This HTML5 document contains 34 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n16http://localhost/temp/predkladatel/
n11http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n15http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n8http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/zamer/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n3http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
n5http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F68407700%3A21230%2F14%3A00218098%21RIV15-MSM-21230___/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n6http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n17http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n14http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n7http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n13http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n10http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n12http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F68407700%3A21230%2F14%3A00218098%21RIV15-MSM-21230___
rdf:type
skos:Concept n15:Vysledek
dcterms:description
Pojem integrované marketingové komunikace je třeba vnímat ze dvou úhlů pohledu. Prvý pohled představuje komplexní pojetí komunikace ve vztahu k jejím příjemcům vně a dovnitř firmy. Druhý pohled je zaměřen na efektivnost použití nástrojů komunikační politiky, která se zvyšuje komplexním propojením jednotlivých nástrojů marketingového mixu. The term “Integrated marketing communication” has a double meaning. The first - a complex approach to communication, i.e. towards recepients outside and inside of the company. And second - an increase of communication efficiency. That can be accomplished by connecting individual tools of marketing and communication mix. Pojem integrované marketingové komunikace je třeba vnímat ze dvou úhlů pohledu. Prvý pohled představuje komplexní pojetí komunikace ve vztahu k jejím příjemcům vně a dovnitř firmy. Druhý pohled je zaměřen na efektivnost použití nástrojů komunikační politiky, která se zvyšuje komplexním propojením jednotlivých nástrojů marketingového mixu.
dcterms:title
Jak rozumět integrované marketingové komunikaci Jak rozumět integrované marketingové komunikaci How to understand integrated marketing communication
skos:prefLabel
Jak rozumět integrované marketingové komunikaci How to understand integrated marketing communication Jak rozumět integrované marketingové komunikaci
skos:notation
RIV/68407700:21230/14:00218098!RIV15-MSM-21230___
n3:aktivita
n14:Z
n3:aktivity
Z(MSM6840770038)
n3:dodaniDat
n12:2015
n3:domaciTvurceVysledku
n11:4603818
n3:druhVysledku
n10:O
n3:duvernostUdaju
n17:S
n3:entitaPredkladatele
n5:predkladatel
n3:idSjednocenehoVysledku
23126
n3:idVysledku
RIV/68407700:21230/14:00218098
n3:jazykVysledku
n7:cze
n3:klicovaSlova
Marketing Communication; Integrated Communication; Communication Efficiency
n3:klicoveSlovo
n6:Communication%20Efficiency n6:Marketing%20Communication n6:Integrated%20Communication
n3:kontrolniKodProRIV
[BAF0675657B5]
n3:obor
n13:AH
n3:pocetDomacichTvurcuVysledku
1
n3:pocetTvurcuVysledku
1
n3:rokUplatneniVysledku
n12:2014
n3:tvurceVysledku
Vávrová, Věra
n3:zamer
n8:MSM6840770038
n16:organizacniJednotka
21230