This HTML5 document contains 42 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n10http://localhost/temp/predkladatel/
n9http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n15http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n7http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/zamer/
shttp://schema.org/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n3http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n11http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n18http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n14http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F68407700%3A21230%2F14%3A00221432%21RIV15-MSM-21230___/
n17http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n16http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n12http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n4http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n13http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F68407700%3A21230%2F14%3A00221432%21RIV15-MSM-21230___
rdf:type
skos:Concept n15:Vysledek
dcterms:description
Východiskem k dosažení úspěchu na trhu je marketingová koncepce firmy, definována ve dvou rovinách: jako filosofie podnikání a jako systém funkcí. Marketing je obecně platný a dochází k jeho permanentnímu rozšiřování i prohlubování. Nalezení cesty k tržnímu úspěchu firmy je především podmíněno objektivním určením výchozí pozice. Předpokladem je trvale aktualizovaná poznávací stránka marketingu, završená volbou strategie. The starting point of success in the market is the company’s marketing concept defined on two levels: as a business philosophy and as a system of functions. Marketing has a general applicability and is being permanently extended and in-depth explored. Finding the path to market success of a company is preconditioned primarily by an objective definition of the starting point. A prerequisite is a continuously updated researching part of marketing finished off with the choice of strategy. Východiskem k dosažení úspěchu na trhu je marketingová koncepce firmy, definována ve dvou rovinách: jako filosofie podnikání a jako systém funkcí. Marketing je obecně platný a dochází k jeho permanentnímu rozšiřování i prohlubování. Nalezení cesty k tržnímu úspěchu firmy je především podmíněno objektivním určením výchozí pozice. Předpokladem je trvale aktualizovaná poznávací stránka marketingu, završená volbou strategie.
dcterms:title
Marketing není zaklínadlo Marketing is not a magic formula Marketing není zaklínadlo
skos:prefLabel
Marketing is not a magic formula Marketing není zaklínadlo Marketing není zaklínadlo
skos:notation
RIV/68407700:21230/14:00221432!RIV15-MSM-21230___
n3:aktivita
n17:Z
n3:aktivity
Z(MSM6840770038)
n3:cisloPeriodika
10
n3:dodaniDat
n13:2015
n3:domaciTvurceVysledku
n9:4603818 n9:1019201
n3:druhVysledku
n4:J
n3:duvernostUdaju
n18:S
n3:entitaPredkladatele
n14:predkladatel
n3:idSjednocenehoVysledku
27443
n3:idVysledku
RIV/68407700:21230/14:00221432
n3:jazykVysledku
n16:cze
n3:klicovaSlova
Marketing; Marketing Strategy; Marketing Research
n3:klicoveSlovo
n11:Marketing%20Research n11:Marketing n11:Marketing%20Strategy
n3:kodStatuVydavatele
CZ - Česká republika
n3:kontrolniKodProRIV
[120FDE064E67]
n3:nazevZdroje
Pr-ekon Online
n3:obor
n12:AH
n3:pocetDomacichTvurcuVysledku
2
n3:pocetTvurcuVysledku
2
n3:rokUplatneniVysledku
n13:2014
n3:svazekPeriodika
2014
n3:tvurceVysledku
Vávrová, Věra Tomek, Gustav
n3:zamer
n7:MSM6840770038
s:issn
1214-4800
s:numberOfPages
10
n10:organizacniJednotka
21230