This HTML5 document contains 43 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
n10http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/typAkce/
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n15http://purl.org/net/nknouf/ns/bibtex#
n14http://localhost/temp/predkladatel/
n6http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n3http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n20http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/zamer/
n18https://schema.org/
shttp://schema.org/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n4http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n17http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F68407700%3A21260%2F04%3A06106106%21RIV%2F2005%2FMSM%2F212605%2FN/
n16http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n11http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n13http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n5http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n21http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n19http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n9http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F68407700%3A21260%2F04%3A06106106%21RIV%2F2005%2FMSM%2F212605%2FN
rdf:type
n3:Vysledek skos:Concept
dcterms:description
The paper summarises reasons, why it is need to study creative reasoning. It also suggests possible concrete solutions, including algorithm working with multiple abstraction levels. Článek shrnuje důvody, proč je zapotřebí se zabývat otázkou kreativního chování. Dále navrhuje možná konkrétní řešení, včetně algoritmu pracujícího s vícenásobnými úrovněmi abstrakce. Článek shrnuje důvody, proč je zapotřebí se zabývat otázkou kreativního chování. Dále navrhuje možná konkrétní řešení, včetně algoritmu pracujícího s vícenásobnými úrovněmi abstrakce.
dcterms:title
Jak naučit počítače být kreativní How to teach computers to be creative? Jak naučit počítače být kreativní
skos:prefLabel
How to teach computers to be creative? Jak naučit počítače být kreativní Jak naučit počítače být kreativní
skos:notation
RIV/68407700:21260/04:06106106!RIV/2005/MSM/212605/N
n4:strany
55 ; 68
n4:aktivita
n5:Z
n4:aktivity
Z(MSM 210000024)
n4:dodaniDat
n9:2005
n4:domaciTvurceVysledku
n6:4949935
n4:druhVysledku
n19:D
n4:duvernostUdaju
n11:S
n4:entitaPredkladatele
n17:predkladatel
n4:idSjednocenehoVysledku
569210
n4:idVysledku
RIV/68407700:21260/04:06106106
n4:jazykVysledku
n13:cze
n4:klicovaSlova
Analogical reasoning; Artificial Intelligence; Creativity
n4:klicoveSlovo
n16:Creativity n16:Analogical%20reasoning n16:Artificial%20Intelligence
n4:kontrolniKodProRIV
[7F8429845ECE]
n4:mistoKonaniAkce
Hradec nad Moravicí
n4:mistoVydani
Opava
n4:nazevZdroje
Kognice a umělý život IV
n4:obor
n21:BC
n4:pocetDomacichTvurcuVysledku
1
n4:pocetTvurcuVysledku
1
n4:rokUplatneniVysledku
n9:2004
n4:tvurceVysledku
Brandejský, Tomáš
n4:typAkce
n10:EUR
n4:zahajeniAkce
2004-05-26+02:00
n4:zamer
n20:MSM%20210000024
s:numberOfPages
14
n15:hasPublisher
Slezská univerzita v Opavě
n18:isbn
80-7248-232-7
n14:organizacniJednotka
21260