This HTML5 document contains 41 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n10http://localhost/temp/predkladatel/
n8http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n19http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/subjekt/
n15http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n18http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/zamer/
n12http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F68407700%3A21260%2F11%3A00184483%21RIV12-MSM-21260___/
shttp://schema.org/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n3http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n14http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n9http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n16http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n13http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n11http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n4http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n17http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F68407700%3A21260%2F11%3A00184483%21RIV12-MSM-21260___
rdf:type
skos:Concept n15:Vysledek
dcterms:description
Za novou vysokorychlostní železniční trať se obvykle považuje taková, jejíž traťová rychlost dosahuje alespoň 250 km/h, a do sítě vysokorychlostních tratí (VRT) se zahrnují i modernizované úseky zpravidla na rychlost kolem 200 km/h. V letech 2007-2008 vycházel v časopise Silnice a železnice seriál článků s charakteristikou sítě VRT ve světě. Od té doby pokračuje v této oblasti dopravní infrastruktury další rozvoj, a proto na zmíněný cyklus popisem situace v jednotlivých státech v posledních letech i s výhledem do budoucnosti volně navazují dva články - tento a další v příštím čísle. Následující text je zaměřen na tradiční země z pohledu vysokorychlostní železniční dopravy. Za novou vysokorychlostní železniční trať se obvykle považuje taková, jejíž traťová rychlost dosahuje alespoň 250 km/h, a do sítě vysokorychlostních tratí (VRT) se zahrnují i modernizované úseky zpravidla na rychlost kolem 200 km/h. V letech 2007-2008 vycházel v časopise Silnice a železnice seriál článků s charakteristikou sítě VRT ve světě. Od té doby pokračuje v této oblasti dopravní infrastruktury další rozvoj, a proto na zmíněný cyklus popisem situace v jednotlivých státech v posledních letech i s výhledem do budoucnosti volně navazují dva články - tento a další v příštím čísle. Následující text je zaměřen na tradiční země z pohledu vysokorychlostní železniční dopravy. The new high-speed railway lines (HSRL) is typically the one with a line speed of at least 250 kph, and the HSRL includes also modernized section with typical speed of around 200 kph. In 2007 to 2008 there was a series of articles published in the magazine SILNICE ŽELEZNICE characterizing the HSRL network globally. Since then, further development has taken place in this area of transport infrastructure and therefore two articles. This one and the one in the new issue will tie to the mentioned cycle by describing the situation in individual states over the last years including the future outlook. The followingtext is focused on traditional lands from the point of view of high-speed railway transport such as Japan, France, Spain, Portugal, Great Britain, Belgium, the Netherlands, Germany and Italy.
dcterms:title
Vysokorychlostní železniční tratě ve světě v posledních letech (I.) High-Speed Railway Lines in World Recently (I) Vysokorychlostní železniční tratě ve světě v posledních letech (I.)
skos:prefLabel
High-Speed Railway Lines in World Recently (I) Vysokorychlostní železniční tratě ve světě v posledních letech (I.) Vysokorychlostní železniční tratě ve světě v posledních letech (I.)
skos:notation
RIV/68407700:21260/11:00184483!RIV12-MSM-21260___
n15:predkladatel
n19:orjk%3A21260
n3:aktivita
n13:Z
n3:aktivity
Z(MSM6840770043)
n3:cisloPeriodika
5
n3:dodaniDat
n17:2012
n3:domaciTvurceVysledku
n8:1479407
n3:druhVysledku
n4:J
n3:duvernostUdaju
n9:S
n3:entitaPredkladatele
n12:predkladatel
n3:idSjednocenehoVysledku
240276
n3:idVysledku
RIV/68407700:21260/11:00184483
n3:jazykVysledku
n16:cze
n3:klicovaSlova
high-speed rail transport; railway line; railway network
n3:klicoveSlovo
n14:railway%20line n14:railway%20network n14:high-speed%20rail%20transport
n3:kodStatuVydavatele
CZ - Česká republika
n3:kontrolniKodProRIV
[FD432C60DD54]
n3:nazevZdroje
Silnice železnice
n3:obor
n11:AP
n3:pocetDomacichTvurcuVysledku
1
n3:pocetTvurcuVysledku
1
n3:rokUplatneniVysledku
n17:2011
n3:svazekPeriodika
6
n3:tvurceVysledku
Týfa, Lukáš
n3:zamer
n18:MSM6840770043
s:issn
1801-822X
s:numberOfPages
4
n10:organizacniJednotka
21260