This HTML5 document contains 50 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
n11http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/typAkce/
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n13http://purl.org/net/nknouf/ns/bibtex#
n7http://localhost/temp/predkladatel/
n19http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n21http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n18https://schema.org/
n17http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/zamer/
shttp://schema.org/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n3http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n9http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F68407700%3A21260%2F07%3A06135285%21RIV08-MSM-21260___/
n8http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n20http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n15http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n5http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n16http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n10http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n12http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F68407700%3A21260%2F07%3A06135285%21RIV08-MSM-21260___
rdf:type
skos:Concept n21:Vysledek
dcterms:description
V úvodu poukaz na význam a přínos vysokorychlostních tratí v evropském kontextu. Genese návrhu alternativního řešení vzniklého na akademické půdě Dopravní fakulty Jana Pernera Univerzity Pardubice a rozvíjeného na Fakultě dopravní ČVUT v Praze. Porovnání jízdních dob pro různé vývojové a realizační scénáře. Analýza přepravní poptávky v relaci Praha - Brno a orientační investiční a provozní náklady. V závěru se akcentuje význam alternativního řešení, jehož předností je zejména synergická návaznost na trati koridorové a další zhodnocení již vynaložených prostředků na jejich vybudování. V úvodu poukaz na význam a přínos vysokorychlostních tratí v evropském kontextu. Genese návrhu alternativního řešení vzniklého na akademické půdě Dopravní fakulty Jana Pernera Univerzity Pardubice a rozvíjeného na Fakultě dopravní ČVUT v Praze. Porovnání jízdních dob pro různé vývojové a realizační scénáře. Analýza přepravní poptávky v relaci Praha - Brno a orientační investiční a provozní náklady. V závěru se akcentuje význam alternativního řešení, jehož předností je zejména synergická návaznost na trati koridorové a další zhodnocení již vynaložených prostředků na jejich vybudování. On the beginning there is an advert to a benefit of high speed railway lines in European context. Genesis of the alternative concept grown up on the premises of a university of Jan Perner Transport Faculty of University of Pardubice and developed on Faculty of Transportation Sciences of the Czech Technical University in Prague. Comparison of travelling times for various development and realisations scenarios. Analysis of transport demand on relation Praha - Brno and orientation investment and operational costs. On the end there is an accent to meaning of an alternative solution with advantage of synergic action with connection to the existing corridor lines and evaluation of former costs invested to its construction.
dcterms:title
The Paper to Problematics of High Speed Railway Lines in the Czech Republic Příspěvek k problematice vysokorychlostních železničních tratí v České republice Příspěvek k problematice vysokorychlostních železničních tratí v České republice
skos:prefLabel
Příspěvek k problematice vysokorychlostních železničních tratí v České republice Příspěvek k problematice vysokorychlostních železničních tratí v České republice The Paper to Problematics of High Speed Railway Lines in the Czech Republic
skos:notation
RIV/68407700:21260/07:06135285!RIV08-MSM-21260___
n3:strany
1;6
n3:aktivita
n5:Z n5:S
n3:aktivity
S, Z(MSM0021627505)
n3:dodaniDat
n12:2008
n3:domaciTvurceVysledku
n19:4005988
n3:druhVysledku
n10:D
n3:duvernostUdaju
n20:S
n3:entitaPredkladatele
n9:predkladatel
n3:idSjednocenehoVysledku
444456
n3:idVysledku
RIV/68407700:21260/07:06135285
n3:jazykVysledku
n15:cze
n3:klicovaSlova
alternative solution; genesis of alternative solution; high-speed line; orientation cost; route design; transport demand; travel time
n3:klicoveSlovo
n8:genesis%20of%20alternative%20solution n8:orientation%20cost n8:route%20design n8:transport%20demand n8:travel%20time n8:high-speed%20line n8:alternative%20solution
n3:kontrolniKodProRIV
[430125D55F0B]
n3:mistoKonaniAkce
Praha
n3:mistoVydani
Praha
n3:nazevZdroje
Národohospodářské aspekty dopravního systému
n3:obor
n16:JO
n3:pocetDomacichTvurcuVysledku
1
n3:pocetTvurcuVysledku
3
n3:rokUplatneniVysledku
n12:2007
n3:tvurceVysledku
Mojžíš, V. Opava, Jaroslav Bulíček, J.
n3:typAkce
n11:EUR
n3:zahajeniAkce
2007-03-28+02:00
n3:zamer
n17:MSM0021627505
s:numberOfPages
6
n13:hasPublisher
České vysoké učení technické v Praze. Fakulta dopravní. Ústav ekonomiky a managementu dopravy a telekomunikací
n18:isbn
978-80-01-03706-5
n7:organizacniJednotka
21260