This HTML5 document contains 44 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
n5http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/typAkce/
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n13http://purl.org/net/nknouf/ns/bibtex#
n11http://localhost/temp/predkladatel/
n16http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n7http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n20https://schema.org/
n19http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/zamer/
shttp://schema.org/
n4http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n12http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n15http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
n18http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F68407700%3A21260%2F09%3A06155195%21RIV09-MSM-21260___/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n21http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n6http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n17http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n8http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n9http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F68407700%3A21260%2F09%3A06155195%21RIV09-MSM-21260___
rdf:type
skos:Concept n7:Vysledek
dcterms:description
Znát chování dopravního proudu na světelně řízených křižovatkách je v dnešní době, vysoké motorizace, velmi důležité. Bez těchto znalostí není možné správně řídit dopravu v takových složitých dopravních sítích jako je třeba Praha. Jednou z charakteristik, kterou můžeme popsat dynamiku pohybu vozidla na světelně řízené křižovatce, je odjezd vozidla z předřazovacího prostoru až ke STOP čáře. Této charakteristice říkáme odjezdový model. Naší snahou je identifikovat jednotlivé parametry, které ho ovlivňují, zjistit mezi nimi závislosti a vytvořit matematický model, který bude co nejvíce odpovídat současné dopravní situaci. In light of today´s high traffic, it is very important to anticipate the traffic flow on intersections controlled by traffic lights. Without this knowledge, it would be impossible to regulate traffic in complicated hubs, such as Prague for instance. One of the characteristics which serves us to describe dynamics of vehicle movement on traffic lights controlled intersections is the interval between departure of a vehicle from the space ahead of the stop line and the arrival to the actual stop line. This is called a departure model. We aim to identify individual factors which influence it, find its interdependencies and create mathematical model which would correspond the best to the current traffic needs. Znát chování dopravního proudu na světelně řízených křižovatkách je v dnešní době, vysoké motorizace, velmi důležité. Bez těchto znalostí není možné správně řídit dopravu v takových složitých dopravních sítích jako je třeba Praha. Jednou z charakteristik, kterou můžeme popsat dynamiku pohybu vozidla na světelně řízené křižovatce, je odjezd vozidla z předřazovacího prostoru až ke STOP čáře. Této charakteristice říkáme odjezdový model. Naší snahou je identifikovat jednotlivé parametry, které ho ovlivňují, zjistit mezi nimi závislosti a vytvořit matematický model, který bude co nejvíce odpovídat současné dopravní situaci.
dcterms:title
Odjezdový model a parametry, které ho ovlivňují Departure model and its characteristics Odjezdový model a parametry, které ho ovlivňují
skos:prefLabel
Odjezdový model a parametry, které ho ovlivňují Odjezdový model a parametry, které ho ovlivňují Departure model and its characteristics
skos:notation
RIV/68407700:21260/09:06155195!RIV09-MSM-21260___
n4:aktivita
n21:Z
n4:aktivity
Z(MSM6840770043)
n4:dodaniDat
n9:2009
n4:domaciTvurceVysledku
n16:2477351 n16:5026946
n4:druhVysledku
n8:D
n4:duvernostUdaju
n15:S
n4:entitaPredkladatele
n18:predkladatel
n4:idSjednocenehoVysledku
331052
n4:idVysledku
RIV/68407700:21260/09:06155195
n4:jazykVysledku
n6:cze
n4:klicovaSlova
departure model; traffic flow; intersection
n4:klicoveSlovo
n12:intersection n12:departure%20model n12:traffic%20flow
n4:kontrolniKodProRIV
[19E0F3950A17]
n4:mistoKonaniAkce
Zlín
n4:mistoVydani
Zlín
n4:nazevZdroje
CD s recenzovanými příspěvky z Mezinárodní Baťovy konference pro doktorandy a mladé vědecké pracovníky 2009
n4:obor
n17:IN
n4:pocetDomacichTvurcuVysledku
2
n4:pocetTvurcuVysledku
2
n4:rokUplatneniVysledku
n9:2009
n4:tvurceVysledku
Krčál, Jan Jeřábek, Michal
n4:typAkce
n5:EUR
n4:zahajeniAkce
2009-04-02+02:00
n4:zamer
n19:MSM6840770043
s:numberOfPages
5
n13:hasPublisher
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
n20:isbn
978-80-7318-812-2
n11:organizacniJednotka
21260