n8:predkladatel
n3:idSjednocenehoVysledku
240728
n3:idVysledku
RIV/68407700:21260/11:00192657
n3:jazykVysledku
n7:cze
n3:klicovaSlova
Microsimulation; AIMSUN; case study; linked lighs; green wave; traffic control; congestion; queue; signal plan; influence of roundabout; short cycle; O/D matrix
n3:klicoveSlovo
n4:short%20cycle n4:case%20study n4:green%20wave n4:traffic%20control n4:congestion n4:O%2FD%20matrix n4:influence%20of%20roundabout n4:Microsimulation n4:signal%20plan n4:queue n4:linked%20lighs n4:AIMSUN
n3:kontrolniKodProRIV
[5E8DE1F2C65E]
n3:obor
n13:JO
n3:pocetDomacichTvurcuVysledku
1
n3:pocetTvurcuVysledku
1
n3:projekt
n9:TA01030603
n3:rokUplatneniVysledku
n12:2011
n3:tvurceVysledku
Kapitán, Jan
n18:organizacniJednotka
21260